Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא צריך להגזים, המסנן לא זיהם את השמן החדש.. אולי איבק קצת.. ממש אפסי, לדעתי זוטי זוטות.

 

אבל - .. מעבר לזה, אני לא יודע איך להגיב, פשוט אני מאוכזב קשות.

בתי המשפט אשר מאבדים בהם אמון, מוסכים אשר אי אפשר להאמין בהם.

כאילו היום צריך לצלם להקליט ולעקוב אחרי כל-דבר, פשיטת רגל מוסרית בכל-המערכות.

 

וכאן נכנס נושא ההתרעה, די נגמרו המילים היפות והמבינות של טעות אנוש - להעניש את הסורחים.

חייבים באיזו דרך להחזיר את האמון, צריך כי מראש הסורחים ידעו כי יוענשו .

כנ"ל - חברות התקשורת, המסרבות לשלוח את ההסכם החדש אשר אנו מאשרים מרחוק.

ולא שולחות את ההסכם ב פקס או מייל ללקוחות , כמו פעם.

(גם כאשר מבקשים זאת, הנציג אומר כי ישלחו והם לא שולחים - וכאשר יש בעיה, יש לנו בעיה)

 

חשבו לרגע - אנו המביני עניין נדפקים וכותבים על-כך, ובמקביל יש מאות אלפים של התמימים יותר.

ההורים שלנו האחיות בני המשפחה , הפחות מבינים ומקושרים בחברה, וסובלים מהמערכות החדשות.

מספרים להם ולנו - הכל תחת בקרה, אל תדאגו הכל רשום במערכת ומוקלט.

המוסכים גדולים יפים ואיכותיים, עם תו ביקורת .. סמכו עלינו - ולמען בטיחותכם אל תכנסו לראות.

 

פעם - בכניסה למוסך - היה דף אשר בו רשמו, את המצב החיצוני של הרכב, שיפשופים פגיעות וכו'

כיום - הם מסרבים לרשום ולמלא את הדף הנ"ל, וכך זה משאיר להם את הספק לגרום לנזקים..

ולספר לנו, כי הנזקים היו לפני שהכנסנו את הרכב למוסך.(מתי בפעם האחרונה מילאו לכם דף כזה)

 

אי-אפשר להיות כל-הזמן במרדף וחשש, לבדוק כל הזמן שלא עובדים או דופקים אותנו.

חייבים הרתעה מראש, די, זה מתסכל שאנו לא מרגישים בטוחים בסביבה שלנו.

 

מגיעים למצב - אשר בו, אנו אוסרים על ההורים שלנו לקנות או להכניס את הרכב לבד למוסך או לתקן פנצ'ר.

ובכל אינטראקציה עם נותן שרות, אנו המבינים לכאורה נכנסים ומבצעים עבורם, והמצחיק - גם עלינו עובדים.

זה מתסכל, וגם מתסכל אותם ומוריד להם את הביטחון העצמי.

 

ולמי שחושב כי כך זה בכל-העולם טועה - זה לא נכון, באמריקה בגרמניה בבריטניה, עבריינים ונותני שרות

מוענשים קשות, בצווים מנהליים מידיים עוד לפני ההעמדה לדין - מוסכים נסגרים, רשיונות מוקפאים.

וזה מבוצע בכל הדרגים, בנוסף להעמדה לדין - לכן שם יש הרתעה אמיתית ומידית.

וזה הדבר החשוב- שידעו העבריינים, מיד ועכשיו אתם מוענשים .

 

ובישראל - בתי-המשפט סלחנים לחברות התקשורת והביטוח המחייבים וגובים כספים מהלקוחות לא לפי ההסכם.

מעלימות הסכמים ומשקרות - וכאשר הן נתפסות בכך - משלמות זוטות , לכן הם ממשיכות בכך.

