Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומה יעשה המנהל עם הפילטר?

הוא כן יימכור אותו בשוק הפרטי, וייתחלק ברווחים עם העובד?

תלוי בהגדרת העסק אבל בכיף יכול לא להחליף כמה פעמים = הכנסה ללא הוצאה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תלוי בהגדרת העסק אבל בכיף יכול לא להחליף כמה פעמים = הכנסה ללא הוצאה.

 

 

ומה זה עוזר למנהל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ואולי לא יפטרו עובד ותיק, שאולי, נגיד... נקלע לקשיים כלכליים כי אישתו חולת סרטן?!

סתם, תסריט אפשרי מהחיים.

אולי ייסלחו לו?

 

 

עם עובד שגונב ממני אני יכול להיות פשרן אבל לא עם עובד שגונב מלקוח שלי תחת שמי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יכול להיות שזה באמת הנחיה של המנהל כדי לחסוך כסף והעובד יצא שעיר לעזעזל, תכלס מה כבר יש לעובד לעשות עם הפילטר? למכור בשוק הפרטי? הרי המוסך חייב עבורו והכסף לא הלך לעובד אז נשאר לו רק הפילטר שמה כבר יעשה בו הלאה?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

אולי לעובד יש רכב זהה?

אולי אותו העובד מטפל אחרי שעות העבודה שלו ברכבים ( מוסך המדרכה )? אז יש מה לעשות עם הפילטר - אם לא מייד , אז מתישהו בקרוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במסגרת טיפול 60.000, לא הוחלפו הפלגים, 4 פלגים אירדיום , העולים כ 600 ש"ח.

היה רצון להחליף ונרשם במסגרת הטיפול, אולם כאשר המכונאי הגיע למחסן התברר כי לא היה במלאי.

מחסן המוסך ביצע הזמנה לפלגים.

 

המכונאי דבר עם מנהל המוסך, והמנהל אמר לו - הפלגים החדשים לא יגיעו היום מאחר וזה סוף יום העבודה

אני לא רוצה אחריות על-עוד רכב במוסך, בדוק את הפלגים הישנים כוון מרווח אלקטרודות

נקה את הפלגים והחזר, נשחרר את הרכב וכאשר יגיעו הפלגים נקרא ללקוח ונחליף.

 

בגמר הטיפול הרכב נבדק, המנוע עבד תקין ועגול.

הלקוח הגיע למוסך שילם על העבודה והחלפים ונסע לדרכו, המוסך שכח לעדכן את הלקוח.

 

למחרת המכונאי והמנהל קיבלו הודעה מהמחסן כי הפלגים החדשים הגיעו.

או-אז התברר, כי שכחו לעדכן את הלקוח כי הפלגים לא הוחלפו.

מנהל המוסך מסיבותיו, אי נעימות, הפרעה ללקוח ולחץ בעבודה במוסך.

לא הרגיש בנוח לעדכן כעת את הלקוח - הוא אמר למכונאי בהזדמנות נעשה זאת.

כאשר הלקוח יכניס את הרכב לטיפול. (והוסיף בחיוך, אם תהיה בעיה הוא כבר יגיע)

המכונאי ראה והבין כי הפלגים לא הוחלפו, ונשארו במחסן.

 

כעבור כ חודש נכנס רכב דומה למוסך, לטיפול 60.000 אשר במסגרתו גם מחליפים פלגים.

המכונאי קבל את קופסת הפלגים הנכונה - הוציא את הפלגים הישנים, והם נראו טוב.

 

המכונאי ניקה את הפלגים הישנים כיוון מרווח אלקטרודות והחזיר אותם - וסיים את העבודה

הרכב נבדק ע"י המנהל, כל מדדי העבודה של המנוע היו תקינים, הלקוח הגיע שילם ונסע מהמוסך.

כעבור כ 1 שעה המכונאי הביא למנהל המוסך את חבילת 4 הפלגים החדשים, תוך שהוא אומר

קח, הפלגים הישנים ברכב היו כחדשים, סידרתי אותם והבדיקה של המנוע הייתה תקינה.

הנה הפלגים החדשים, שמור אותם.

,,,,,,

 

אפשר והתגובה אשר אני רושם, היא סיפור אשר לא היה, ואפשר וזה סיפור אמיתי לידע ולהתראה.

 

המוסך המנהלים ונותני השרות, צריכים להיות האחראים, מאחר וסומכים עליהם.

אנו עמדנו בהסכם ושילמנו עבור כלל הטיפול - הם צריכים לוודא כי קבלנו את התמורה.

לא אמורים לרדוף אחריהם, ולא צריכים פיצויים.

אם יש בעיה, הם צריכים להראות כי הם פועלים לתיקון הבעיה והאמון, ואם צריך, להעניש את הסורחים.

 

בנוסף תמיד - בקשו לשמור בצד את החלפים המוחלפים - ושאלו שאלות ובקשו הבהרות.

 

רשמתי בעבר, כיצד בשיחות עם צוות העובדים אנו מדגישים ומבקשים מהעובדים

להיצמד להוראות ולכללים, "לא לעזור לעסק"

כאשר אתה יודע כמה כסף הושקע, ומספר האנשים המתפרנסים מהעסק.

והתדמית אשר בניתם וההשקעה לאורך-זמן - נזהרים מאוד שלא להרוס דבר-טוב.

 

צר לי על העובד / המכונאי , עם הצרות שיש לו בבית.

