שלום לכולם
חיפשתי קצת בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה הזאת(היו כמה רלוונטים אבל למנועים אחרים)
בכל אופן אני רוצה לדעת עלות -+ של טיפול טיימינג (מלא לא רק רצועה וכל מיני קימצונים כאלה)מקורי וחליפי לרכב הנ''ל (1.4 ולא 1.1 -1.2 -1.6 )
אני צריך לדעת די בהול ובמוסך כרגע לא יכולים לתת לי מענה אז מנסיונכם אשמח לדעת
שלום
מישהו פה כבר החליף אטם לקרטר שמן גטס 05?(1.35)
יש שם אטם מברזל או פשוט לפרק ולמרוח אטם בסגנון הזה או אפילו אולי את זה ספציפי:
http://www.yalla.co.il/product/759954/9866/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-AMERICAN-EAGLE
עמיד עד 340 מעלות
תודה רבה ,אם יסתבר שזה תקין כנראה זה משהו אופייני לגטס כי אני די בטוח שזה לא מצב תקין לרוב הרכבים זה סהכ צינור שמחזיר נוזל קירור מהמנוע לרדיאטור דרך טרמוסטט אין שם לחץ הכנסה/הוצאת אוויר .(מרגיש כאילו משהו סתום שם)אבל תבדוק ונהיה יותר חכמים
תשים לב גם להתנפחות בצינור במידה ויש
לא נראה לי .
כשהרכב קר הצינור מתנהג כמו צינור חדש ללא כל שינוי ,אם זה היה הסיפור סביר להניח שגם "בקר" היה חל שינוי
וללא קשר ממש מורגש הלחץ שנוצר בצינור כשהמנוע חם הצינור כמעט ולא נלחץ בצורה ידנית(ממש צריך ללחוץ חזק ) כאילו מלא באוויר
הכוונה שלי היית "בקשיח" שהוא גם יותר נפוח (טעות שלי )
אז אכן כן הצינור מתנפח ונהיה קשיח (הרגשה של לחץ אוויר תוך פנימי)הרכב לא מתחמם,לא מאבד מים,לגבי עניין המאוור (עובד כרגיל ובטמפ' הנכונה)אך לא בדקתי אם הצינור מתרכך ,לפי דעתי לא .
אהלן
הצינור של הרדיאטור שמעביר את המים חזרה מהמנוע (איפה שהטרמוסטט)אחרי שהמנוע מתחמם הוא נהיה קשיח וכאילו מלא בלחץ .
כמה דברים לפני :
הצינור לפני כן היה מתכווץ אז עשיתי כמה בדיקות ויצא שהמיכל עיבוי היה סתום .
שוחרר הצינור והפסיק להתכווץ אך נשאר קשיח "ומלא אוויר" כשהמנוע חם.
נ.ב החלפתי גם טרמוסטט על הדרך
מה יכול להיות הסיבה?(לפני שמגיעים לאטם ולעניינים היותר "כבדים")
למכירה אסטאי B3 2009 דגם PRO
צבע:שחור
קמ 106K
יד 02 ברישיון (יד 3)
[TABLE=class: innerDetailsDataGrid]
[TR]
[TD]רכב שמור מאוד!!!מתחייב מנוע גיר ושלדה,דגם PRO,פרטים נוספים בטלפון.[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[/TABLE]
4 צמיגים כמעט חדשים במצב נהדר!
אחרי טיימינג וטיפול.
מחיר 145K גמיש במעמד המכירה ולרציניים בלבד
0547662255 קובי
אהלן
איך אתם (למי שעושה)שומרים על חיווט החשמל באזור תא המנוע ?
כרגע יש לי שרשורית מקורי (מפלסטיק ) אפשר לשים כזה או איזולירבנד עמיד בחום ,יש לכם עוד רעיונות?
לגבי השרשורית הזאת מהיכן ניתן להשיג אותה ?(יש בחנויות חשמל משהו דומה אבל לפי דעתי לא עמיד בחום)
כן אני גם חושב.. עד ליטר אפילו 1.5 עוד איכשהו הייתי מבליג כי גם ככה תכף טימינג(3חודש בערך)
אם לא הטימינג שממשמש לבוא לא הייתי בכלל נכנס לכן צריך לא צריך הייתי מחליף הכל וזהו.
נראה לי אנקז הכל וזהו
אהלן
החלפתי טרמוסטט ברכב ומתוך 5ליטר נשפך כמעט 3 (כמעט חצי כמות מהסהכ ) ואת השאר הוספתי עם מים מזוקקים זה בסדר?או להחליף הכל וזהו
היה 5ליטר נוזל קירור ורוד/כתום ועכשיו יש 2.5-3 ליטר נוזל+השאר מים מזוקקים (2-2.5)
ברור לפחות 6קילומטר נסיעה אחרי עמידה כזו השאלה אם ההנעה של 24שעות או 10 ימים תהיה זהה בבלאי?( המכלולים יהיו פחות משומנים?)ומה בדבר שאר חלקי הרכב (אם בכלל)
שלום לכולם
יש ברשותי כמה רכבים שאני נוסע בהם פעם ב7-10ימים בממוצע
השאלה שלי היא כזאת :ידוע שההנעה זה חלק ניכר בבלאי של המנוע ומן הסתם שהמנוע לא משומן על אחת כמה וכמה מה כדאי לי לעשות עם הרכבים האלה?כדי למזער כמה שיותר את רמת הבלאי ולשמור על רמת שימון גבוה ככל שניתן במכלולי המנוע ?
להניע כל יום אפילו בעמידה?לעשות סיבוב אחת לשבוע ?או כל מיני אופציות כאלה ואחרות
תודה ויום טוב
נ.ב מעבר לעניין הבלאי במנוע אתם רואים עוד איזה "פגיעה" "בלאי מוגבר" לחלק כזה או אחר עקב המצב הנ''ל?
אהלן
רכשתי רכב לא מזמן ואצל הבעלים הקודם נזל חומצה מהמצבר והבחור לא טיפל בעניין ועברו כמה חודשים כבר וזה ייצר שכבת חלודה על כמה חלקים ומכלולים בתא המנוע , אני רוצה לשייף ולמרוח/לרסס חומר נגד חלודה (בלי לצבוע מעל)
למיטב ידיעתי השיוף כדאי עם בד שמיר + ולגבי החומר מה אתם ממליצים?שוב לא רוצה לצבוע מעל זה ורצוי שהחומר יעצור את החלודה ויחזיק לפחות כמה שנים עד ליישום חדש אם בכלל יהיה צריך
תודה
אהלן
אני לפני רכישה של רכב
הבעלים של הרכב עשה פוליש ווקס לרכב ועשה על הדרך גם לפלסטיקים -_- ..
בכל מקרה מה ניתן לעשות במצב כזה?
אני רוצה אם יש אפשרות פתרון חד''פ שיחזיק ולא משהו שצריך "לתחזק" כל שטיפה וכ'ו