והגרוע - הדג מסריח מהראש - כנ"ל משרדי ממשלה מעלימים מידע ולבסוף בבית-המשפט, אחרי שהתישו את האזרח

העונש התראה או נזיפה וקנסות נלעגים וללא אחריות אישית, של מבצעי-העבירה העלמת הראיות, או ההתשה)

 

חובה, מערכת צדק בקרה וענישה - מדינה חיה ובונה את איכות החיים, על שלוש זרועות - הנהול החוק והאכיפה.

ממשלה, מערכת המשפט (החוק והצדק) והאכיפה- מצבנו נחלש מאוד, וחובה לבצע בדיקה ושינויים.

 

ובמצב של פותח הדיון - בבקשה הגש תביעה לבית המשפט כנגדם.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
המקרה אמיתי לחלוטין.

 

אני מניח שלמי שיש מה לתרום לבחור, יכול לעשות זאת גם בהסתמך על הפרטים שפות"ש רשם.

 

או.קי.

אז אם כך, מה יעזרו עצות של גולשים אנונימיים באינטרנט שירשמו לו "תתבע להם את הצורה!" ?

אתה תובע על נזק שנגרם לך, אתה תובע כשפגעו בך, על מה תתבע?

ארעה טעות או רמאות מכוונת - הנושא טופל מייד עם התנצלות. מה עכשיו? רוצה רכב חדש? רוצה מה? את הבת של בעל המוסך?

הכי טוב זה לבוא למוסך ובשיחה רגועה להוציא מהם טיפול חינם ועץ ריח. או משהו כזה. לא יהיה יותר מזה.

 

עריכה: ובעודי רושם את התגובה נכנסה התגובה שמעלי. מה לתבוע? על מה? לבזבז זמן וכסף על מה? לקבל איזה פיצוי? כמו שרשמתי - לכתוב בלי שום אחריות "לך תתבע" זו חוכמה מאוד קטנה וחסרת אחריות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ליין מן, כל מה שאתה כותב נכון אבל לצערי קשה להיות דון קישוט בארצינו ( וגם רשמתי שהתבלבלתי בין מסנן האוויר לשמן). מקרה שהיה לי בתביעה למול נהגת עם רכב ליסינג שפגעה ברכבי. לקח לי מעל 3 שנים מתישות להחזיר לי את דמי ההשתתפות העצמית וכל זאת רק בכוח של בית המשפט. הם פשוט שיקרו כל הזמן שהצ'יק בדרך וכשהבנתי שזה לא הגמר בטוב נאלצתי לתבוע וגם אז לא מהרו לשלם את פסק הדין שאפילו לא טרחו להגן עליו. רק באיומי העורך דין לפניה להוצאה לפועל הם הועילו לשלוח את הצ'ק וגם זה לקח להם מעל שבועיים. לצערי פיצוי מעבר לנזק הישיר בית המשפט בארצינו לא פוסק ואז תמיד שיטת המצליח עובדת לטובתם.

פורסם
או.קי.

אז אם כך, מה יעזרו עצות של גולשים אנונימיים באינטרנט שירשמו לו "תתבע להם את הצורה!" ?

אתה תובע על נזק שנגרם לך, אתה תובע כשפגעו בך, על מה תתבע?

ארעה טעות או רמאות מכוונת - הנושא טופל מייד עם התנצלות. מה עכשיו? רוצה רכב חדש? רוצה מה? את הבת של בעל המוסך?

הכי טוב זה לבוא למוסך ובשיחה רגועה להוציא מהם טיפול חינם ועץ ריח. או משהו כזה. לא יהיה יותר מזה.

 

עריכה: ובעודי רושם את התגובה נכנסה התגובה שמעלי. מה לתבוע? על מה? לבזבז זמן וכסף על מה? לקבל איזה פיצוי? כמו שרשמתי - לכתוב בלי שום אחריות "לך תתבע" זו חוכמה מאוד קטנה וחסרת אחריות.

