Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אותי מעניין איך מצלמה הקליטה ומה כאשר מכסה מנוע פתוח.איזה סוג מצלמה זאת?

מה עם כל כלי הרכב שמכסה המנוע שלהם נפתח בכיוון המנוגד?

לא חסרים חברות כאלה : למשל דגמים קודמים של BMW או רכבים בריטיים וגם כמה איטלקיות וצרפתיות היו כך

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לדעתי, אנשים המנסים להמעיט במחיר האירוע, כנראה אין להם מושג מה עומד על-הכף והמחיר.

 

מבחינת הלקוח, הוא נגזל, ולא קבל תמורה.

יותר מזה, הלקוח בטוח כי החלק הוחלף לכן הוא יוצא רגוע מהמוסך - אבל

ואפשר ואם זה היה חלק רגיש ברכב אשר כשל בו , היה יכול לגרום לנזקים גדולים וסיכון בהמשך.

 

מבחינת בעלי העסק / המוסך - הם אחראים על כלל האירוע מתוקף תפקידם.

במידה והיה נגרם נזק נוסף - הם האחראים כספית מוסרית.. ואם היו נפגעים אנשים.

גם נפשית ופלילית.

בנוסף - עכשיו הם חשופים לתביעות, הם צריכים לבצע בדיקה מקיפה מה קרה.

כנראה הם יצטרכו לתת תשובות ליבואן, אשר אותו הם מייצגים ותחתיו הם חוסים.

הם פוגעים בשם הרשת , אפשר ויתלו להם את הרישיון עד לסיום הבדיקה.

 

נוהלי העבודה במוסך -

כרגע - חל איסור גורף ללקוחות, מבחינה בטיחותית וכיסוי הביטוח להיכנס לאזור העבודה.

הופר האימון בין המוסך ללקוחות, כיצד לחזק זאת, האם לאפשר ללקוחות להיכנס.

האם להתקין על-כל עמדה מצלמה, אשר בה יהיה יכול הלקוח לראות את הטיפול ברכב.

ומי ישלם את הכסף עבור המצלמות הנוספות והתחזוקה.

 

נשבר האמון בין המוסך לעובד, עובדים - איך למנוע מקרים דומים -

האם על המנהלים עכשיו, לבדוק כל רכב אחת לאחת על-כל חלק וחלק אשר הותקן.

האם בסוף יום העבודה, המנהלים ישבו שעות על כלל המידע מהמצלמות במוסך, ויבדקו את הצילומים.

כיום - רק כאשר יש בעיה, בודקים בטווח הזמן אשר בו הייתה הבעיה.

 

האם לבצע חיפושים בהפתעה בארונות העובדים.

בדיקת ואולי הרחבת היקף הביטוחים של המוסך, להיות יותר מכוסים.

ארגון מחדש את נושא ההעסקה, החתמת העובדים על הסכמי ונוהלי עבודה יותר מחמירים.

 

אתם בכלל מבינים, מה משבר אמון עושה בחברה ובעסק, למנהלים ולבעלי העסק.

האם מעכשיו למנהלים עדיף יהיה, לא לעזוב את העסק כל עוד הוא פתוח ועובד.

בעבר - אולי עקב האמון והאמונה בעובדים, הם יכלו לצאת מהעסק לסידורים

או אירועים דחופים - ועכשיו עקב החשש הם ירגישו לא נוח לעשות זאת.

 

ההסתכלות היא לא הפילטר או הפיצוי.

ההסתכלות היא בעוד רבדים (אשר רשמתי) אשר נפגעו כתוצאה מפעולת הגזל הקלה לכאורה.

זה ההבדל בין להגיע לעבודה בכייף, ולנהל בחיוך והנחיות.

לבין הגעה לעבודה במתח, לבדוק כל דבר ולהתנהל בלחץ כי האמון נשבר.

כנ"ל הלקוח, גם אם יסכים לחזור ולקבל פיצוי, הוא עדיין יהיה בלחץ.

