Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז׳ו 3008 רכישה קבוצתית של חברי הפורום


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את אפשרויות כוונון המושבים כנראה שפספסתי, מה ההבדל בין האקטיב לפרימיום?

 

מקודם קבעת שההפרש בין האקטיב לפרמיום לא מוצדק ועכשיו אתה שואל מה ההבדל?

 

אני אמנם דביל אבל לא עד כדי כך דביל.

קרא שוב את מה שכתבתי, שאלתי מה ההבדל באפשרויות כוונון המושבים בין שתי הגרסאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 392
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צודק, מתנצל, ואני גם בטוח שאתה לא דביל... [emoji2]

 

לשאלתך, ההבדלים הם:

 

מושב נהג חשמלי עם זכרונות

תמיכת גב חשמלית גם למושב הנוסע

אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים

גב הנוסע הקדמי ניתן לקיפול.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע ה3008 מתחילה להיות עוד יותר כדאית:

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-34971-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-3008-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9

8%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A9.aspx

 

יפה להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיי מצחיק שרק עכשיו הם יצאו בהוצעה לעיתונות, בפועל הגירסאות האלו נמכרו כבר דיי הרבה זמן.

לדעתי זו עבודה חובבנית משהו של מחלקת השיווק של לובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות להוסיף בהזמנה מיוחדת פנסי LED קדמיים מלאים? דלת תא מטען חשמלית? מצלמה קדמית?

ע"י כך אולי לתפור דיזל פרימיום "פלוס" באותו המחיר של הבנזין פרימיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג לגבי LED או מצלמה קדמית (לדעתי לא תוספת שקיימת באף דגם) אבל כמו שכבר כתבתי, דלת תא מטען חשמלית אפשר בתוספת 5000 ש״ח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, כשהייתי בסוכנות פלמחים וישבתי עם הנציג בשישי האחרון,

בשולחן לידנו הייתה מישהי שרצתה לפתוח הזמנה ל-GT והדבר לא התאפשר משום מה.

לא יודע אם הייתה להם בעיה טכנית או שכרגע אין אופציה כזאת בארץ אבל הדבר די תמוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר. אני גיליתי התעינינות בGT בזמנו ומאז הם עדיין מתקשרים לשאול מדי פעם (אני טיפלתי בהזמנה של אמא שלי לפרמיום). הם אפילו התקשרו לפני יומיים לספר לי שיש אחת אפורה זמינה מהזמנה שהתבטלה...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדכן שהיום התקיימה פגישה בסניף פיז'ו באשדוד.

 

היה מהנה ושמחתי לראות את הפרצופים מאחורי הניקניימים.

 

את המו"מ מצידנו ניהל ביד רמה ומוצלחת מאד חברנו billyboy.

 

קיבלנו הצעות שעוד נתונות לשיפור. מטעמים מובנים לא אוכל לפרסם אותם כאן, רק מי שבאמת מתעניין ברכישה, שישלח לי הודעה פרטית עם מספר הטלפון שלו ואצרף אותו לקבוצת הוייז כדי לקבל מידע.

 

עשיתי נסיעת מבחן של כ- 25 דקות ואני רוצה לשתף אותכם בקצת רשמים. הרשמים הם כמובן אישיים ובערבון מוגבל לאור זמן הנסיעה הקצר.

 

הרכב היה בגירסת דיזל אקטיב, צבע מוזהב.

 

בהתחלה כאשר הגעתי לסוכנות והרכב חנה בחוץ ליד רכבים אחרים, כאשר החלק הקדמי מולי, הוא נראה מאד מאד מרשים בכלל ויחסית לרכבים ליד.

 

נכנסים לרכב, העיצוב הפנימי ב- 3008 מפתיע כל פעם מחדש, יוקרתי ועוטף. עדיין בעיקר ריפוד הבד האפור והפשוט ופלסטיקה פשוטה בקונסולה המרכזית פוגעים קצת בתחושה.

חבל שלא הביאו את גירסת הפרימיום אני מניח שההרגשה היתה טובה בהרבה.

 

דבר השני ששמתי לב אליו הוא עוצמת האוויר ועוצמת הקירור של המזגן, או יותר נכון העדרם. טוב הרכב עמד בשמש וציפיתי לשיפור בהמשך.

 

השיפור בקירור אכן הגיע וחלל הרכב התקרר, אבל עדיין נשארנו עם עוצמת אוויר ו"שטח" של אוויר קטנים יותר מהמאזדה שלי, למי שאוהב זרם אוויר חזק וגדול ישירות על הפנים זה קצת מציק.

