Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחס המחירים מתעוות בדרכו ארצה, ואתה יכול לפגוש בארץ רכבים עם הפרש גדול במחירים למרות שבחו״ל המחירים שלהם זהים או לחלופין היקר יותר בארץ זול יותר בחו״ל.

 

ליונדאי צליל לא רע. נחמד אפילו. לגבי ההתנהגות הבנתי שההגה מנותק יחסית. אם כי הרכב לא עתיד להיות מכונת נהיגה אלא יותר להתחרות מול הגולף, מאשר מול הסיוויק.

 

להביא אותה לארץ? אני בספק. אם את הפוקוס rs שלה שוק מבטיח יותר לא מביאים, את הפחית הקוריאנית הזאת לא מאמין שיביאו.

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי כבוד רב מאד לסטיב סטקליף. לכן ביקורת שלו בעיניי יותר חשובה. הבן אדם לא מפסיק להתלהב מהרכב. 308 גיטיאי עולה 29 וקצת באנגליה. שזה 190 אצלנו. 28 נראה לי סביב 175 אצלנו. אם כל הכבוד רכב כזה כנראה תהיה רכישה שנותנת הכי הרבה בתמורה לשקל.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

רחוק רחוק, אין ממש קשר בין המחיר באנגליה למחיר בארץ. הגולף עולה 26 לגרסת בסיס ויולה בארץ בגרסה די ערומה 220 אלף שקל. הtype r עולה רק עשר אחוז יותר מה308 אבל בארץ עולה 25 אחוז יותר.

 

הייתי אומר שאפשר להשוות מחירים בין דגמים של אותו יצרן, אבל מאזדה הוכיחו שגם זאת לא דוגמה.

פורסם

היות ואין לי כדור בדולח אני לא באמת יודע כמה היא תעלה ואין לי את המידע האם תגיע, אבל אני אשמח לאור ביקורות מאוד חיוביות אני אשמח לראות אותה בארץ וכמובן שבמחיר תחרותי.

לא הייתי ממהר לקרוא לה פחית קוריאנית כשאנשים שמבינים פי הרבה ממני החמיאו לה. אבל זה רק אני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ליונדאי צליל לא רע. נחמד אפילו. לגבי ההתנהגות הבנתי שההגה מנותק יחסית. אם כי הרכב לא עתיד להיות מכונת נהיגה אלא יותר להתחרות מול הגולף, מאשר מול הסיוויק.

 

להביא אותה לארץ? אני בספק. אם את הפוקוס rs שלה שוק מבטיח יותר לא מביאים, את הפחית הקוריאנית הזאת לא מאמין שיביאו.

 

צליל יותר מנחמד. בזכות מערכת האנטי-לאג, יש פה פיצוצים כמו של רכב ראלי.

 

ההגה "מנותק יחסית" היום בכל רכב. גם בקאיימן, ב-911, ב-M3 ועוד.

חוץ מקייטרהאם ומלוטוס, אף יצרן לא מייצר היום מכוניות עם הגה טוב "כמו פעם".

סאטקליף טוען שההגה ביונדאי עדיף מעט על זה שבמגאן RS היוצאת. זה הרבה יותר ממספיק טוב.

 

הרכב כן מכוון להיות "מכונת נהיגה" והוא לא מתחרה בגולף וגם לא יפגע במכירות הגולף.

הוא מכוון למגאן RS, ללאון קופרה, ל-308GTI פיג'ו-ספורט וכו'.

 

לפוקוס RS אין לא שוק מבטיח בישראל ולא יבואן שחובב במיוחד את הז'אנר.

 

"פחית קוריאנית" זה סתם מתנשא.

 

 

פורסם
צליל יותר מנחמד. בזכות מערכת האנטי-לאג, יש פה פיצוצים כמו של רכב ראלי.

 

ההגה "מנותק יחסית" היום בכל רכב. גם בקאיימן, ב-911, ב-M3 ועוד.

חוץ מקייטרהאם ומלוטוס, אף יצרן לא מייצר היום מכוניות עם הגה טוב "כמו פעם".

סאטקליף טוען שההגה ביונדאי עדיף מעט על זה שבמגאן RS היוצאת. זה הרבה יותר ממספיק טוב.

