Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

,,,,,,,

 

למזלנו פותח השרשור הוא בחור אחראי ומנע תרופה למכה.

 

הסיפור הזה עצוב. מעיד על רמה נמוכה של המקצוע הזה בארץ. אבל על מה תתבע?

תן מספר. אתה כותב את כתב התביעה.

 

אתה בא לשופט ומבקש כסף. אתה צריך להסביר למה אתה מבקש ואיך הגעת לסכום הזה.

 

אני חושב שפותח השרשור כן צריך לפרסם את שם המוסך ואת הסרטון.

אם הוא רוצה - הוא יכול להגיש תלונה לאיגוד המוסכים וליבואן.

אבל מעבר לכך - אין הרבה מה לעשות.

 

זו תשובה - רשמתה אפשרויות נוספות לפעולה בתגובה יפה. (גם עם הצבת הבעיות והקשיים)

הרי הדיונים נועדו להעביר מידע וידע, בחברה אשר רוצה ללמוד מרעיונות וגם חוכמת הניסיון של החברים.

 

אחרים קוראים ואולי יש להם דרכים נוספות, או רצון לשאול ולקבל הבהרות.

אבל לפעמים הם חוששים להיצלב ולקבל תגובות מזלזלות.

הבינו - יש כוח גם למילים הכתובות - והרבה חברים לא נכנסים לדיונים, מחשש לתגובות תקיפות של המבינים לכאורה.

 

לֹא הַבַּיְשָׁן לָמֵד, וְלֹא הַקַּפְּדָן מְלַמֵּד

 

בוצע כאן מעשה רמיה וגזל, עם סיכוי לנזק עתידי - זה נושא אשר כלל החברה נפגעת ממנו וצריך לדון בכך.

כאשר אנו רושמים בתקיפות, מדוע לא כדאי בצורה המוציאה את האוויר.

אנו מוסרים מסר - עזוב זו דרך החיים, חבל לנסות להתלונן ולשנות.

 

כאשר אנו רושמים - אפשרויות לטפל ודרכים להתמודד עם הבעיה, עם הצגת הקשיים.

כך פותח הדיון וגם חברים אשר קוראים את הדיון, מקבלים תמונת מצב.

ואפשר ולאור התגובות בדיון, יתאים להם שלא להגיש תביעה או לוותר - זה גם בסדר.

אבל - כאשר הדיון ברוח-טובה, עם הצגת היתרונות והחסרונות, יש יותר מידע לקבלת החלטה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שדי ברור שאין טעם ללכת לתביעת נזיקין במקרה כזה.

 

השאלה היא אם אפשר לפעול במישור הפלילי - למשל להגיש תלונה במשטרה - או לפנות לגורם רשמי (כמו איגוד המוסכים? או משרד התחבורה) שיכול להפעיל סנקציות על מוסכים שסררו. קשה (לי לפחות) להתנער מההרגשה שמישהו צריך להענש על המקרה.

פורסם

הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להגיש תלונה למשרד התחבורה.

 

יש פה מקרה של עובד שגנב מהמעביד שלו, נתפס והנזק ללקוח נמנה (בזכות עירנות הלקוח אבל נמנע) כשהעלות היחידה היא עלות ההגעה שוב למוסך (זמן וקילומטרז) ולכן אין מה לתבוע.

 

אם המוסך יתן פיצוי הפיצוי הוא שיווקי ולא בגלל נזק שנגרם.

 

מה שכן הייתי עושה זה עובר שם שוב לבדוק אם אותו עובד עדיין נמצא. אם הוא עדיין שם אז הדג מסריח מהראש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה - באמת חשבתי עם עצמי, האם פיטרו את העובד במצב כזה ואם במידה והיו מציעים לי פיצוי כמו טיפול חינם - הייתי חוזר לטפל.

פורסם

אני אישית לא סומך על מוסכים מטעם היבואן. לי אישית יש רק חוויות שליליות עם מוסכים של יבואנים. לא רוצה לעלות לכאן סיפורים אישיים על הזוועות ממוסכי יבואן שנחשבים לטובים מאוד ומקבלים כל הזמן תעודות הוקרה. היו מקרים שרשלנות שלהם עלתה לי הרבה מאוד כסף, תסכול וימי עבודה.