 

לגבי שימוש בתפעול המזגן באמצעות מערכת המולטימדיה לא רק שלא מצאתי בכך חסרון, אלא אפילו יש בכך יתרון, המסך נמצא מול העיניים, ניתן לראות איפה אתה לוחץ תוך כדי הסתכלות בנתיב הנסיעה, להבדיל מתפעול רגיל שמצריך גישוש עיוור בשילוב עם הפניית מבט מסוכנת למטה.

 

יש גם כפתורי קיצור דרך למערכת המולטימדיה, הנציג הדגים לי לחיצה על כפתור קיצור דרך למערכת העצור וסע ומדובר בתפעול מאד נוח.

 

זה רק מראה לי כמה שטויות כותבים לפעמים עיתונאים. כמובן שלא בדקתי את כל הפונקציות וייתכן שיש בעיות תפעול אחרות.

 

לגבי הנסיעה, אין שום תופעה, רעש או רעידות שמסגירות שמדובר במנוע דיזל. יש מעין הרגשת גרגור קלילה מאד אבל לא של מנוע דיזל, סתם גרגור קליל מאד.

 

נסעתי כמובן עם חלונות סגורים ומזגן, במהלך הנסיעה פתחתי את החלונות כדי לבדוק את הרעש אבל היה חם מדי והנסיעה הייתה מהירה יחסית עם רעשי רוח ולכן ומהר סגרתי את החלונות. בזמן הקצר הזה לא שמעתי רעש מיוחד. שכחתי לבדוק את הרעש בעמידה במקום עם חלונות פתוחים.

 

 

לגבי הביצועים, במצב רגיל של הגיר, בנסיעה נינוחה התחושה רגילה וזורמת ואולם כאשר מגבירים את הקצב מרגישים חולשה קלה בפיתוח מהירות. מאחר ואופי הנהיגה שלי יותר נמרץ, מהר מאד עברתי למצב ספורט. כאן כבר מקבלים את האנדרלנין הרצוי, הרכב מאיץ חזק מאד מהמקום, למעשה מפרפר גלגלים קלות על כביש שטוח ויבש. בהמשך מושך הילוכים יפה (מד הסל"ד הפוך וצריך להתרגל), אין שום תחושת מחסור בכוח ואין שום תחושה שמדובר במנוע דיזל.

 

מהנסיעה הקצרה התרשמתי שהסל"ד בפיז'ו עולה קצת יותר לאט מהמאזדה שלי וטווח הסל"ד קצר יותר. ההרגשה של מנוע קצת יותר בשרני משל המאזדה. בגדול תחושת הביצועים די דומה. מעניין איך ההרגשה בתוואי הררי, כאן ייתכן שהיתרון יותר גדול לפיז'ו.

 

לאור כך ולאור החסכון בדלק והמחיר הזול יותר של גירסת הדיזל, גירסת הטורבו בנזין של הפיז'ו מיותרת לחלוטין.

 

צריכת הדלק דרך אגב בשני מוני נסיעה מתאפסים היה 14.7 ו- 14.2 ק"מ לליטר, כאשר הנציג אמר שאלו היו נסיעות בעיקר בעיר, עדיין הוא היה צריך לנסוע בדרכים ביניערוניות כדי להגיע לשם. הנציג אמר שמחוץ לעיר הצריכת הדלק היא 1 ל- 17 (באופן תמוה הנציג אמר שאין מונה צריכת דלק ממוצע של כלל הקילומטרז' שהרכב עבר, הוא עבר 38 אלף ק"מ, אולי הוא לא יודע).

 

ועכשיו אני מגיע לעקב אכילס של הרכב מבחינתי, ההגה, הוא פשוט קטן מדיי וגם שני החלקים הקטומים בחלק התחתון והעליון לא נוחים. בנוסף לזה הוא גם הרבה יותר קל מההגה של המאזדה שלי. כל זה גורם לכך שהתחושה דומה לג'וייסטיק, ההפניה של ההגה מאד חדה, אין סיבוב של ההגה אלא יותר תחושה של הפניית ההגה מצד לצד, אין תחושה ורגישות בסיבוב, כמי שאוהב לנהוג את הרכב להבדיל מלהסיע את הרכב זה הפריע. אבל זה אישי, חברים אחרים בקבוצה אמרו שהם אהבו את ההגה הזה.

 

דרך אגב הרגשתי שקוטר הסיבוב ממש קטן, הרכב עושה כמעט סיבוב על צירו, שזה יתרון בעיר.

 

לגבי נוחות, הכבישים בהם נהגתי היו סלולים היטב כך שלא יכולתי לבדוק נושא זה. בכבישים אלו הנסיעה הייתה נוחה מאד, יש תחושת רכות מסויימת בניהוג בפיז'ו.

 

עד כאן להיום :-)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...