Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 M. אה סליחה, N, יונדאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוגיפלקס, אם הם היו מעתיקים, היו יוצאים עליהם שהם עשו העתק/הדבק מיצרן אחר.

 

אה בעצם זה לא אלפא אז לא משנה.

 

(מצטער, הייתי חייב)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 178
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שוגיפלקס, אם הם היו מעתיקים, היו יוצאים עליהם שהם עשו העתק/הדבק מיצרן אחר.

(מצטער, הייתי חייב)

 

אתה יודע שכשיצאה הi30 הראשונה הרשת געשה על זה שהתחת שלה, איך נגיד את זה יפה? "קצת דומה" לסדרה 1 של אותה התקופה (E87).

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

נשמע מאוד מעניין. אני בהחלט לא הייתי שולל בגלל המותג

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

גם עם מנוע של בוגאטי ויירון, מתלים של פורמולה 1 ומראה של אוסטין מרטין לא הייתי נוגע בזבל הזה.

 

וזו היא תרומתי לשרשור הזה.

פורסם (נערך)

עם תרומות אינפנטיליות שכאלו עדיף שתשמור אותן לעצמך.

 

יונדאי \ קיה עשו התקדמות ענקית בשנים האחרונות והאמת שדווקא את הדגמים היותר מעניינים שלהם היבואן לא מביא לארץ. למשל הג'נסיס שזוכה לביקורות טובות מעניינת מאוד עם הנעה אחורית, גירסאות קופה מרשימות ומנועים בריאים מאוד (350 כ"ס).

 

להוציא גירסה חמה ל-I30 זה דבר מתבקש אחרי הכל, באירופה מאוד אוהבים את הז'אנר וכמובן שזה גם סוג של מקדם מכירות.

עריכה אחרונה על ידי PorSche-911
פורסם

אם תקרא את ה-I כספרה 1 יחד עם ה30 תראה שה-N במקום M הוא לא הדבר היחיד שהם עושים בלי בושה כדי לבלבל את הקונים. מאוד מתוכנן מצידם ולא משהו שבא כדרך אגב. המקוריות אף פעם לא הייתה נר לרגלי היצרנים מהמזרח הרחוק

פורסם

על הנייר נשמעת מעניינת מאוד.

אבל מה זה העיצוב האנמי הזה? נראת כמו דגם ליסינג שהשכן מלמטה קנה והחליט להוסיף לו ג'אנט.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
אם תקרא את ה-I כספרה 1 יחד עם ה30 תראה שה-N במקום M הוא לא הדבר היחיד שהם עושים בלי בושה כדי לבלבל את הקונים. מאוד מתוכנן מצידם ולא משהו שבא כדרך אגב.

אם יש מישהו מספיק חמור להכנס בטעות לסוכנות של יונדאי במקום של BMW ולצאת משם עם I30N במקום M135i, אני חושב שבכלל ראוי לשלול לו את הרישיון על חוסר התמצאות מוחלט.

 

הזלזול שיש כאן כלפי התוצרת של יונדאי פשוט מקוממת וכך גם הקטנוניות על שם הדגם.

 

אפשר לחשוב כמה מקוריות כל יצרניות הרכב האירופאיות עם מספרי ואותיות הדגמים שלהם - אין ספק שזה נעשה להטעות ולבלבל את הרוכשים. לכו תדעו כמה אנשים התכוונו לרכוש טטרה 603 או בריסטול 603 אבל בגלל הטעיה מרושעת נפלו בסוף עם פיז'ו 604.

גם אין ספק שמרצדס 600 הייתה ניסיון נכלולי לפתות לקוחות של פיאט 600 להוציא הון עתק ובהמשך סאאב/לנצ'יה ניסו לרמות אותם עם הסאאב 600 (לנצ'יה דלתא בתחפושת). ועוד ועוד ועוד...

 

ולגבי העיצוב הלא מקורי -- מזל שלא אמרתם שהרכב הוא חיקוי של מאזדה6 מזוויות מסוימות, הרי זה משפט קבוע בכל שרשור על מכונית חדשה.

פורסם (נערך)
אם תקרא את ה-I כספרה 1 יחד עם ה30 תראה שה-N במקום M הוא לא הדבר היחיד שהם עושים בלי בושה כדי לבלבל את הקונים. מאוד מתוכנן מצידם ולא משהו שבא כדרך אגב. המקוריות אף פעם לא הייתה נר לרגלי היצרנים מהמזרח הרחוק
תובנה מעניינת בהחלט. תודה.

בהחלט חבורה של מעתיקנים ה-Hyundai האלה.

 

אגב, אם לקרוא את YU כ-O ואת AI כ-A אז מקבלים Honda. בהחלט מכונה אניגמטית.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אסור לזלזל ביונדאי. לדעתי תוך 10 שנים יהיו להם דגמים חמים וספורטיביים שלא יביישו את מיטב התוצרת העולמית.

הטיפ שלי: אם הם רוצים לקצר את פרק הזמן הזה כדאי שישפרו דחוף את העיצוב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מצטער, לא יכול שלא לזלזל בתוצרת שלהם כי אפילו בדגם האחרון של ה-I30 המתלה האחורי הוא piece of shit.


×
×
  • תוכן חדש...