Jump to content

OPCSale

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי OPCSale

  1. OPCSale

    C5 08-2011

    מה לגבי שנתוני 12-13?
  2. OPCSale

    C5 08-2011

    המנוע ב508 זהה למנוע 1.6 שבסי5?
  3. OPCSale

    C5 08-2011

    אין צורך . תודה ידידי
  4. OPCSale

    C5 08-2011

    תגידו המנוע thp 1.6 זה לא המנוע ששמים גם ב208 גיטי? אם כך הדבר -עד כמה שידוע לי אין עליו תלונות שם
  5. OPCSale

    C5 08-2011

    המצב לא משהו ביד2 יצא לי ליפול עד כה רק על סוחרים :/
  6. OPCSale

    C5 08-2011

    תודה לגבי הללא תקלות זה ללא תקלות מיוחדות(גיר מנוע פנאומטי או כל דבר יקר בצורה משמעותית). אם כך כפי הנראה האוטו אמין ורק צריך לתחזק ולשים דגש על עניין המערכת ההידראולית/תחזוקת גיר. שכחתי לציין לרכב הנל יש 110קמ ,יש איזה חלקים מסויימים שבדרכ זה האריכות חיים שלהם וצריך כבר להערך מראש להחלפתם/תיקונם? ועוד דבר קטן -עניין תחזוקת הגיר(שמנים/החלפת שסתומים) זה דבר שמצויין בהמלצות יצרן?
  7. OPCSale

    C5 08-2011

    תודה רבה חברים הרכב הינו 2010 מנוע 2.0 והמחיר הוא טיפה מתחת ל30 אלף (די נוטה לכיוון המנוע הישן בעצתכם) סהכ המחיר ביחס לשוק טוב(טרם נבדק הרכב) סתם ככה באוויר -עלות תיקון גיר? ועלות תיקון מערכת הידראולית/החלפה ? כל מכון רישוי מכובד ידע לעשות את הבדיקה של הרכב היטב כולל "בדיקת המערכת ההידראולית"?(שמה בעצם בודקים בתאכלס?) מה לגבי עלויות טיימינג /בדיקות שגרתיות למערכת ההידראולית ? ולגבי עניין הסחירות של הרכב -אם יחזיק 3-4 שנים ללא תקלות וישרת אותי נאמנות אזי כבר שווה את הסכום ששולם עליו מלכתחילה.(גם אם לא ימכר)
  8. OPCSale