 

סומך על האינטלגנציה שלו שהוא ידע לסנן את ההודעות היותר רציניות.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

קודם כל אני לא נפגע, זה בסדר.

שנית אתה צודק בהחלפת מסנן אויר מכסה מנוע פתוח וזה משה היה. אבל בדגם שיש ברשותי נוצר רווח די גדול בין מכסה לגוף במצב פתוח וזה היה מזלי שגם מצלמה ישבה קצת נמוך בשמשה קידמית, אחרת לא הייתי רואה כלום אתה צודק. במקרה שלי מכסה מנוע לא הפריע כלל. לגבי פרטים וסרטונים אני כרגע לא יכול לפרסם כלום כי חקירה נמשכת וזה עיניין די רציני ויחד עם זה באותו מוסך עובדים עוד הרבה אנשים נכמדים ואני לא רוצה להשחיר את שם של המוסך(ללא צורך קיצוני). אני מאוד מקווה שזה מקרה בודד ולא שגרה.

לגבי מסנן אויר אני אסביר:

יצרן מגדיר להחליף מסנן אויר כל טיפול שני, זאת אומרת אני נסעתי עם מסנן המקורי כבר 20000 ק״מ ועם לא הייתי במקרה עולה על הסרטונים האלה הייתי ממשיך בראש שקט עוד 20000 ק״מ וכיתוצעה רכב חדש היה נוסע 40000 ק״מ עם אותו מסנן ואני אחזור אל עצמי המכונאי אפילו לא בדק את מסנן הישן אני כבר לא מדבר אל החלפה.

פורסם

בנאדם, צא מהסרט.

על איזה חקירה אתה מדבר?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

 

תבקש פיצוי קודם כל כדי לראות מול מי אתה עומד. אם יביאו פיצוי אז אולי אל תגיש תביעה.

 

על מה הוא יגיש תביעה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא מבין למה לא לפרסם את השם של המוסך?

זאת הדרך היחידה שבה אפשר להתמודד עם הגנבים ורמאים האלה.

קרה לך מקרה כזה? יש לך עדויות? אתה חייב לפרסם את זה ולהציל אנשים אחרים מליפול לידיים של האנשים האלה.

אז נכון אני ממש לא בעד לבצע משפט שדה על כל טעות של מכונאי שיכולה לקרות, אבל זה זה כבר רמאות לשמה ולא טעות מקצועית.

והחקירה הזאת זה כסת"ח ברור, וגם אם תתבע אותם בבית משפט הפיצוי שיהיה לך הוא יהיה בדיחה והקנס שהם יקבלו במקרה הטוב יגיע לרמה של

המסנן (כלומר הבית משפט מעודד אותם לדפוק אותנו, כאשר אתה תובע אז הקנס שהמוסך יקבל,במקרה הטוב, יראה לו שכלכלית בסופו של דבר עדיין שווה לו

להחליף בצורה חלקית..ע"ע המקרה הזה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635004-תביעה-יצוגית-דלק-מהול-בתחנות-quot-דלק-quot)

בקיצור נגד בעלי עסק כאלה הכלי הכי חזק ויעיל זה ביקורות ופרסום של המקרה באינטרנט.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם
, אבל זה זה כבר רמאות לשמה ולא טעות מקצועית.

 

רמאות של מי?

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635004-תביעה-יצוגית-דלק-מהול-בתחנות-quot-דלק-quot)

בקיצור נגד בעלי עסק כאלה הכלי הכי חזק ויעיל זה ביקורות ופרסום של המקרה באינטרנט.

 

מה הקשר בין המקרים?

מה דומה?

מה שונה?

 

והחקירה הזאת זה כסת"ח ברור, וגם אם תתבע אותם בבית משפט הפיצוי שיהיה לך הוא יהיה בדיחה והקנס שהם יקבלו

 

על איזה קנס אתה מדבר?

על מה הוא ייתבע?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איזה כייף לשבת בצד ולהוציא את האוויר לאנשים.

