כן מכיר,פייז4 שווק בברזיל בין היתר
כמו שכבר אמרתי זה תלוי ,אמרתי באופן כללי על שיטות תימכור כאלו ואחרות בין אם נעשות או לא ,לא דיברתי על הרכב הספציפי הזה ,ולא רק עד12' כמו שאמרת בברזיל כזכור לי היה את פייז 4 בערך ב2014 גם במקביל לדור 4 שלנו( שהם לא קיבלו),בפועל הרכב בעיקר דומה חיצונית לא יודע עד כמה מכנית .