Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

New Polo GTI MK7 VS Used Golf GTI MK6


dahuky
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, החלטתי להחליף מהגולף 1.4 שלי, לרכב עם קצת יותר ביצועים, אחרי הרבה התלבטויות הגעתי לאחת משתי האופציות הנ"ל הייתי שמח לשמוע המלצות וחוות דעת לכאן ולכאן

יתרונות וחסרונות כלליים לדעתי

 

GOLF:

+מנוע

+רכב יותר רחב וגדול

+קרוז

+בד"כ כבר נמכר כSTAGE1\2

-ישן

-עיצוב פחות יפה

-בד"כ קורעים לרכבים האלו את הצורה

-מולטימדיה וכל החרטא הזה שדיי חשוב לי

 

POLO:+חדש

+אין עבר פלילי

+מצב ספורט ומצב עיר

+קטן וחמוד יותר

+פחות נראה של ערסים

-STAGE 0

-אין קרוז ומערכת בקרת אקלים

-פחות כח

-(כנראה פחות אחיזה כי הוא קטן יותר?)

 

טוב, אלו הצדדים שאני רואה לכאן ולכאן, אשמח לחוות דעת, אני חייב לציין שליבי נוטה יותר לכיוון הפולו, אבל באתי לשמוע עוד כיוונים הפחד העיקרי שלי בגולף, הוא שקרעו לה את הצורה, וגם כיוון שאני כבר עכשיו על גולף MK7, אני מפחד פתאום להרגיש שאני מעין חוזר לעבר, כי כל הטכנולוגיה והשטויות האלו, מאוד עושים לי את הרכב. תודה על העזרה:-o

פורסם

חוץ מגודל, ההבדל העיקרי בין שני רכבים האלו הוא התנהגות הכביש.

השילדה בגולף יותר טובה מפולו והוא נשלט יותר טוב ממנו.

מבחינת הכוח: הפולו לא יהיה מאחורי הגולף בקו ישר. רק ב-Stage 1 אתה עולה לאזור 240 כ"ס לפחות ובזכות המשקל קל יותר מהגולף הוא בטוח יהיה זריז יותר ממנו.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

אני דווקא יותר טיפוס של אחיזה מאשר של עוד טיפה כח, רק אני מפחד לקנות רכב קרוע, בקשר לבקרת שיוט, כן אתה צודק, אני פשוט ראיתי מבחן דרך מחו"ל, אתמול הייתי בצמפיון ראיתי שיש שיוט ואקלים, רק שהם הורידו את החבילת ספורט שזה אחד המבאסים -_-

פורסם
... רק שהם הורידו את החבילת ספורט שזה אחד המבאסים -_-

 

מה כוללת חבילת הספורט?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
מה כוללת חבילת הספורט?

 

מעצים את צליל המנוע (בעזרת מערכת השמע), מחדד תגובות דוושה ומעלה את המשקל בהיגוי. הבריטים ממש לא אהבו את המצב הזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אז זה בהמשך למה שנכתב בשירשור המרכזי (תוספת של 4,000 ש"ח) רק ששם הזכירו גם את נושא המתלים.

 

לגבי נושא הרכב זה יש הרבה שיקולים רחבים, תלוי בקונה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

polo החדשה עשתה קפיצת מדרגה לעומת הדגם הקודם ,אבל לעולם לא תהיה שווה לאחות הגדולה מבחינת ניהוג ושלדה

פורסם

מתלים אדפטיביים, היגוי יותר נשלט וכ'ו, קיצר עדיף גולף? אפילו שהיא דור 6? שמעתי שבפולו החדשה ממש הורידו את המשקל והיא פשוט עפה

פורסם

אי אפשר יותר מדי לייעץ לך לגבי הפולו GTI החדשה כי :

 

* עדיין לא בארץ,ככה שאין רכב מבחן לנסיעות

* בנוסף לקודם,לאף אחד אין עדיין את הרכב,אז אין ממש חוות דעת

 

אתה כן יכול לצפות בסרטונים ולקרוא מבחנים בחו"ל,אבל גם זה על קצה המזלג

 

גילוי נאות - כנראה שגם אני ארכוש אחת ב"ה (5דל',כחולה,ידנית)

 

לגבי הגולף - יש כמה וכמה למכירה גם פה בפורום וגם ביד2,תתחיל לעשות בירורים ולבדוק אם מתאימה לך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...