ביקרתי שם כבר..
תודה על ההמלצה בכל אופן
יש לי הרגשה שאם אחליף את הצינורות הבעיה תפתר
או לכל הפחות החלפה מלאה של הנוזל,אך לא מתאפשר ברכב הזה ,הצלחתי להוציא ממש מעט רק עד איפה שנכנס צינור מהמכסה מילוי.
אולי לא יהיה מנוס ואצטרך לפרק צינורות לצורך החלפה/ניקוז נורמלי
נ ב אנסה גם את עניין האוויר. תודה!