 

הרכב כן מכוון להיות "מכונת נהיגה" והוא לא מתחרה בגולף וגם לא יפגע במכירות הגולף.

הוא מכוון למגאן RS, ללאון קופרה, ל-308GTI פיג'ו-ספורט וכו'.

 

לפוקוס RS אין לא שוק מבטיח בישראל ולא יבואן שחובב במיוחד את הז'אנר.

 

"פחית קוריאנית" זה סתם מתנשא.

 

כל פסקה מדוייקת.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
יחס המחירים מתעוות בדרכו ארצה, ואתה יכול לפגוש בארץ רכבים עם הפרש גדול במחירים למרות שבחו״ל המחירים שלהם זהים או לחלופין היקר יותר בארץ זול יותר בחו״ל.

 

ליונדאי צליל לא רע. נחמד אפילו. לגבי ההתנהגות הבנתי שההגה מנותק יחסית. אם כי הרכב לא עתיד להיות מכונת נהיגה אלא יותר להתחרות מול הגולף, מאשר מול הסיוויק.

 

להביא אותה לארץ? אני בספק. אם את הפוקוס rs שלה שוק מבטיח יותר לא מביאים, את הפחית הקוריאנית הזאת לא מאמין שיביאו.

 

הדוקטור השבוע הגיע מה קרה שזכינו לכבוד גדול מקן בלוק שיגיב פה על אוטו שהוא לא נהג ויקרא לה פחית קוראנית?

קח תשכיל קצת

 

ותתפלא שמביאים אותה אז אם אתה לא יודע אל תגיב

בסדר קן בלוק? למדנו היום שלא מדברים שטויות שלא יודעים?

מצויין המשך יום נעים

פורסם

דווקא בגלל זה - אם יונדאי הצליחו לגרום לחובבי ואג (כמוני למשל) לכבד ואף לרצות דגם שלהם, יש פה הצלחה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לקחת i30, שזו מכונית יותר בנאלית ומשעממת מקורולה ולעשות ממנה מכונת נהיגה כזו זה פשוט מדהים. יונדאי כבר לא ישארו בתודעה שלי כחקיין של פחנועים וג'יפוני אימהות יפניים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הדוקטור השבוע הגיע מה קרה שזכינו לכבוד גדול מקן בלוק שיגיב פה על אוטו שהוא לא נהג ויקרא לה פחית קוראנית?
קח תשכיל קצת

 

ותתפלא שמביאים אותה אז אם אתה לא יודע אל תגיב

בסדר קן בלוק? למדנו היום שלא מדברים שטויות שלא יודעים?

מצויין המשך יום נעים

למה בגישה כזו? רכב באמת פח מבפנים כמו כל יונדאי אחרת. אך כנראה שלדה מוצלחת ומנוע חזק. איפה בדיוק ראית שמביאים אותה לארץ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

פח מבפנים ? מה בדיוק פח שם?

למה בגישה כזו? בגלל הגישה שלך ובגלל הגישה של Smiro. יש רגעים שנחמד לרשום פחית קוראנית אבל לא נראה לי שזה השרשור לזלזל בטח לאחר פרסום המבחנים. מה שיונדאי עשו ב30 שנה יצרנים אחרים לא עשו ב100. הם בחזית בכל הסגמנטים ואם יש אחד שלא זו רק שאלה של זמן.

 

חוץ מזה כשמדברים על הרכב הזה את מי מעניינים הפלסטיקים בפנים? את מי מעניין המראה (לא שהמתחרות יפות)?

שיסע פגז ויהיה זול ואם תיהיה לו שמינית מהאמינות של הi30 הרגילה מה צריך יותר?

 

כל הכבוד ליונדאי

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

סיויק, על פי מה קבעת שהרכב פח? יצא לי לראות את הרכב מקרוב- בנסיעה על מסלול, בנסיעה על הכביש וגם מקרוב בעמידה, כולל מבפנים.

פח זאת לא המילה שהייתי משתמש בה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

לאנשים נוח ללכלך על תוצרת יונדאי כאילו הN זה סתם עוד אות בשם אקסנט.

חלאס להיות ילדים, העולם מתקדם ואיתו גם יונדאי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill


×
×
  • תוכן חדש...