Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רק מראה שאמנם הם בכיוון הנכון אך עדיין לא נותנים תחרות לטובים באמת

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי, בהנתן מחיר זהה הייתי מעדיף את יונדאי בגלל מתלים אדפטיביים שבאמת שימושיים ב99% מהזמן שלא מתגרזנים במסלול ובלמים קטנים ופשוטים יותר לתחזוקה.

ברכב ספורטיבי בלמים וצמיגים זה שני פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשמחשיבים עלות תחזוקה.

יחד עם זאת אין לי צל של ספק שפיג'ו היא פשוט מכונה מדהימה ומושחזת.

פורסם
לדעתי, בהנתן מחיר זהה הייתי מעדיף את יונדאי בגלל מתלים אדפטיביים שבאמת שימושיים ב99% מהזמן שלא מתגרזנים במסלול ובלמים קטנים ופשוטים יותר לתחזוקה.

ברכב ספורטיבי בלמים וצמיגים זה שני פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשמחשיבים עלות תחזוקה.

יחד עם זאת אין לי צל של ספק שפיג'ו היא פשוט מכונה מדהימה ומושחזת.

היא לא מכונה מדהימה ומושחזת אלא משפחתית ביצועיסטית, מה שאי אפשר להגיד על המגאן היוצאת לדוגמה. רכב יותר מדי פרווה במה שהוא משדר לנהג.

בנוגע לבלמים, זאת שאלה והיא באמת מורכבת בהרבה מפשט הדברים.

בהסתכלות שלך הבלמים בפיג'ו מטורפים לתחזוקה, בהסתכלות שלי בנהיגה על הקצה הם הרבה פעמים חסכוניים יותר בגלל אופי הבלימה שהם מספקים.

בברז שלי לשעבר הרפידות היו באמת גרושים, 450 שח לסט לכל הרכב של פרודו פרימייר אבל בגלל שמכלולי הבלימה שם מעפנים (קאליפר בעיקר) בנהיגה חזקה הייתי מחליף סט בערך כל חודש וחצי, תוסיף לזה עבודה וטרחה והגעת להוצאות גבוהות מאוד על ברקסים מאוד זולים.

לעומת זאת חבר שלי שסבל מאותה בעיה בדיוק שידרג את קיט הבלימה הקדמי לקיט של סטופ טק שמחירו 10,000 וצפונה ונוסע עליהם כבר כמה חודשים, שבזמן הזה היה מחליף כבר 4 סטים והרפידות עדיין במצב מצויין (רפידות פשוטות יחסית).

קיט בלימה טוב מאפשר לך לבלום חזק וקצר ובנוסף לזה גם האופן שבו הוא מהדק את הרפידות על הצלחת כנראה משפיעה לחיוב מאוד על אורך החיים שלהן.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

טוב. אם נקודת התייחסות היא קארט או רכב מסלול יעודי היא בהחלט פושרת. אם נקודת התייחסות היא מכוניות אחרות בסגנון כמו גולף GTI מקבלים זוית שונה לגמרי. הקפידו של פיג'י לא מפחידות במחיר. דיסקים כן.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

שום קארט או רכב מסלול ייעודי, גם מנהיגה שלי וגם מנהיגה של כמה אנשים שאני מכיר (אחד מהם נהג מירוצים ידוע מאוד בישראל) זאת לא מכונה ולא מושחזת. זאת משפחתית מתנהגת עם טוויסט מגניב שנותנת אחלה חבילה אבל לא מכונת נהיגה וטוב שכך, אגב. מכונות מושחזות וספרטניות זה לא מה שנמכר בסופו של דבר בכמויות בקטגורייה הזאת.

מה שכן, את החבילה שהיא אמורה לספק היא מספק בצורה הטובה ביותר לדעתי מבין כל המתחרות.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

אוסיף על הנאמר מעלי שיונדאי תמיד יכולים בעתיד להציע גרסה קיצונית יותר ולהנות מכל העולמות. לקוחות שמחפשים gti ולקוחות שמחפשים הארדקור

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
לדעתי, בהנתן מחיר זהה הייתי מעדיף את יונדאי בגלל מתלים אדפטיביים שבאמת שימושיים ב99% מהזמן שלא מתגרזנים במסלול ובלמים קטנים ופשוטים יותר לתחזוקה.

ברכב ספורטיבי בלמים וצמיגים זה שני פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשמחשיבים עלות תחזוקה.

יחד עם זאת אין לי צל של ספק שפיג'ו היא פשוט מכונה מדהימה ומושחזת.

 

אומרים שהיונדאי קשיחה מדי גם במצב המרסן שלה, ובסרטון היא כנראה במצב המרסק ורואים כמה שהנהג והרכב מקפצים. השילדה של ה308 מוכשרת בהרבה משל המתחרות הישירות. (סיוויק טייפ אר החדשה אינה מתחרה ישירה לצורך העניין)

פורסם
שום קארט או רכב מסלול ייעודי, גם מנהיגה שלי וגם מנהיגה של כמה אנשים שאני מכיר (אחד מהם נהג מירוצים ידוע מאוד בישראל) זאת לא מכונה ולא מושחזת.

 

בדיוק מה שאמרתי. לנהג מרוץ ידוע מאוד בישראל או לכאלה שנוהגים רק בסופי שבוע לצורך נהיגה בלבד היא פושרת.

למי שלא רק משחיז אפקסים בנס הרים ואלקוש אלא גם אשכרא מתנייד בה לצרכי התניידות, היא מכונה מצויינת שעושה את זה הרבה יותר טוב מהמתחרות, להוציא אולי סיוויק טייפ R.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה קלה.

עוד נקודה מעניינת: יונדאי מכבדים את האחריות לרכב גם אם אתה עולה איתה למסלול ליום מסלול (אימונים).

מה ש VAG ו BMW לא ממש נותנות. אתה יכול לקנות M3 או M2 חדשה, עם כל הספורטיביות שלה, אבל בשום פנים ואופן לא לעלות איתה ליום מסלול מבחינת האחריות.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5285182,00.html

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
הקפצה קלה.

עוד נקודה מעניינת: יונדאי מכבדים את האחריות לרכב גם אם אתה עולה איתה למסלול ליום מסלול (אימונים).

מה ש VAG ו BMW לא ממש נותנות. אתה יכול לקנות M3 או M2 חדשה, עם כל הספורטיביות שלה, אבל בשום פנים ואופן לא לעלות איתה ליום מסלול מבחינת האחריות.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5285182,00.html

 

בקרוב מאוד אמורות להגיע 2 i30N

 

לארץ.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

אני מאמין שהיא תשווק בצורה סדירה, מרגישים בכמה מדינות באירופה שיונדאי התחילו לתת בוסט רציני בקידום המושג "N".

חזרתי לפני כמה ימים מרוסיה, עיר המרצדסים (מוסקבה) מלאה בפרסומות וקידומי מכירות מסוגים שונים ליונדאי הזאת.

גם תוכלו לשים לב בשידורי כדורגל שיש לא מעט פרסומות במגרשים, אפילו הציבו סימולטור נהיגה ממותג באזורי האוהדים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 


×
×
  • תוכן חדש...