Jump to content

OPCSale

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי OPCSale

  1. איך האמינות של הכלים האלה?(ספציפית 2012 כרגע מה שבתכנון)אבל בכללי גם לדעת מחלות נקודות חולשה וכו
  2. כותרת מחפש שמורה יד נמוכה(1-2 גג) ללא תאונות ושבאמת במצב טוב,משלם יפה מאוד לאקזמפלר שמור -- לא מחפש מציאות וזולות
  3. ערב טוב איך הרכב מבחינת חסכוניות אמינות וסחירות(ירידת ערך וקלות מכירה)ע''פ הסדר הנל,נסיון אישי יתקבל בברכה אם זה משנה אז דגם אוטומט GLX 1500
  4. צריך המלצה למכון בדיקה שיודע לעשות עבודתו בצורה מקצועית ויסודית באזור נתניה תודה
  5. שאלה היה הבדל בין 00-06 בין הדגמים?בעיקר בדגמי ספורט
  6. בוקר טוב איך הרכב הנל מבחינת אמינות וצריכת דלק?(1300 ידני/אוטומט) והדגם TS
  7. צודק,השאלה כמה D:
  8. אוקטביה אין כרגע 1.6 לכן אמרתי 40K(ל2.0ליטר)
  9. ולגבי סחירות ה208 ,בקושי קנו ידני ככה שהמצב לא נראה מזהיר
  10. הקליאו דווקא די נוחה שלומי לגבי האמינות גם של הפיג'ו לא הוכח כלכך אם כי תיאורתית אמור להיות אמין יותר המנוע שם 3 צילנדרים על1200סמק זה לא ה1200 4 צילנדרים המוכר
  11. לגבי האוקטביה אין מה להוסיף האמת השאלה היא בעיקר לגבי הפלואנס
  12. יש את הגרסה היותר מאובזרת עם המערכת מולטימדיה ונראה לי עוד כמה דברים שככה היא כבר לא רחוקה מהקליאו באבזור(וכרגע כמדומני במבצע)ככה שזה די פייר פייט לגבי הקליאו נהגתי באזור ה100 והיה רעש אציין שזה לא היה אחיד וקבוע אבל מידי פעם פתאום נשמע רוח כמו של חלון שכמעט סגור מעין שריקה כזו
  13. נסעתי ב1.2 (ששללתי על הסף) למיטב הבנתי הבידוד זהה מקווה מחר להספיק לבחון גם את ה208 וגם את ה0.9 ולגבש החלטה לפחות בין שני אלו לגבי הפיאסטה אני מכיר את הרכב טוב(נוח חסכוני אמין עוד קשה לדעת אבל פורד....לגבי סחירות 50-50 כזה נראה לי שימכר במחיר סביר ולא בקושי רב) מבחינתי זה 208 מול קליאו ומי "שתנצח"זה מול הפיאסטה
  14. בידוד בקליאו די מציק האמת שומעים רוחות כאילו יושבים בקבריולט(הגזמתי טיפה כן)
  15. לגבי עניין המנוע יוליאן עושה רושם שה208 לא רחוקה בהרבה מהקליאו לא בקגמ ולא בכס כנל ליחס משקל DORSHT לא ציפיתי למספרים מדוייקים דה... השאלה מי הכי מועדת "לפורענות"בנושא הזה ומי פחות אישית מבחינתי זה פיאסטה הכי תשמור אחרי הצרפתיות עם יתרון קל לקליאו לפני ה208 אז אתה בטח שואל את עצמך?אם הוא יודע למה שואל?אז הרי לך התשובה כי משום מה עושם רושם ביד2 שהקליאו יותר יקרה מהפיאסטה כרכב יד שנייה השאלה מה יהיה המצב אחרי האחריות-השערות השערות הכל השארות
  16. ערב טוב האופציות הינם:אוקטביה 1.6 דיזל (שכרגע אין במלאי יש רק דגם שיקר ב40אלף)או פלואנס 1.5DCI 110 דיזל (אוטמט) מהנסיון/ידע שלכם מה אתם ממליצים על פי הפרמטרים הבאים: אמינות!!! הרכב יסע 50K km לפחות בשנה נוחות סחירות אחרי 3 שנים ומחירון (לגבי החסכוניות שניהם זהים למיטב הבנתי) יש לציין שהרכב יסיים אחריות לאחר שנתיים-+ אז אמינות חייבת להיות טובה תודה וערב טוב
  17. ערב טוב ושבוע טוב האופציות הינם:פיאסטה (נהגתי)קליאו 0.9 (מחר מבחן) ו208(טרם נהגתי)כולן ידניות מהנסיון/ידע שלכם מה אתם ממליצים על פי הפרמטרים הבאים:נסועה 8KM בשנה לערך סחירות לאחר 3 שנים ומחירון חסכוניות אמינות נוחות תודה וערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...