Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נעים לומר אבל .בסוף הנעה קידמית.ואם כבר הנעה קדמית אז רק מגאן rs . בסוף שום קוריאנית לא תגיע לרמה של המתחרות כמו המגאן,golf gti או הtype. r .

עדיין במחיר הנכון אין ספק שתהיה אטרקטיבית

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

תתקדם אתה ב2017, קונצרן יונדאי הציג כבר רכב מעניין (קיה סטינגר).

 

 

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתקדם אתה ב2017, קונצרן יונדאי הציג כבר רכב מעניין (קיה סטינגר).

קרוזר 669...התכוונתי אל הרכב הסה ספציפית אני מודע איזה רכבים קיה יונדאי מייצרות.

מציע תמיד שתקרא ביו השורות.

ואכן הנעה אחורית אינה ברת השוואה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם (נערך)

נו.. והאוטו הזה עדיין לא נבחן ואתה קובע כבר שהוא לא ברמה של המתחרות.

 

 

 

 

יצא סרטון של הפאסטבאק, נראת מדהימה בעיניי ומזכירה מאחור את הC CLASS.

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

החיסרון הבולט של כל דגם של יונדאי שנהגתי בו (נהגתי בכולם למעט וולסטר ואיוניק) היה ההגה. הגה מוזר מת וחסר תחושה.

והרי היגוי אחראי על תחושה ושליטה ואלו הם הדברים החשובים ביותר בקטגוריה של הרכב הזה.

 

אם זאת אני רואה איך היא נמכרת לאותם אנשים שקונים את ה-fr ומשפרים אותם כדי להשיג רכב די מהיר בקו ישר. יש אנשים שזה כל מה שחשוב להם וכנראה שבשבילם היא תהיה מספיקה.

 

רק אל ליבואן לשכוח שהוא מתמחר יונדאי ולמרות שמדובר ברכבים מאד מוצלחים לאנשים חשוב הסמל ויונדאי עדיין לוקה מעט בחסר בעניין הזה.

פורסם (נערך)

בכל מקרה טוב שיש עוד תחרות בסגמנט הזה, במיוחד עם גיר ידני.

מה שכן , לא צפויים לה חיים קלים, האירופאים שהם השוק העיקרי של ההוט האצ' לא ממש עפים על יונדאי, הI30 לא מתבלטת בקטגוריה שלה והג'נסיס נחתכה לאחרונה מהליין של יונדאי בריטניה לאחר שנתיים שבהן נמכרו בסה"כ 50.

(מינוס גדול למסך המכוער באמצע הקונסולה ,כמו בשאר דגמי יונדאי ובפיקנטו וגם בפיאסטה החדשה, פשוט לא אסתטי).

החיסרון הבולט של כל דגם של יונדאי שנהגתי בו (נהגתי בכולם למעט וולסטר ואיוניק) היה ההגה. הגה מוזר מת וחסר תחושה.

והרי היגוי אחראי על תחושה ושליטה ואלו הם הדברים החשובים ביותר בקטגוריה של הרכב הזה.

.

מסכים ,הI30 והI35 הקודמות ניחנו בהגה אילם ואחד הגרועים ביותר מבחינת תחושה שיצא לי לנסות.

גם הI30 שקדמה לה ניחנה בשטח מת נרחב במרכז ההגה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

נראית כמו קיר שזרקו עליה ספגטי, כשגולף זה הקיר וסיוויק ספגטי.

סליפר שלא תיצור אסוציאציה עם ערסים? (מצטער סיאט :oops:)

פורסם

לפי הכתבות שראיתי, המחיר באנגליה יהיה סביב 30 אלף ליש״ט מה שהופך אותה לבלתי תחרותית בעליל - יותר יקרה מגולף GTI.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לא צפויים לה חיים קלים, האירופאים שהם השוק העיקרי של ההוט האצ' לא ממש עפים על יונדאי,

הם במודע מכוונים את קיה לכיוון שוק אירופאי ויונדאי לשוק אמריקאי. לא סתם מרכז עיצוב של יונדאי נמצא בארה"ב וזה של קיה באירופה. הקוראנים לא בונים סולם מותגים כמו VAG אלה מחזיקים שני מותגים שווים במקביל. ההגיון שהם לא מתחרים כי מיועידים לשווקים שונים.

פורסם (נערך)

אני לא ממש מסכים עם הקביעה הזו.

יש דגמים שהם מובהקים לשוק האמריקאי כמו האלנטרה, הג'נסיס שלא הייתה צריכה להגיע לבריטניה מלכתחילה , האזרה (מתחרה לקאמרי שנחתכה מהליין לאחרונה) ,גרסאת האצ' מכוערת לI25 בשם אקסנט במקום הI20.

לשוק האירופאי יש את הI20 ,I40 הI10 שלא קיימת בארה"ב ואני מניח שהפאסטבק גם מיודעת לאירופה.

אם להתייחס לקיה, גם היא לא ממש בולטת , והניסיון הקודם של קיה (הסיד GT ) לא ממש התרומם שם ולא סופרים אותה בהשוואות בקטגוריה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)

באתר הרכב והתחבורה cartube,

מופיעות כתבות ובהם פרטים לגבי המכוניות:

1. יונדאי i30N.

2. יונדאי i30 פאסטבק.

בכתבה נוספת באתר הרכב של ynet מציינים כי -

"בכלמוביל, יבואנית המותג

נמסר כי היא מנהלת מו"מ מול היצרנית במטרה לשווק דגמים שונים של i30."



 

 

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בכוונה מקפיץ שרשור ישן...

 

ראו סקירה של EVO.

 

ערב יום כיפור... זמן לבקש מחילה מיונדאי ולאכול כובעים לארוחה המפסקת.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

איפה הסמיילי הזה עם הלסת הנשמטת?

כמו גרסה טובה של מגאן RS? הגה יותר טוב משל מגאן RS?? אין בכלל מקום להשוות בינה לבין גולף GTI כי זאת "הרבה, הרבהההה יותר רצינית"??? ומי אומר את זה? פאקינג איבו מגזין?!?!?!?

אחרית הימים? ההוט האץ' הבאה שכולם ירצו תהיה יונדאי?!

וואו. כל הכבוד. מוריד את הכובע.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...