הלא על-כל דבר, אפשר למצוא הגיון למה לא כדאי, או עזבו יהיה קשה- למה לא כולנו יודעים.

 

ומנגד - במקום להיות הצד ההגיוני לכאורה - אפשר לעזור ולספק דרכים איך כן לפעול.

ואז במקביל, לרשום גם את הקשיים.

 

ואני בטוח שאלו אשר כתבו למה לא - יכולים לעזור מניסיונם ומידע למה כן, ואיך לטפל בבעיה.

ויש כאן בעיה רצינית - זו לא טעות אנוש, אלו הן תרמיות וגזל שכולנו חשופים להם.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

למה כן מה?

 

הכניס את הרכב למוסך. תפס את אחד העובדים גונב. המוסך תיקן את הטעות ויפצה בטח בכמו מאות ש"ח, במקרה הטוב.

 

מה צריך לקרות פה מעבר לזה?

 

אנשים שבחיים לא ראו בית משפט מבפנים ולא שילמו אגורה לעו"ד חושבים שבית משפט זה מקום בו פורקים עצבים, ובחינם, וצווחים "תתבע! תתבע!". תובעים כשיש עילה ונזק ששווה לתבוע עבורם, ועו"ד עולה כסף, ותביעה לוקחת שנים. כשהנזק שלך מסתכם ביום עבודה, במקרה הטוב, אין לך מה לרוץ לבית משפט. בית משפט לא מחלק כסף על זה שפגשת איש רע והאמון שלך בחברה האנושית נפגע, ואתה מרגיש פגוע ומרומה.

 

באמת מקרה מרגיז.

טוב שלמדנו עליו בפורום, שנדע שיש גם כאלו ונבדוק איך מטפלים לנו באוטו.

 

מה יש להגיד מעבר לזה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ליין מן - אם הוא יצליח להוכיח שיש כאן שיטה, שהמנהלים מעבירים לעובדים שלהם לרמות בטיפולים - זה דבר אחד.

מכיוון שסביר להניח, או ניתן רק להוכיח שמדובר בעובד שסרח והנהלת המוסך לקחה אחריות - אין לו עילה לתביעה.

 

אגב, גם יכולים לא להציע לו פיצוי ואין לו מה לעשות עם זה.

 

בשביל לתבוע אתה צריך להוכיח נזק. לבחור לא היה נזק.

 

אם נניח והוא לא היה מגלה עכשיו שלא החליפו לו את הפילטר.

וכתוצאה מכך עוד 5000 ק"מ היה הולך לו מנוע.

היו פותחים ורואים שהפילטר מלא חול.

והוא היה בודק בצילום ומגלה - אז פה יש עילה לתביעה.

 

למזלנו פותח השרשור הוא בחור אחראי ומנע תרופה למכה.

 

הסיפור הזה עצוב. מעיד על רמה נמוכה של המקצוע הזה בארץ. אבל על מה תתבע?

תן מספר. אתה כותב את כתב התביעה.

 

אתה בא לשופט ומבקש כסף. אתה צריך להסביר למה אתה מבקש ואיך הגעת לסכום הזה.

 

אני חושב שפותח השרשור כן צריך לפרסם את שם המוסך ואת הסרטון.

אם הוא רוצה - הוא יכול להגיש תלונה לאיגוד המוסכים וליבואן.

אבל מעבר לכך - אין הרבה מה לעשות.

פורסם
רמאות של מי?

 

על איזה קנס אתה מדבר?

על מה הוא ייתבע?

תראה, אנשים רבים אומרים אני מעדיף שיקחו לי מחיר גבוה במורשה אבל אני יודע שלא מרמים אותי בגדול.

וזה רמאות של המוסך, לחייב בן אדם על מסנן ולא להחליף זה גניבה.

