Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו 2003 1.4 טיימינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי סרוויס פארטס..

וגם ציינתי שתלוי בחלק .

אבל כן אמרנו אותו דבר בכל אופן נראה לי שהגענו להבנה .אעזר מקסימום באסף הנסיך ויהיה בסדר . יום עצמאות שמח חברים

פורסם
עם מחיר החלפים אין תלונות..עם מחיר העבודה יש. על רכב ישן מוסך יכול להרשות לעצמו להרוויח קצת פחות מאשר להרוויח על אותה עבודה ברכב חדש יותר ושוב...לטובת הלקוח.

מדוע?

הוא לא משקיע ברכב את אותו הזמן? אותם המשאבים?

נורא מעצבן לראות התנהלות לא תקינה או חזירית של מוסכים, אבל במקרה הזה אני לא מסכים. אין למוסך שום סיבה לנהל אירגון צדקה רק בגלל שנת הייצור של הרכב..

יום טוב גם לך

פורסם

גם אני לא מסכים עם מאור, איו בכך שום הגיון.

 

יש עבודה, יש חלקים, יש מחיר.

 

רכב מודל 1996 או 2016, זה לא משנה.

אולי דווקא בעל הרכב הישן יותר מבוסס כלכלית.

 

מוסך לא צריך להכנס לשיקול הזה.

 

 

פורסם
כמו שאמרתי סרוויס פארטס..

וגם ציינתי שתלוי בחלק .

אבל כן אמרנו אותו דבר בכל אופן נראה לי שהגענו להבנה .

חפס בויקיפדיה Clio campus.

תראה שהדגם הזה בתצורה פחות או יותר כמו שלך יוצר במפעלי רנו משניים עד שנת 2012.

אנחנו מכירים פאזה 1 (99-2002) ופאזה 2 (2002-2004), אבל היו עוד פאזות 3,4,5.

 

זה במקביל ובלי קשר לקליאו דור 3.

 

 

פורסם (נערך)
חפס בויקיפדיה Clio campus.

תראה שהדגם הזה בתצורה פחות או יותר כמו שלך יוצר במפעלי רנו משניים עד שנת 2012.

אנחנו מכירים פאזה 1 (99-2002) ופאזה 2 (2002-2004), אבל היו עוד פאזות 3,4,5.

 

זה במקביל ובלי קשר לקליאו דור 3.

כן מכיר,פייז4 שווק בברזיל בין היתר

כמו שכבר אמרתי זה תלוי ,אמרתי באופן כללי על שיטות תימכור כאלו ואחרות בין אם נעשות או לא ,לא דיברתי על הרכב הספציפי הזה ,ולא רק עד12' כמו שאמרת בברזיל כזכור לי היה את פייז 4 בערך ב2014 גם במקביל לדור 4 שלנו( שהם לא קיבלו),בפועל הרכב בעיקר דומה חיצונית לא יודע עד כמה מכנית .

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

יש עבודה, יש חלקים, יש מחיר..זה פשוט המצב שאנחנו היתרגלנו אליו ובגלל שהרכב הוא ידיים ורגליים שלנו אז אין ברירה ופשוט משלמים. אני בטוח שיש מוסכים שכן ייתנו מחירים הגיוניים ביחס לשווי הרכב ואם הבחור לא מוצא אז כמו שניתן לראות בתגובה האחרונה שלו הוא פשוט פונה לנסיך.

פורסם (נערך)

עלות החלפים בארץ לרנו יקרה זה לא חדש.

המוסך לוקח לפי שעתון שהקציב היצרן אם אנשים מצפים שהם קונים רכב בזול אז הטיפולים היו זולים אז מחד תחילה הליך הקנייה של הרכב לא היה חכם,כי רכב זה לא רק עלות קנייה אלא טיפולים שוטפים.

עובדה,מאור שאתה מחזיק יונדאי,למה?כי אתה יודע שעלות האחזקה שלו נמוכה יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה שלו.

פות"ש צריך לעשות חשבון נפש אם הוא מתכוון להתבכיין על כל חלק שקרסו יתמחרו בצורה מגוזמת ואם משתלם לו להחזיק את הרכב לאורך זמן.

יש גם חנויות אינטרנט שימכרו יותר בזול רק צריך רצון לחפש אותם.

2500 ש"ח לחלק ב4 שנים יוצא 52 ש"ח לחודש,הכל בחיים תלוי איך שמתסכלים על זה.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם (נערך)
עלות החלפים בארץ לרנו יקרה זה לא חדש.

המוסך לוקח לפי שעתון שהקציב היצרן אם אנשים מצפים שהם קונים רכב בזול אז הטיפולים היו זולים אז מחד תחילה הליך הקנייה של הרכב לא היה חכם,כי רכב זה לא רק עלות קנייה אלא טיפולים שוטפים.

עובדה מאור שאתה מחזיק יונדאי,למה?כי אתה יודע שעלות האחזקה שלו נמוכה יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה שלו.

פות"ש צריך לעשות חשבון נפש אם הוא מתכוון להתבכיין על כל חלק שקרסו יתמחרו בצורה מגוזמת ואם משתלם לו להחזיק את הרכב לאורך זמן.

יש גם חנויות אינטרנט שימכרו יותר בזול רק צריך רצון לחפש אותם.

2500 ש"ח לחלק ב4 שנים יוצא 52 ש"ח לחודש,הכל בחיים תלוי איך שמתסכלים על זה.

 

א אתה טועה דווקא מהנסיון שלי עם כמה וכמה חברות, רנו (נכון לעכשיו) היחידה שמצאתי שחלקים בארץ יותר זולים מבחול! ואו שווים ( וכמובן שיש גם יקרים יותר) אז אל תדבר סתם.

 

ב אנחנו לא ילדים וזה ברור ומובן שהוצאה על הרכב לא מסתכמת רק בקנייתו,מאידך יש מחיר ויש מחיר ( ואין קשר בין החברה כי רנו נכון לעניין הזה יקרה ,אבל לעניין אחר יכולה להיות זולה יותר זה לא עניין של חברה בכלל)

נ.ב אף אחד פה לא מתבכיין על כלום רק צויין שהמחיר קצת מופקע זה הכל .

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם (נערך)

אז ידעת שהטיפול הזה היהי יקר בכל זאת קנית?

זה רק מוכיח את הטענה שהרכישה שלך לא חכמה או שסתם רצית להתלונן ולא היה לך קהל.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם (נערך)
אז ידעת הטיפול הזה היהי יקר בכל זאת קנית?

זה רק מוכיח את הטענה שהרכישה שלך לא חכמה או שסתם רצית להתלונן ולא היה לך קהל.

א עדיין לא קניתי בגלל זה שאלתי ,אז שוב אתה ממשיך לדבר באופן לא רלוונטי,

דבר שני אם לא יאה לך להגיב אל תגיב

דבר שלישי אומרים לכתחילה ולא לחד תחילה

לא צריך למהר להגיב - תפנים ,תעבד ,תגיב

ובכללי אין טעם להמשיך להגיב ,השרשור מיצה את עצמו כל התשובות נלקחו בחשבון תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

תמיד שמח לקבל ביקורת על שימוש לא נכון של שפה.

מתנצל לא שמתי להודעה הראשונה בכל מקרה כנראה שזה לא הרכב בשבילך אם יש לך בעיה עם תמחור הטיפולים של הרכב מציע לחפש פיאט או יונדאי ששם עלות טיפולים מורכבים זולה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...