Jump to content

cupra4ever

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cupra4ever

  1. תתקשר לסוכנות יונדאי ביום ראשון תבקש להכנס לרשימת ההמתנה של יונדאי I30 N ותראה מה יגידו לך.
  2. חברים כלמוביל מביאה את האוטו ואני אומר לכם את זה ממקור אמין זה יקח עוד טיפה זמן אבל זה בתהליכים
  3. הדוקטור השבוע הגיע מה קרה שזכינו לכבוד גדול מקן בלוק שיגיב פה על אוטו שהוא לא נהג ויקרא לה פחית קוראנית? קח תשכיל קצת ותתפלא שמביאים אותה אז אם אתה לא יודע אל תגיב בסדר קן בלוק? למדנו היום שלא מדברים שטויות שלא יודעים? מצויין המשך יום נעים
  4. סתם לידע כללי I30 עושה טיפול פעם בשנתיים או 30 אלף קילומטר ועסקה גרועה מאוד
  5. לפני שאתה מכפיש את אבא שלך כנראה שאתה צריך לעשות בדק בית כי האאודי היא הנעה קדמית ועל הדרך תקרא על מערכת הקוואטרו ותפקידה
×
×
  • תוכן חדש...