Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית עד 12 אלף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

חבר שלי מעוניין באוטו, עדיפות גבוה לרכב ספורטיבי, בתקציב של 12K.

יש משהו?

אני הצעתי לו 205 GTI, יש לו כסף לתיקונים ואחזקה, אבל רכישה נטו זה 12K.

מה אתם אומרים, איזה עוד מכוניות ספורטיביות יש בתקציב הזה?

ועם אין, אז מכונית שהכי קרובה לספורטיבית (כמו 205 רגילה)..

תודה רבה

יונתן

פורסם

דבר ראשון לא תמצא GTI

 

דבר שני GTI לא עולה 12K

 

ואם יהי לך מזל ותמצא אחת הן נמכרות הרבה מעל 12K

פורסם

בטח, סיטרואן AX ספורט או GT.

חוץ מזה יש איביזה SXI שהיא אמנם לא ספורטיבית אבל מהירה.

מכונית שנוסעת ומתנהגת יפה-205 או AX בנפח 1400.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
דבר ראשון לא תמצא GTI

 

דבר שני GTI לא עולה 12K

 

ואם יהי לך מזל ותמצא אחת הן נמכרות הרבה מעל 12K

למה הוא לא ימצא?!

תאמין לי לא חסר

והוא ימצא גם ב 8 אלף...

אם אתה רציני שלח לי הודעה לפרטי אני יתן לך 2 מספרים

פורסם

מצאתי כבר כמה וכמה GTIים לחבר שלי, ו-1 בשבילי :wink: , אפשר ועוד איך למצוא אותם במחירים האלה.

איליה- תודה :-D , וגם לכל שאר העונים.

אני יציע לו את האופציות הללו.

עוד אופציות?

פורסם

אפשר למצוא,השאלה באיזה מצב,אפשר למצוא גם מרצדס ב2000 שקל,בלי מנוע ובלי גלגלים ו5 פגיעות בשלדה...

עוד דבר הוא האם יהיה לו כסף להחזיק רכב ספורטיבי וצרפתי (בתור אחד שמחזיק בצרפתייה לא ספורטיבית,זה לא קל).

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
היה בפוקוס ליפני חודש ככה 205 1.9 ב7 אלף
בהצלחה ברכישה, אל תשכח להעביר את המשכנתא של הבית למוסכניק שלך וגם תהפוך אותו לנהנה מביטוח החיים שלך,כי אם אתה לא איזה פלא היי-טק מיליונר, אתה הולך לשפוך הרבה הרבה כסף על אוטו כזה.

באמת...... GTI 1.9 ב 7K!

בברכת עלה והצלח,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חחחח,בגירה אהבתי.

יש לו כסף בצד לאחזקה, ככה הוא אומר!

אז יש לנו:

1) סיטרואן AX GT

2) פזיו 205 GTI

3) אונו טורבו.

פיזו 106 ראלי לרוב רוצים מעל המחירון (והמחירון בערך 15,000).

מה אתם אומרים לגבי הסיטרואן, לגבי כל השאר קראתי ת'רדים עליהם.

תודה רבה

יונתן

פורסם
היה בפוקוס ליפני חודש ככה 205 1.9 ב7 אלף

איך אמר bagira ידידי ,

 

לא כל הנוצץ זהב...

 

אני הלכתי לראות ולמען האמת חזרתי די מהר :mm_nah:

 

זוועה מוטורית .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...