Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שיהיו מגכחים ומקטרגים אבל בל נשכח שהיצרנית הזו

כבר הוכיחה במהלך ה-15 שנה האחרונות מה היא שווה ולמה היא מסוגלת.

צריך לקחת את הדרום קוריאנים האלה ברצינות רבה.

בהחלט מגיע להם!

 

אני כתבתי את זה לפני יותר משנתיים! לא אוכל שום כובע... :)

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
and yet another review:

 

steering feels disconnected and not enough drama

the host prefers the Golf

אפשר להעמיס פה ביקורות שמהללות את הרכב, זה דיי יוצא מן הכלל.

פורסם
בכוונה מקפיץ שרשור ישן...

 

ראו סקירה של EVO.

 

ערב יום כיפור... זמן לבקש מחילה מיונדאי ולאכול כובעים לארוחה המפסקת.

 

מטורף.

בא לי בא לי בא לי.

רק שייבאו אותה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יונדאי פשוט קונים את האנשים הנכונים. אם היא הונדסה על ידי איש שאחראי על סדרה של מכוניות M של BMW למה שיונדאי N לא תהיה מוצלחת?

פורסם

כיוון שאדם אחד לא משנה כמה הוא בכיר לא יודע את כל הפרטים אודות המערכות ובעל כל סטי הקישורים הנדרשים על מנת לתכנן אותה כהלכה אלה גם מאוד תלוי בכפופים שלו ובידע, ניסיון והאיכות שלהם וגם תיעוד הידע שקיים בגוף בו הוא עובד?

 

כיוון שלא מתחייב שבגוף החדש יהיה את המשאבים (תשתיות ומכלולים) שהיה בגוף הקודם? (פה כנראה זה נפתר כי הקונצרן הקוריאני עשיר יחסית בכסף)

 

לטעמי זה מאוד לא ברור מאליו שהפרוייקט יצא מוצלח לפי הביקורות עד כה ואם להוציא מוצר טוב היה סה"כ דורש להביא שכיר מאוד בכיר אחד מחברה אחת לאחרת, הסכומים שבהם הם משתכרים היו גבוההים הרבה יותר. (יש להם חשיבות, לא אומר שלא, אבל נראה לי קצת הפכת למובן מאליו את החשיבות שלהם באופן מוגזם מעט)

פורסם

מעט סתרתם אחד את השני.

 

בכל אופן בלי לנתח איפה האמת, ואם היא בכלל איפשהו באמצע,

 

היונדאי נשמעת סה"כ מתומחרת סביר וזה נטו לשיקול דעת היבואן. אם ירצה לנסות לחתוך את ה308 הישראלית מלמטה או במחיר דומה לו או שיחיה בסרט וינסה לשבת באולימפוס יחד עם הגולף.

פורסם

כנראה לא מייד. עם זאת, היצרן עובר תהליך שנמשך כבר כמה שנים בו הוא הופך ליותר יוקרתי וספורטיבי. יש סיכוי טוב שהיבואן ישתנה בהתאם ליצרן במהלך הזמן.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
איפה הסמיילי הזה עם הלסת הנשמטת?

כמו גרסה טובה של מגאן RS? הגה יותר טוב משל מגאן RS?? אין בכלל מקום להשוות בינה לבין גולף GTI כי זאת "הרבה, הרבהההה יותר רצינית"??? ומי אומר את זה? פאקינג איבו מגזין?!?!?!?

אחרית הימים? ההוט האץ' הבאה שכולם ירצו תהיה יונדאי?!

וואו. כל הכבוד. מוריד את הכובע.

 

זה בדיוק מה שחשבתי אמש, שראיתי את הביקורת וידיאו של EVO.

 

נראה שיונדאי וקיה עשו קפיצת מדרגה ענקית בתחום ההנאה מנהיגה - I30N וסטינגר GT. הביקורות על שתיהן משבחות ונלהבות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש לי כבוד רב מאד לסטיב סטקליף. לכן ביקורת שלו בעיניי יותר חשובה. הבן אדם לא מפסיק להתלהב מהרכב. 308 גיטיאי עולה 29 וקצת באנגליה. שזה 190 אצלנו. 28 נראה לי סביב 175 אצלנו. אם כל הכבוד רכב כזה כנראה תהיה רכישה שנותנת הכי הרבה בתמורה לשקל.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...