אבל מה עדיף - העובד אשר היה אכזר בפעולתו, וסרח.

ואם לא נפעל, העסק יפגע קשות, ומשפחות רבות ועשרות אנשים אחרים יכולים להיפגע - על-לא עוול בכפם.

 

"כל שנעשה רחמן על האכזרים, לסוף נעשה אכזר על רחמנים"



 



 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

סליחה, אבל מה כל הפנטזיה הזו קשורה למקרה?

 

"אכזרים"?!

מי שגנב פילטר הוא "אכזר"...

 

אם לא ברור, אני חושב שאתה יצאת מפרופורציות, בענק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוקי.

אז אתה טוען שיכול להיות שיש כאן החלטה מודעת מבעלי המוסך לגנוב באופן שיטתי מהלקוחות ולזייף טיפולים. הקנוניה הזו כוללת את העובדים והמנהלים במוסך. כמובן מהדברים, לא עסק קטן:

 

בקיצור ניכנסתי לפגישה עם מנהל ועוד כמה אנשים בחירים והראתי להם את הסרטון. הם היו בהלם מוחלט!!!

 

נראה לי... פחות סביר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

דעתי שונה משלך , ויש עוד דעות של בעלי-עסקים אשר שונות משלך.

 

מאחר ואנו מנהלים עסקים ואנו אחראים הן לעסק, והן לעשרות אנשים אשר תלויים בעסק.

ואולי אנו מנהלים גרועים, המצליחים לנהל עסקים עשרות שנים.

כאשר אתה תיגש לבנק, או תעביר דפדוף במחשב בהתחייבויות העסק - אתה תדבר אחרת.

 

יש לנו אחריות והתחיבויות, ואם עובד סרח ומסכן את העסק אשר מפרנס אותו ועוד אנשים.

ופגע בעסק ובלקוח של העסק - כן הראיה שלנו שונה. (כמובן לאחר בדיקה של כלל האירוע)

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אנחנו לא דיברנו על הטיפול בעובד, אנחנו דיברנו על הדרישה שלך מעסק שלא קשור אליך לחזור "אליכם" עם דוח ביקורת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כן, חובה על מנהלי העסק/המוסך לחזור אל הלקוח ולשתף אותו בשקיפות מלאה, כיצד הבעיה טופלה.

כך אנו נוהגים לעשות - הייתה בעיה אנו לא נתחבא מאחור, נתקן את הבעיה, אם צריך ניתן פיצוי

ונעדכן את הלקוח באמת ובשקיפות מלאה.

 

זה הבסיס לנורמות הניהול מול הלקוחות של העסק ואנו מדגישים זאת לעובדים, כן מגיע ללקוחות הסברים.

והם רואים איך אנו אוספים אוויר ויוצאים קדימה, לתקן נזקים ולתת הסברים.

ומתקשרים ללקוחות לעדכן - זה לא כייף, אבל זה חלק מהחובה של המנהלים.

ולקוחות אשר אנו משתפים אותם בפתרונות , מעריכים את השקיפות שלנו.

 

גם אני כאשר יש לי בעיה כלקוח, ומנהלי העסק פותרים את הבעיה בשקיפות ובאמת.

אני מעריך אותם, ואפשר ולאחר הטיפול בבעיה, גם אמשיך להיות לקוח.

יש טעויות ואי-הבנות לכל עסק - אבל יש גם קווים אדומים.

ומנהלי עסק אחראים לטובה ולרעה, וגם לתת הסברים ללקוחות - אם אכפת להם כי העסק ימשיך לפעול.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אנחנו לא דיברנו על הטיפול בעובד, אנחנו דיברנו על הדרישה שלך מעסק שלא קשור אליך לחזור "אליכם" עם דוח ביקורת.

 

בקשה לגיטימית של לקוח שנפגע שיחזרו אליו עם מסקנות מה בדיוק קרה שם ואיך יימנע בעתיד. זו דרישה שקיימת בנהלי איזו ולא מעט לקוחות מבקשים ומקבלים תשובות מפורטות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כן, חובה על מנהלי העסק/המוסך לחזור אל הלקוח ולשתף אותו בשקיפות מלאה, כיצד הבעיה טופלה.

 

אתה לא הלקוח.

 

בקשה לגיטימית של לקוח שנפגע שיחזרו אליו עם מסקנות מה בדיוק קרה שם ואיך יימנע בעתיד. זו דרישה שקיימת בנהלי איזו ולא מעט לקוחות מבקשים ומקבלים תשובות מפורטות.

 

הוא לא הלקוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מתכוון שהלקוח זכאי לדיווח כזה. פרט ללקוח, סוקרי האיזו ומשרד התחבורה אני לא חושב שיש עוד מישהו שזה עניינו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הלקוח וסוקרי איזו רק בהנחה שלמוסך יש איזו או שזה מעניין אותו. במלוא הכבוד, אני לא רואה צורך, במיוחד אם ניתן פיצוי, לשתף כל לקוח בתהליכי הפקת לקחים פנימיים. כמו שאמרו כאן, יכולות להיות אלף ואחת סיבות למחול לעובד ויכול להיות שאחת מהן קרתה. יכול גם להיות שזה היה הקש האחרון והוא פוטר - מכל מקום, אם אין חוק או נוהל ספציפי לעניין הזה, זה משהו שעדיף להשאיר בין המוסך לאותו עובד. הלקוח זכאי לפיצוי וכל היתר אין בו אלא רצון לראות דם, תופעה מאד פסולה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...