 

בכל מצב יש הדוחפים את המילה המגעילה לכמת את הנזק, פיצוי, פיצויים.

כנראה לא הבנתם, זה לא הפיצויים, צריכים ורוצים לקבל את התמורה אשר אנו אמורים לקבל.

ורוצים זאת בלי-חשש כל הזמן, היכן דפקו או מנסים לדפוק אותנו.

 

אחרי הבדיקה והמסקנות, המנהלים צריכים להיות בקשר ולמסור ללקוח את תוצאות הבדיקה

ובמידה והייתה טעות, לפצות ראשית על הנזק, והתמורה אשר לא התקבלה.

ובהמשך לשקול כיצד להתנהל מול העובד שסרח.

ולא להשאיר את הלקוח באוויר, לנתק ממנו קשר, והוא עדיין צריך לרדוף אחריהם.

 

את הבדיקה לא מתחילים לעשות, מתוך הבנה כי העובד מסכן ואולי יש לו צרות בבית.

הפרידו בין לבדוק ולטפל בבעיה , לבין למצוא אח"כ נסיבות מקלות עם העובד אשר סרח.

 

גם הלקוח בין-אדם, הוא שילם ולא קבל את התמורה - ואולי הלקוח צריך את הכסף, לדברים חשובים גם.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לדעתי, אנשים המנסים להמעיט במחיר האירוע, כנראה אין להם מושג מה עומד על-הכף והמחיר.

 

מבחינת הלקוח, הוא נגזל, ולא קבל תמורה.

יותר מזה, הוא בטוח כי החלק הוחלף לכן הוא רגוע - אבל

ואפשר ואם זה היה חלק רגיש ברכב, אשר כשל בו - היה יכול לגרום לנזקים גדולים וסיכון בהמשך.

 

מבחינת בעלי העסק / המוסך - הם אחראים על כלל האירוע מתוקף תפקידם.

במידה והיה נגרם נזק נוסף - הם האחראים כספית מוסרית.. ואם היו נפגעים אנשים.

גם נפשית ופלילית.

בנוסף - עכשיו הם חשופים לתביעות, הם צריכים לבצע בדיקה מקיפה מה קרה.

כנראה הם יצטרכו לתת תשובות ליבואן, אשר אותו הם מייצגים ותחתיו הם חוסים.

אפשר ויתלו להם את הרישיון עד לסיום הבדיקה.

 

נוהלי העבודה במוסך -

כרגע - חל איסור גורף ללקוחות, מבחינה בטיחותית וכיסוי הביטוח להיכנס לאזור העבודה.

הופר האימון בין המוסך ללקוחות, כיצד לחזק זאת, האם לאפשר ללקוחות להיכנס.

האם להתקין על-כל עמדה מצלמה, אשר בה יהיה יכול הלקוח לראות את הטיפול ברכב.

ומי ישלם את הכסף והתחזוקה.

 

נשבר האמון בין המוסך לעובד, עובדים - איך למנוע מקרים דומים -

האם על המנהלים עכשיו, לבדוק כל רכב אחת לאחת על-כל חלק וחלק אשר הותקן.

האם בסוף יום העבודה ,המנהלים ישבו על כלל המידע אשר במצלמות המוסך, ויבדקו את הצילומים.

כיום - רק כאשר יש בעיה, בודקים בטווח הזמן אשר בו הייתה הבעיה.

 

האם לבצע חיפושים בהפתעה בארונות העובדים.

בדיקת ואולי הרחבת היקף הביטוחים של המוסך, להיות יותר מכוסים.

ארגון מחדש את נושא ההעסקה, החתמת העובדים על הסכמי ונוהלי עבודה יותר מחמירים.

 

אתם בכלל מבינים, מה משבר אמון עושה בחברה ובעסק, למנהלים ולבעלי העסק.

האם מעכשיו למנהלים עדיף יהיה, לא לעזוב את העסק כל עוד הוא פתוח ועובד.

