Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ליונדאי, כמו למרבית היצרנים היום, אין שום בעיה לייצר את המכונית הטובה ביותר בקבוצתה, ואם לא הטובה ביותר אז לפחות בחמישייה הפותחת.

זה יותר עיניין של רצון מאשר של יכולת.

 

זה נכון לשנתיים / שלוש האחרונות. לפני כן היו רכבים בהחלט בסדר גמור, אך לא הרבה מעבר לזה.

 

המעבר של החבוב מ-M עשה להם רק טוב. ה-N והסטינגר GT הן דוגמאות טובות מאוד לכך. מבחני הדרכים עליהן - משבחים.

 

I30N 275 בתמחור נכון (180-190K, כמו ה-308GTI) יכולה לעשות שמח בארצנו ובהחלט תראו ממנה לא מעט יחידות. עכשיו הכל תלוי אך ורק בכלמוביל. עד כה לא היו להם הברקות דינמיות ראויות, עכשיו בהחלט יש להם קלף רציני. מקווה שיפעלו בהתאם.

 

אחרי 4 ימים בגרמניה (בלא מעט כבישים מדהימים) עם CUPRA ST300 ידנית ועוד 3 ימים עם GTI MK7.5 ידנית, אני בהחלט אשמח לשקול את ה-N, במידה והיא טובה כמו שמספרים... די בטוח שהיא לא חזקה כמו ה-GTI, ולבטח כמו ה-CUPRA, אבל זה פחות מעניין. למרות שה-CUPRA300 היא כלי מרשים לכל הדעות, גם מבחינת התנהגות. על האספלט המתאים והמיקומים הנכונים, היא הפתיעה שוב ושוב. לא זכרתי אותה כך. עברה תקופה די ארוכה מאז החוויה שלי עם ה-280.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה התנפלתם? איפה רשמתי שהרכב פח? רשמתי פח מבפנים בעיניי. זה יותר טוב? וציינתי שכנראה שלדה מצויינת. לא משנה כמה יונדאי התקדמה בשנים אחרונו. היא תשאר רכב קוריאני ותפסיקו לשקר לעצמכם. היא לא תהיה רכב גרמני לעולם. תעשיה לא דורכת במקום ובזמן שיונדאי מפתחת דגמים גם גרמנים עושים את זה. פוקוס גם פח בעיניי בפנים. וגם סיוויק. במוו 140, אודי s3 הם לא פח ומדובר באותו סגמנט

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

להלן רכב קוריאני, יונדאי ג'נסיס.

 

[ATTACH=CONFIG]494724[/ATTACH]

 

 

להלן רכב גרמני, VW לופו.

 

[ATTACH=CONFIG]494725[/ATTACH]

 

אז אתה אומר שהרכב הלופו רכב עדיף נכון?

 

ההשוואה שלי מטופשת בדיוק כמו המשפט שלך. מה זה רכב קוריאני? מה זה רכב גרמני?, זה רכבים אין להם DNA. כל יצרן יכול לייצר מה שבא שלו ובאיזה מדינה שבא לו. מה זה חשוב הארץ?

כל רכב מורכב מעשרות אלפי חלקים שונים, חלקם מיוצרים בסין, גרמניה ואצל שלל יצרנים שונים שאגב מייצרים את אותם החלפים הרבה פעמים עבור יצרנים שונים.

זה פרימיטיבי כל כך לשפוט רכב \ מוצר רק לפי ארץ הייצור שלו, מה גם שהרבה יצרנים כלל לא מייצרים בארץ המוצא המקורית שלהם, בעידן של גלובליזציה אין לזה כל משמעות. על אחת כמה וכמה שיונדאי \ קיה למשל מביאים כל מיני אנשי מפתח שונים מעולם הרכב (שחלקם עבדו אצל טובי היצרנים הגרמניים אותם אתה מעריץ הרי). ברגע שיש ליצרן כסף הם יכולים לייצר מה שמתחשק להם, בעזרת הכסף אפשר להביא את טובי המהנדסים בתחום. לארץ המוצא אין שום קשר או מדד לאיכות הרכב ובסופו של יום יש להשוות רכבים על פי הסגמנט שלהם.

פורסם

הקוריאנים אלופים בליצור "משלהם", בין אם סמארטפון או מיטת שיזוף. אין סיבה שברכב לא יצליחו להגיע קרוב ואפילו בדיוק אם באמת ירצו ובמיוחד שהמתכון מוכן. יש שם השקעה בתעשיות.

ט.ל.ח

פורסם

מסתבר שמדובר ברכב שהוא לא פחות ממדהים ומתומחר בעולם במחיר מאד תחרותי עם תוספות ואפשרויות שאין למתחרים ובטח לא המתחרים הישירים ברמת המחירים הזו.

מה שיכול להוות מכשול זה העובדה שהרכב מאד לא נוח גם במצב הרגיל שלו ויהיה צורך להיפגש עם כירופרקט על בסיס קבוע (פסול כדיילי עבור חלק מהנהגים)

פורסם

מי שאומר שהרכב פח מבפנים בגלל שהוא קוריאני, כנראה לא נסע ברכב בסגמנט מעל משפחתית ממוצא קוריאני...

פורסם
מבדיקה קצרצרה וראשונית: כנראה שלא נראה כאן את גרסת ה-N.

 

תתקשר לסוכנות יונדאי ביום ראשון תבקש להכנס לרשימת ההמתנה של יונדאי I30 N ותראה מה יגידו לך.

פורסם

סגמנט מעל המשפחתיות לא קשור לנושא כלל.

אני ישבתי בI30N ולא התרשמתי. לא מהעיצוב ולא מאיכות החומרים.

בעיניי, בפן הזה, גולף GTI עדיפה עליה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

ואני ישבתי בSTI 2004, ושם תאמיני לי אין כלום...אבל כלום, לא עיצוב ולא איכות חומרים והנדסת

אנוש נשארה איפשהו בדרך. אז מה? ישנו דבר אחד חשוב, אך הרכב מייצר לנו הנהגים, כיף והנאה.

אם את זה הוא לא מייצר(היונדאי) אז באמת חבל. כל השאר זה רק בונוס.

פורסם

בשביל היא הדגישה שבפן הזה היונדאי לא מרשימה. כנראה שהנאה מנהיגה היא בהחלט נותנת, וכן, עיצוב ופנים זה בונוס ברכב כזה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם (נערך)
תתקשר לסוכנות יונדאי ביום ראשון תבקש להכנס לרשימת ההמתנה של יונדאי I30 N ותראה מה יגידו לך.

 

יקירי, אין לי שום צורך שהוא לטלפן ליונדאי ולבקש רשימת המתנה.

 

שוחחתי עם קרוב משפחה שלי, שהוא בכיר בנהלת כלמוביל - אין כוונה לייבא את הרכב ארצה. לא בחודשים הקרובים לפחות.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...