Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יפני או צרפתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום ואחרי חגים שמח ,

 

אני מבקש לשמוע את דעתכם .

 

מתלבט בין טויטה אוריס ת סטיישן היברידי2014 שנסעה 100 אלף קילומטר . המחיר הוא 65000 אלף דרך אופרייט.

 

לבין סיטרואין פיקאסו c3 2014 דיזל ידני שנסעה 78000 במחיר של 45000 דרך לובינסקי.

 

אני גומע כ30000 אלף בשנה .

 

הבנתי ששתי המכוניות חסכוניות .

 

יש לי חשש מהאמינות של סיטרואין ולא ידוע אם זאת סטיגמה או אמת על הבעיות שלהן.

 

טויטה היא אמינה אבל הרבה יותר יקרה .

 

 

אשמח לדעתכם שתעזור לי להחליט.

עריכה אחרונה על ידי שלומי יונה
פורסם

ב-c3 במיוחד כשמדובר ברכב ידני ולא רובוטי, מדובר בעיקר בסטיגמה.

 

בכל מקרה בגלל שאתה נוסע הרבה כדאי שתבצע נסיעת מבחן בכל אחת מהמועמדות על מנת לראות אם הן גם נוחות עבורך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

C3 פיקאסו דיזל ידני זה רכב אמין מאוד, תטפל בו טוב בשמנים ובנוזלים הנכונים והוא יגיע ל 300 אלף ק"מ ויותר בלי בעיות. צריכת דלק מעשית 1 ל 20 ריאלית לחלוטין.

 

האם יש הסטוריית טיפולים לרכב והאם היה פרטי ביד ראושנה או ליסינג/חברה?

 

 

פורסם

שלום buki,

 

מדובר ברכב שנמצא בסוכנות של לובינסקי .

 

מאחר והרוב הנסיעות שלי הן בינערוניות החלטתי שאני יורד מההיברידי .

 

ישנה הסטורית טיפולים כמובן והרכב היה בליסינג.

 

אגב,

 

אם בדיזל עסקינן - מה בדבר האחזקה של הפיקאסו - ביטוח, טיפולים וכו

 

מה בעניין המגאן ? האם גם היא אמינה וחסכונית?

 

תודה

פורסם

ראה פה, חלק גדול מהדברים (אך אל כולם, למשל נושא של כבל קלאץ' לא רלוונטי) תקפים גם ל C3 פיקאסו ידנית:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?365082-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%97-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%95-1-6-2009-2016

 

 

פורסם

הייתה לי 3 שנים C3 פיקאסו ידנית דיזל.

 

מאוד אהבתי אותה, רכב אמין מאוד, נח, מרווח, מאובזר, לדעתי, התצורה המושלמת לשינוע משפחה (או לעבודה מסחרית קלה).

 

לא מזמן הייתי בלובינסקי טרייד (חדרה) בכדי להתעניין שוב ברכישה של אחת, האקזמפלרים שהיו שם היו כולם יוצאי "מעליות ישראליפט" (זה היה רכב טכנאים שלהם), דיי סחוטות ובמחיר גבוהה מידי גם למצבן וגם לרמת הסחירות של צרפתית משומשת.

 

מלקוח פרטי אתה לדעתי תמצא ב 6-10 אלף פחות ובמצב טוב יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אחריות שנה או 20 אלף.

 

האחריות תסתיים לפני השנה .

 

העניין אצלי הוא המימון . בפרטי אין לי אפשרות לקחת מימון .

 

מה ההבדל בין אוטו מסחרי שעבר בליסניג לליסניג פרטי ?

פורסם

סיטרואן C3 פיקאסו לא נחשב רכב מסחרי.

חלק מהם כמו שנכתב היו רכבי טכנאים אבל גם קיה סיד סטיישן היו רכב טכנאים בכמה חברות.

 

 

פורסם

לא ידוע לי על שום מחלת כרונית לדגם.

 

מה שכן, השילוב של דיזל-ידני הוא בד"כ נרכש לרכב עם נסועה גדולה ולכן יש לחשוד באופן די אוטומטי ברכבים עם ק"מ נמוך.

 

אם הוא מאומת והרכב במצב תקין, חטוף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המקסימום שאדם כמוני , בלי ידע רב בתחום, הוא לקחת את הרכב לבדיקה.

 

ואני משתדל להימנע מקנייה בכל מיני מגרשים ,

 

למשל רכב עם קילומטר של 69000 2014 במחיר של 45000. מחשיד מראש

×
×
  • תוכן חדש...