    C5 08-2011

    דווקא הבנתי שהמנוע 1.6 עם הגיר "החדש" הוא המומלץ מבניהם(חיפוש בפורום) בעוד שה2.0 אולי מנוע אמין אך הגיר פחות .
  9. שלום אשמח לקצת דעות לגבי הרכב הנ''ל. אמינות כללית ובעיקר גיר ומנוע עלות אחזקה (דלק פחות רלוונטי) ומה ההבדל בין ה1.6 של דגמי 2011 לבין ה2.0 שלפניו?
  10. תודה חברים
  11. כל הכבוד!!
  12. אהלו יש לי רעידות בהגה לפעמים לא תמיד וללא קשר למצב קר או חם בלחיצות ממש ממש עדינות במהירות של 100+ אפילו90+ הקטע זה שזה לא תמיד ודווקא שאני נותן לחיצה רצינית זה בכלל לא רועד בשום מצב . הייתי אומר צלחות אבל אם זה היה המקרה הזה אז גם בלחיצה רצינית זה היה רועד..
  13. אקזוטיק מאוד איך לומר ,לא מתגמל? קטן ומהיר מאוד קצת תחושת החמצה ויקר . בגדול די חקרתי את הנושא ונראה שאין באמת משהו ראוי שם. זה רק לשכור רכב בנפרד ליום מסלול ולתאם במסלול רציני ומתגמל
  14. אהלן אני מתוכנן לטוס לקליפורניה בתאריכים:22/08-22/09 הייתי רוצה לדעת על מקומות(מנסיונכם/חבריכם) על מסלולים שבהם ניתן לשכור רכב ולנהוג במסלול+תערוכות/מירוצים ודברים מעניינים שצפויים לתאריכים הנ''ל. ובכלל כל דבר שקשור לספורט מוטורי בעולם הרכב תודה ושבת שלום
  15. תודה אחי מעבר למה שביקשתי אפילו שימושי בהחלט
  16. אהלן בשעה טובה רכשתי קליאו 2003 מנוע 1.4 98 כס ידנית כמה שאלות ככה לפני התחלת יישור קו איזה שמן נדרש במנוע הנ''ל?איזה צמיגות הכוונה ואיזה שמן גיר נדרש ?צמיגות וGL 4 (?) או אחר תודה
  17. א עדיין לא קניתי בגלל זה שאלתי ,אז שוב אתה ממשיך לדבר באופן לא רלוונטי, דבר שני אם לא יאה לך להגיב אל תגיב דבר שלישי אומרים לכתחילה ולא לחד תחילה לא צריך למהר להגיב - תפנים ,תעבד ,תגיב ובכללי אין טעם להמשיך להגיב ,השרשור מיצה את עצמו כל התשובות נלקחו בחשבון תודה לכולם
  18. א אתה טועה דווקא מהנסיון שלי עם כמה וכמה חברות, רנו (נכון לעכשיו) היחידה שמצאתי שחלקים בארץ יותר זולים מבחול! ואו שווים ( וכמובן שיש גם יקרים יותר) אז אל תדבר סתם. ב אנחנו לא ילדים וזה ברור ומובן שהוצאה על הרכב לא מסתכמת רק בקנייתו,מאידך יש מחיר ויש מחיר ( ואין קשר בין החברה כי רנו נכון לעניין הזה יקרה ,אבל לעניין אחר יכולה להיות זולה יותר זה לא עניין של חברה בכלל) נ.ב אף אחד פה לא מתבכיין על כלום רק צויין שהמחיר קצת מופקע זה הכל .
  19. כן מכיר,פייז4 שווק בברזיל בין היתר כמו שכבר אמרתי זה תלוי ,אמרתי באופן כללי על שיטות תימכור כאלו ואחרות בין אם נעשות או לא ,לא דיברתי על הרכב הספציפי הזה ,ולא רק עד12' כמו שאמרת בברזיל כזכור לי היה את פייז 4 בערך ב2014 גם במקביל לדור 4 שלנו( שהם לא קיבלו),בפועל הרכב בעיקר דומה חיצונית לא יודע עד כמה מכנית .
  20. כמו שאמרתי סרוויס פארטס.. וגם ציינתי שתלוי בחלק . אבל כן אמרנו אותו דבר בכל אופן נראה לי שהגענו להבנה .אעזר מקסימום באסף הנסיך ויהיה בסדר . יום עצמאות שמח חברים
  21. אם דיברת אלי אין לי טענות לאף אחד בטח שלא למוסך[emoji15] [emoji15]
  22. כי רוב החלקים לרוב אלו חלקים ישנים ששימושם לרוב לרכבים הישנים ככה שהם כבר לא כ"כ חדשים(זמן מדף) הרכבים התיישנו ומבחינת היצרן צריך לשחרר מלאים . סתכל על זה ככה היצרן ייצר 500 חתיכות ממוצר x בשנת 2000 (שמתאים למנוע x עד 04)רוב החתיכות האלה ישארו גם לאחר כמעט עשור ויותר ( כמובן תלוי בחלק) המחיר היה 600₪ ליח' ,אתה מצפה שלאחר עשור החלקים יעלו זהה? והאמת אם בכל זאת הייתי מוכן לקבל תשובה שהופכת את זה להגיוני היא היית רק כי זה סרוויס פארטס (שממשיכים לייצר וכל עוד אין ירידה באיכות אין כ"כ סיבה להוזלה)
  23. נכון מאוד מיכאל, ובכל זאת,ומאור ענה לך בדיןק מה שרציתי לענות
  24. אם ככה המחיר ינשוק ל2500 אם אוסיף את המשאבה( וזה לא במורשה אך מקורי) מחיר שקצת הזוי לעלות "טיפול מונע" לרכב שעולה 6 k
  25. קיבלתי הצעת מחיר משאפט הוא אמר לי מחיר. X עבור רצועת טיימינג + קיט אביזרים ( משמע בלי משאבת מים) ושאלתי אם זה כל מה שצריך להחליף ע"פ הוראות היצרן ואמר לי שכן . בכל אופן יום ראשון יחזרו אלי מהמוסך מורשה ונדע יותר טוב [emoji108]
×
×
  • תוכן חדש...