בעבר - אולי עקב האמון והאמונה בעובדים, הם יכלו לצאת מהעסק לסידורים

או אירועים דחופים - ועכשיו עקב החשש הם ירגישו לא נוח לעשות זאת.

 

ההסתכלות היא לא הפילטר או הפיצוי.

ההסתכלות היא בעוד רבדים (אשר רשמתי) אשר נפגעו כתוצאה מפעולת הגזל הקלה לכאורה.

זה ההבדל בין להגיע לעבודה בכייף, ולנהל בחיוך והנחיות.

לבין הגעה לעבודה במתח, לבדוק כל דבר ולהתנהל בלחץ כי האמון נשבר.

כנ"ל הלקוח, גם אם יסכים לחזור ולקבל פיצוי, הוא עדיין יהיה בלחץ.

 

בכל מצב יש הדוחפים את המילה המגעילה לכמת את הנזק, פיצוי, פיצויים.

כנראה לא הבנתם, זה לא הפיצויים, צריכים ורוצים לקבל את התמורה אשר אנו אמורים לקבל.

ורוצים זאת בלי-חשש כל הזמן, היכן דפקו או מנסים לדפוק אותנו.

 

אחרי הבדיקה והמסקנות, המנהלים צריכים להיות בקשר ולמסור ללקוח את תוצאות הבדיקה

ובמידה והייתה טעות, לפצות ראשית על הנזק, והתמורה אשר לא התקבלה.

ובהמשך לשקול כיצד להתנהל מול העובד שסרח.

ולא להשאיר את הלקוח באוויר, לנתק ממנו קשר, והוא עדיין צריך לרדוף אחריהם.

 

את הבדיקה לא מתחילים לעשות, מתוך הבנה כי העובד מסכן ואולי יש לו צרות בבית.

הפרידו בין לבדוק ולטפל בבעיה , לבין למצוא אח"כ נסיבות מקלות עם העובד אשר סרח.

 

גם הלקוח בין-אדם, הוא שילם ולא קבל את התמורה - ואולי הלקוח צריך את הכסף, לדברים חשובים גם.

 

 

 

אייל.

אייל כתבת אכן דברים נכונים מאד.

חלק מהדברים יכולים להפטר אם ארונות אישיים למשל לא נמצאים בשטח המוסך (וברובם אכן הם לא)

לגבי היחס והעדכון ללקוח - חובה עליהם לשמור על קשר ולעדכנו דבר שחבל שלא קרה.

אכן פיצוי זה לא העניין אלא משבר האמון.

אם אני הייתי נתקל בדבר כזה ולא מעודכן מהמוסך - תלונה במשטרה במיידי הייתי מבצע דבר שהיה מחייב טיפול

של המנהלים במוסך במיידי ללא השתקה/כיסוי/ותק/וכל סיבה אחרת כי דבר כזה עולה מיד להנהלה בכירה, יבואן, עיתונות

ואולי כך צריך כן לטפל בנושא ולמנוע פגיעה עתידית של לקוחות נוספים.

שאלה טובה - כמה לקוחות בעבר נפגעו והם לא יודעים על הדבר?

קובי

:-)

פורסם

מה המוסך עושה לא מעניין אותי. אם זה היה קורה במוסך שאני מטפל בו מה שמעניין אותי זה לדעת שאכן התייחסו ברצינות ושדאגו שדבר כזה לא יישנה לא אצלי, לא אצל אשתי ולא אצל אף אחד אחר.

 

אף אחד לא צולב את העובד, אף אחד לא טוען שהוא גנב (יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. את זה שמנהלי המוסך יבררו) ואף אחד לא קובע מה דרכי הפעולה. מה שכן כלקוח אם היה קורה לי דבר כזה אם לא הייתי מקבל תשובות הגיוניות לטעמי הייתי טורח להזהיר כל אחד מלהיכנס למוסך הספציפי (ואם הייתי מקבל תשובות אמיתיות והגיוניות הייתי בהחלט ממליץ כן להיכנס אליו כי הצוות שם מקצועי ורציני עם תודעת שירות גבוהה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...