Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

B4 [לנסועה של מעל 30 אלף ק"מ בשנה]


rafya011
שימו לב! השרשור הזה בן 2809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ויטלי, הכסא ברכב שלי מתכוונן חשמלית כמעט בכל כוון אפשרי

 

משענת קדימה אחורה

גובה למעלה למטה

מושב שלם קדימה אחורה

החלק הקידמי של המושב למעלה ולמטה

החלק האחורי של המושב למעלה למטה

הכרית עצמה מתכווננת שטוח עד מאוד נפוח

 

וההגה עצמו מול הפנים ומתכוונן למעלה למטה, פנימה החוצה.

 

סבלתי בצבא מפציעת גב

 

נהגתי בהרבה מאוד רכבים כולל רכבים ממותגים כמו אינפיניטי, לסובארו הזו, בשבילי, המושב הוא אחד הנוחים שיצא לי לשבת עליהם.

 

אבל מושב זה דבר אישי מאוד ויש רכבים שקראתי עליהם שהם נוחים מאוד ולא הבנתי על מה מדובר אז אני לא אתפלא שלך היה לא נוח.

 

הרכבים שהיו לי ממש נוחים במובן המושב היו סיטרואן c5 , קדילאק cts באופן מפתיע המושבים של פיאט 500 היו לי נוחים יותר מכמה רכבי יוקרה שיצא לי לשהות בהם, למשל וולבו אס 60 2011 אמנם המושב היה נוח אבל ציפיתי למשהו שירגיש כמו כס מלכות מרוב שהציגו את זה ככה וזה לא נתן לי חוויה יוצאת דופן.

 

לי ה2015 פחות נוחה באופן מובהק, לא חסיד של מושבים קשיחים אני מאוד אוהב מושבים רכים, רכבים אמריקאים למשל.

 

אני נוטה להאמין שאתה כנראה צריך יותר תמיכה בגב ויש סיכוי שה2015 לך תהיה נוחה יותר. אם כי אני מנסה להבין איך לא הצלחת לכוון את הכרית במושב היא יכולה להיות שטוחה לגמרי או ממש בליטה שדוחפת את הגב בגסות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הקידמי של המושב למעלה ולמטה



החלק האחורי של המושב למעלה למטה

זה בדיוק מה שחסר לי, והבחורה שנסעה איתי להדגמה, אמרה שהאופציה אינה קיימת. לא ידעה :?? אם כך, זה ממש מביש את הסוכנות התל אביבית - לא מכירים את מה שהם מוכרים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 -

 

לגבי סונטה היברידית - בדיוק הצבא הולך לקנות כאלה, אז אם בעתיד תהיה הצפה של שוק המשומשות ברכבים אלה, סביר שהמחיר של הדגם הזה יהיה יותר נמוך בשוק המשומשות (אם זה חשוב לך).

 

כולה כמה מאות יחידות של סונטה ופורטה, זה לא מכרז ענק. בנוסף כנראה יקבלו את הגרסה הבסיסית ולא לימיטד המושלמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסונטה ההיברידית היא דיל ממש טוב.

 

בזמנו התלבטנו בין קאמרי היברידית לבין הb4 פרימיום ובסוף בגלל תוואי הנסועה של אבא שלי החלטנו לוותר על חסכון בדלק ועוד קצת שקט ונוחות לטובת רכב שבקטגוריה הזו הוא בסופו של דבר מכונת נהיגה טובה יותר ולמען האמת בגלל הawd לא פחות נוחה, זה הוכיח לנו את זה פעם אחרי פעם.

 

אבל, לו הינו יודעים אז שתוך כמה חודשים יונדאי יציגו סונטה היברידית במחיר שכזה, מאה אחוז בלי להתבלבל, זה היה הרכב שהינו רוכשים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי הסובארו החדשה 2.5 שנת 2016 כשבועיים. הרכב ממש ממש יפה לטעמי. נוסע מצויין עם כוח זמין כמעט בכל מצב. תיבת הילוכים מעולה. יחסית מאוד חסכוני בשיוט כ 1 ל 13. נוח ומהנה לנהיגה. מומלץ ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים, אבל עדיין לא הבנתי מה עומד מאחורי : "עלויות אחזקה גבוהות" :

- צריכת הדלק היא כ-12 קמ"ל מחוץ לעיר, סביר. קצת יותר ממשפחתית.

- ביטוח, שאלתי וזה קצת יותר גבוה ממשפחתית. (כ-15 %)

- טיפולים, אין לי מושג, כמה יקר זה כבר יכול להיות ?

- ירידת ערך, נכון, הרכב מאבד הרבה מערכו בשנים הראשונות, אבל אם אני מחזיק אותו חמש שנים, זה כבר גם סביר.

אגב , גם לאמינות יש ערך, אם ניקח בחשבון שהסבירות לבזבוז ימי עבודה במוסף נמוכה, אז זה רווח נקי.

 

אודה לכל מי שיוסיף לי שכל בעניין הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור,

עניין האחזקה הוא בולשיט אחד גדול ונוגע בעיקר לצריכת הדלק שהשתפרה בשנים האחרונות, החלפת טיימינג טיפה יקרה עקב חגורה גדולה ו 4 מותחנים, והחלפת רבעיית צמיגים בו זמנית בגלל ההנעה הכפולה.

טיימינג כבר אין (וגם כך זה היה פעם ב 7 שנים או 90 אלף..), הדלק כמו שאמרתי כבר לא עקב האכילס של הרכב, והחלפת רביעיית צמיגים מומלצת ומיושמת אצלי גם ברכבים בעלי הנעה קדמית בלבד.

ה B4 שלי מבציר 2006 ושייכת לדור היקר לתחזוקה של השושלת.. הרכב מטופל אך ורק במוסך מורשה, עובר 15 אלף בשנה, ועדיין לא פשטנו רגל!!

כל הרכבים שהיו אצלי התקלקלו, צרכו דלק, וקיבלו צמיגים אחת ל.. ועלו לי בדיוק אותו הדבר כמו הסובארו.

נכון שצריכת הדלק אצלי נעה בין 8 ל 10 אבל בשימוש של 15 אלף בשנה זה לא עולה הרבה יותר מרכב בעל מנוע 2 ליטר מאותם שנים, ומתקזז עם אמינות מושלמת ואפס תקלות!!

חפש לך אחת שנת 2015, תלחץ על המוכרים בקטע המחיר, ותתחדש. אחלה רכב.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...