מומחי הדיאגנוסטיה במוסכים כאלה בדרך כלל לא מסוגלים לעשות שום דיאגנוסטיקה אלמנטרית, מחליפים חלקים בשיטת מצליח ומחייבים הון תועפות את הלקוחות. אבל בסוף הלקוח יוצא שמח כי יועץ שירות פסיכולוג טוב ויספר סיפורים על איך המוסך יצא איתם לארג' וגיבור (לדוגמא החליפו לי באחד הרכבים חלק שדרש פתיחה של צינורות קירור, כתוצאה מזה הרכב חזר עם מחסור קריטי של נוזל קירור ועל הדרך פרונט לא מכוון כי פירקו מתלה אבל לא עשו כיוון פרונט אחרי זה - יש להם מתקן).

 

מסכנה:

אנשים שלא מבינים חושבים שהפרמיה שהם משלמים על טיפולים במוסך של יבואן זה על איכות והכל נעשה לפי הספר.

בפועל, האנשים משלמים פרמיה על רשלנות, חוסר מקצועיות ותסכול במקרה של תקלות חוזרות ונישנות.

 

אני החלטתי לטפל ברכב החדש שלי במוסך מומחה, מאשר במוסך מורשה יבואן. על פי חוק היבואן בכל מקרה חייב לספק אחריות.

הסיבה היא שאני רוצה שהרכב שלי יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תראה, אנשים רבים אומרים אני מעדיף שיקחו לי מחיר גבוה במורשה אבל אני יודע שלא מרמים אותי בגדול.

וזה רמאות של המוסך, לחייב בן אדם על מסנן ולא להחליף זה גניבה.

הוא יכול להתלונן על המוסך באיגוד המוסכים על זה שהוא חויב על פילטר ולא הוחלף לו הפילטר ולצרף את ההוכחות.

אני זורם איתך: לך למשפט.

מה תכתוב בכתב תביעה? תן לי לנחש:

הלכתי למוסך לצורך טיפול ברכב. הציעו לי הצעה ואני הסכמתי (חלק מהצעה היא החלפת מסנן אוויר). נחתי בחדר הנוחות. העובדים ביצעו את העובדה כאשר מצלמת הדרך דולקת. התעניינתי וראיתי את העבודה. התפלאתי לראות שלא החליפו מסנן אוויר אף על פי שבקשתי שיחליפו.

חזרתי למוסך ובקשתי לדבר עם מנהל המוסך. הצגתי בפניו את את הסרטון. מנהל המוסך הצדיק אותי שהמקרה הוא חמור. מנהל המוסך דרש מאחד העובדים לטפל במיידית במסנן האוויר.

עד כאן כתב התביעה שעולה מכל השרשור הזה. בקשת פיצוי? לא.

עכשיו אתה מבקש פיצוי, על כמה ועל מה? גניבה? המוסך יכול לטעון שטעה והבעיה תוקנה.

אני גם ארחיק לכת: הייתה סכנה למכונית בזמן הפילטר הישן. אבל החליפו לך.

בחייאת על מה פיצוי? על הדלק שנסעת מהבית למוסך? על שעות הפנאי שהיית צריך לחזור למוסך?

רוצה ללכת למשפט? בהצלחה. אף אחד מכאן לא יעצור אותך, כי אנחנו עדין חיים במדינה דמוקרטית.

פורסם

מסכנה:

אנשים שלא מבינים חושבים שהפרמיה שהם משלמים על טיפולים במוסך של יבואן זה על איכות והכל נעשה לפי הספר.

בפועל, האנשים משלמים פרמיה על רשלנות, חוסר מקצועיות ותסכול במקרה של תקלות חוזרות ונישנות.

 

אני החלטתי לטפל ברכב החדש שלי במוסך מומחה, מאשר במוסך מורשה יבואן. על פי חוק היבואן בכל מקרה חייב לספק אחריות.

הסיבה היא שאני רוצה שהרכב שלי יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

 

מסקנה שגויה.

 

המסקנה הנכונה זה לטפל במוסך טוב ואמין ואם הוא מורשה יבואן אז זה בונונוס.

 

אני מטפל במורשה יבואן הרבה שנים והוא גם אחת הסיבות שהחלפתי לרכב מאותה התוצרת. כשיש לי טיפול טוב עם אפס תקלות אז שווה לי לשלם את הפרמייה הנוספת. עוד 200-300 שקל לשנמה בעלות האחזקה שווים לי את השקט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

200-300₪ הפרש לאחזקה שנתית בין מורשה יבואן ל״סתם מוסך״ - זה סכום מאוד קטן בצורה מחשידה.

