נסעתי ב1.2 (ששללתי על הסף) למיטב הבנתי הבידוד זהה
מקווה מחר להספיק לבחון גם את ה208 וגם את ה0.9 ולגבש החלטה לפחות בין שני אלו
לגבי הפיאסטה אני מכיר את הרכב טוב(נוח חסכוני אמין עוד קשה לדעת אבל פורד....לגבי סחירות 50-50 כזה נראה לי שימכר במחיר סביר ולא בקושי רב)
מבחינתי זה 208 מול קליאו ומי "שתנצח"זה מול הפיאסטה