הוא יכול להתלונן על המוסך באיגוד המוסכים על זה שהוא חויב על פילטר ולא הוחלף לו הפילטר ולצרף את ההוכחות.

 

מה הקשר בין המקרים?

מה דומה?

מה שונה?

 

הרעיון הכללי הוא שגם כאשר אתה בוחר באופציה של ללכת לבית משפט, ב99% מהמקרים הפיצוי שתקבל לא משקף את הערך

האמיתי של מה שהפסדת(בעיקר ימי עבודה וכאב ראש) ולא יהווה הרתעה אמיתית לגזלן/הבריון לא לעשות את אותו המקרה שוב פעם, כי בשיקול הסופי זה משתלם לו כלכלית.

(וזה מה שניסיתי להראות אמנם זו אכן לא דוגמה טובה כי אין הרבה קשר בין המקרים אבל במדינה מתוקנת מישהו חייב לשבת בכלא לשם התרעה ולמניעת הישנות המקרה,

בפועל במדינת הקומבינה קיבלת אספרסו חינם על תידלוק מעל 100 ש"ח בתור פיצוי, ביזיון)

וכאן נכנס העניין של הפרסום, אני לא מתדלק יותר בתחנות דלק של "דלק" כתוצאה ישירה מהפרסום של פרשת המהילה הזאת,

עכשיו יש פה מדרון חלקלק של אופציה של פגיעה באנשים שטעו וכו' אבל בשביל זה יש פורומים ורשתות חברתיות וכל אחד מספיק חכם בשביל להחליט בשביל עצמו,וכמובן שיש חוקי פורום וכד' בשביל הדברים האלה.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם
וזה רמאות של המוסך, לחייב בן אדם על מסנן ולא להחליף זה גניבה.

 

זוּ לא רמאות של המוסך.

 

הוא יכול להתלונן על המוסך באיגוד המוסכים על זה שהוא חויב על פילטר ולא הוחלף לו הפילטר ולצרף את ההוכחות.

 

בבקשה.

 

הרעיון הכללי הוא שגם כאשר אתה בוחר באופציה של ללכת לבית משפט, ב99% מהמקרים הפיצוי שתקבל לא משקף את הערך

 

הפיצוי בבית משפט הוא בדיוק מה שמשקף את הערך.

 

ולא יהווה הרתעה אמיתית לגזלן/הבריון לא לעשות את אותו המקרה שוב פעם, כי בשיקול הסופי זה משתלם לו כלכלית.

 

למה אתה חושב שבית משפט בתביעה אזרחית משמש כגורם מרתיע?

 

ואת מי אתה רוצה להרתיע?

 

במדינה מתוקנת מישהו חייב לשבת בכלא לשם התרעה ולמניעת הישנות המקרה

 

לשבת בכלא על גניבת מסנן אוויר?

 

עכשיו יש פה מדרון חלקלק של אופציה של פגיעה באנשים שטעו וכו' אבל בשביל זה יש פורומים ורשתות חברתיות וכל אחד מספיק חכם בשביל להחליט בשביל עצמו,וכמובן שיש חוקי פורום וכד' בשביל הדברים האלה.

 

 

זה לא משפט שהתחביר שלו מובן לי.

 

בפועל במדינת הקומבינה קיבלת אספרסו חינם על תידלוק מעל 100 ש"ח בתור פיצוי, ביזיון)

וכאן נכנס העניין של הפרסום, אני לא מתדלק יותר בתחנות דלק של "דלק"

 

בדקתי הרגע. אתה מעניש צרכנית את האנשים/חברה הלא נכונים, אבל זה דווקא מדגים מצויין את הנקודה שלי.

הדיוטות שלא מבינים דבר בעניין, נותנים עצות ומחליטים החלטות על סמך ידע חסר וחוסר הבנה מוחלט של העניין והמציאות הקשורה, שהתגבשו באופן רשלני על סמך רסיסי הבנה וזיכרון מפרסומים פומביים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...