 

בדרך כלל ההפרש לטיפול קטן הוא מעל 200-300₪.

פורסם
אני אישית לא סומך על מוסכים מטעם היבואן. לי אישית יש רק חוויות שליליות עם מוסכים של יבואנים. לא רוצה לעלות לכאן סיפורים אישיים על הזוועות ממוסכי יבואן שנחשבים לטובים מאוד ומקבלים כל הזמן תעודות הוקרה. היו מקרים שרשלנות שלהם עלתה לי הרבה מאוד כסף, תסכול וימי עבודה.

מומחי הדיאגנוסטיה במוסכים כאלה בדרך כלל לא מסוגלים לעשות שום דיאגנוסטיקה אלמנטרית, מחליפים חלקים בשיטת מצליח ומחייבים הון תועפות את הלקוחות. אבל בסוף הלקוח יוצא שמח כי יועץ שירות פסיכולוג טוב ויספר סיפורים על איך המוסך יצא איתם לארג' וגיבור (לדוגמא החליפו לי באחד הרכבים חלק שדרש פתיחה של צינורות קירור, כתוצאה מזה הרכב חזר עם מחסור קריטי של נוזל קירור ועל הדרך פרונט לא מכוון כי פירקו מתלה אבל לא עשו כיוון פרונט אחרי זה - יש להם מתקן).

 

מסכנה:

אנשים שלא מבינים חושבים שהפרמיה שהם משלמים על טיפולים במוסך של יבואן זה על איכות והכל נעשה לפי הספר.

בפועל, האנשים משלמים פרמיה על רשלנות, חוסר מקצועיות ותסכול במקרה של תקלות חוזרות ונישנות.

 

אני החלטתי לטפל ברכב החדש שלי במוסך מומחה, מאשר במוסך מורשה יבואן. על פי חוק היבואן בכל מקרה חייב לספק אחריות.

הסיבה היא שאני רוצה שהרכב שלי יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

 

זה הכל נכון, עד שמגיעים לשנת אחריות "רצון טוב" בהם היבואן ו/או היצרן יכול בקלות להחליט שהוא לא מכסה תקלה כי לא טיפלת אצלו. ואז מה?

גם אני הייתי מעדיף לא לטפל אצל היבואן, גם בתקופת אחריות

 

פורסם

עכשיו אתה מבקש פיצוי, על כמה ועל מה? גניבה? המוסך יכול לטעון שטעה והבעיה תוקנה.

אני גם ארחיק לכת: הייתה סכנה למכונית בזמן הפילטר הישן. אבל החליפו לך.

בחייאת על מה פיצוי? על הדלק שנסעת מהבית למוסך? על שעות הפנאי שהיית צריך לחזור למוסך?

 

יש כאן הוכחה ברורה לנזק כלכלי. "בחייאת על מה פיצוי?", לא שמעת על המשפט זמן שווה כסף ?

על הזמן (עד כמה שידוע לי מוסך עובד בשעות העבודה של רוב בני האדם), ועל הדלק.

עוגמת נפש אני לא מחשיב כי בית המשפט לא יאהב את זה לפי מה שיצא לי לראות,

אבל בוודאי(!!!) שהמוסך צריך לשלם לכל הפחות על הזמן שהלקוח ביזבז. מהכסף הזה אף אחד לא יתעשר וגם חופשה באילת לא תרכוש, אבל לקח יילמד ובעל מוסך יחשוב פעמיים לפני העסקת כל עובד.

 

דווקא עם תלונה למשרד התחבורה הייתי מחכה, כי אולי זה באמת עובד שסרח ולא דרך קבע.

 

שיהיה בהצלחה ותעדכן פות"ש.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא נוטה להגיב על פוסטים כאלה, אבל במקרה הזה האשם הוא העובד, אז מה הקשר לעובדה שזה מוסך יבואן?

במוסך "כללי" אחר העובד לא יכול לגנוב את הלקוח ואת המעסיק שלו?

נקודה למתלהמים ולמכלילים :)

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם
200-300₪ הפרש לאחזקה שנתית בין מורשה יבואן ל״סתם מוסך״ - זה סכום מאוד קטן בצורה מחשידה.

 

בדרך כלל ההפרש לטיפול קטן הוא מעל 200-300₪.

 

תשווה תפוחים לתפוחים. אני מדבר על חלפים זהים (בין אם מקוריים ובין אם תלחליפיים).

היום רכב עובר טיפול אחד בשנה שעולה במוסכים היקרים כאלפייה בממוצע (יש טיפטלים ב 700 ויש ב 1300. כתלות בבלמים ואם טיפול גדול או קטן) ובזולים כ 700-800 שקל. לי זה שווה את השקט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
יש כאן הוכחה ברורה לנזק כלכלי. "בחייאת על מה פיצוי?", לא שמעת על המשפט זמן שווה כסף ?

על הזמן (עד כמה שידוע לי מוסך עובד בשעות העבודה של רוב בני האדם), ועל הדלק.

עוגמת נפש אני לא מחשיב כי בית המשפט לא יאהב את זה לפי מה שיצא לי לראות,

אבל בוודאי(!!!) שהמוסך צריך לשלם לכל הפחות על הזמן שהלקוח ביזבז. מהכסף הזה אף אחד לא יתעשר וגם חופשה באילת לא תרכוש, אבל לקח יילמד ובעל מוסך יחשוב פעמיים לפני העסקת כל עובד.

 

דווקא עם תלונה למשרד התחבורה הייתי מחכה, כי אולי זה באמת עובד שסרח ולא דרך קבע.

 

שיהיה בהצלחה ותעדכן פות"ש.

כמה הזמן שלך שווה? האם הנהלת הפורום משלמת לך בשביל שתגיב בפורום או אתה מגיב בחינם בזמנ החופשי ואתה יוצא פרייאר (הרי זמן שווה כסף)?

זה נחמד להגיד מדי פעם משפטי תיכון כמו המשפט שזמן שווה כסף, ולכן אני שואל: איך תוכיח לבית המשפט את ערך הכסף עבור הזמן שלך?

 

אחרי שקצת צחקנו ונהנו. המוסך צריך לתת פיצוי כי הוא פישל (גם אם החוק לא מחייב, זה רצון הטוב לשירות טוב). השאלה הגדולה: למה פות"ש לא הלך למוסך וביקש פיצוי על העוגמת נפש הזו?

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם
אני לא נוטה להגיב על פוסטים כאלה, אבל במקרה הזה האשם הוא העובד, אז מה הקשר לעובדה שזה מוסך יבואן?

 

הייתי מצפה ממוסך שאמור לעבוד לפי סטנדרטים פורמליים, שרמת הפיקוח על ביצוע העבודה תהיה טובה יותר, ולא תהיה תלויה באופיו של עובד זה או אחר.

 

אז נכון שתמיד אפשר ליפול על אדם לא ישר, אבל זה קשור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כמה הזמן שלך שווה? האם הנהלת הפורום משלמת לך בשביל שתגיב בפורום או אתה מגיב בחינם בזמנ החופשי ואתה יוצא פרייאר (הרי זמן שווה כסף)?

זה נחמד להגיד מדי פעם משפטי תיכון כמו המשפט שזמן שווה כסף, ולכן אני שואל: איך תוכיח לבית המשפט את ערך הכסף עבור הזמן שלך?

 

אחרי שקצת צחקנו ונהנו. המוסך צריך לתת פיצוי כי הוא פישל (גם אם החוק לא מחייב, זה רצון הטוב לשירות טוב). השאלה הגדולה: למה פות"ש לא הלך למוסך וביקש פיצוי על העוגמת נפש הזו?

אתה רציני ?

מה הפורום עשה לי ? אם כבר, זה רק טוב.

בזמן הפנוי שלי אני עושה מה שאני רוצה,

אף אחד בפורום לא אמר שיפרמט לי את המחשב בסיוע מרחוק ואני רואה שהכל אותו דבר.

 

איך להוכיח לבית המשפט את ערך הכסף שלי ?

יש אדם שלא חישב מה השכר היומי/שעתי שלו ?

זה אולי הדבר הכי קל להוכיח בכל המקרה.

 

המוסך צריך לתת פיצוי ?

למה שפות"ש יחזור אליו אחר שאמונו נפגע ?

 

כבר היה כאן בפורום מקרה דומה שאני לא מצליח למצוא אותו כרגע,

על החלפת נוזל שלא בוצעה אף על פי ששולם עליה,

בעל המוסך כמובן חיש חש הציע לבעל הרכב להחליף את הנוזל - והוא ענה לו "על זה שילמתי, ומה עם העובדה שהייתי צריך להגיע פעמיים ?"

פיצוי שולם לו.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.


×
×
  • תוכן חדש...