Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, הידע שלי במכוניות הוא לא רחב לצערי.

אני מחפש רכב חסכוני, אמין, יציב ונוח בתקציב עד 25 אלף ש"ח שישרת סטודנט מתחיל.

 

הרכב הוא בעיקר לנסיעות עירוניות עם 2-3 נסיעות בין-עירוניות לחודש.

 

בנתיים בדקתי לגבי קורולה 2001-2004, קליאו 2006-2007, פונטו ספייס 2008.

לצערי עקב חוסר ידע מכני וידע היקפי במכוניות אני מצר לעשות את הצעד, אשמח לשמוע המלצות.

פורסם

הקורולה רכב משפחתי ואני לא חושב שיש לך צורך ברכב כזה, אחזקה יותר יקרה, יותר דלק, אגרה יותר גבוהה וביטוח יותר יקר, מה שכן אני בטוח שהוא יהיה יותר נוח מהאחרות.

לצרכים שלך ומכיוון שאתה נוסע לבד ולא עם משפחה/ילדים, הפונטו ספייס תהיה מעולה לצרכים או פונטו גרנדה. גיר ידני מומלץ לחסכון בדלק ובטיפולים.

כמובן שבפונטו השנתון יהיה יותר גבוה ב-6-8 שנים שזה גם יתרון.

היה לי ניסיון עם כל פונטו אפשרית {חוץ מהאיבו} ונהנתי מכל רגע, מרווחות, נוחות, נעימות לנסיעות ארוכות.

מוסיף גם יונדאי גטס לרשימה, רמת גימור GLX/GLI/GLS, הרכב מאוד אמין אבל פחות חסכוני בדלק מהפונטו עם אחזקה זולה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אני חושב שמבחינה כלכלית הכי כדאי לך לקנות סוזוקי אלטו ידנית 2010 או פיאט פנדה ידנית ממודל דומה.

לתוך העיר הן פשוט תענוג, מחוץ לעיר סבירות (הפיאט נחשבת יותר מוצלחת).

 

הקורולה נורא יקרה, ונורא ישנה, אין לך צורך ברכב כזה.

פונטו גרנדה יכולה להיות אופציה טובה בידני, קצת פחות טובה באוטומט. תתן לך איכות חיים ובטיחות שלא נופלות מהקורולה (וכנראה עולות עליה) רק עם צריכת דלק נמוכה משמעותית ומימדים קומפקטיים יותר.

רנו קליאו בשנים הללו הגיעו רק 1600 אוטומט, רכב נוח מאוד ובטיחותי, אך מבחינת צריכת דלק הוא יותר כמו הקורולה מאשר הפיאט.

פורסם

לפות"ש,

יש לך 25K סה"כ? כי לכל רכב בתקציב כזה צריך לתת כמה מאות/אלפים ליישור קו, אגרות, טסט אם יש לרכב בקרוב, בדיקת הרכב ועוד חמוצים.

פיאט פנדה יהיה מאוד קשה למצוא בתקציב כזה, תצטרך למתוח אותו טיפה, אבל הרכב מאוד אמין וחסכוני.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם (נערך)

תודה רבה על המענה.

כרגע יש לי רק 25 אלף זמין.

כמו שאמרתם לכוון לכיוון פונטו פנדה או ספייס, מקווה שיש כאלו באזור צפון.

בעיקר לעליות של חיפה ונסיעה לעיר תחתית, באיזה נפח מנוע להתמקד?

 

 

מבחינת יישור קו, אגרות ושות'.

כמה עלות משוערת עם סטייה?

עריכה אחרונה על ידי alchemist
פורסם

המנוע שלה הוא 1.25, הוא יהיה בסדר גמור עם העליות של חיפה. אני הסתדרתי טוב מאוד עם העליות של ירושלים.

 

יישור קו זה תלוי באיזה מצב הרכב שתרכוש, יכול להגיע לכמה אלפים ויכול להסתכם גם בכמה מאות בודדות.

אגרה לטסט באזור 900 ש"ח במידה ותצטרך לעשות. העברת בעלות 200 ש"ח.

אני הייתי שם 2500 בצד לדברים האלה.

כמובן לא לשכוח ביטוח, גם העלות של ביטוח היא כמה אלפים. ביטוח חובה בערך 1100 ש"ח. צד ג' ומקיף זה כבר תלוי בך.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

תודה על המידע, אין נהג צעיר\חדש.אפשר עוד הצעות לרכב בבקשה, כי כרגע לא עולים תוצאות טובות.איך פולו\גולף, סוזוקי אלטו, סיאט, מאזדה 323?

פורסם

פולו, גולף וסיאט הם מאותו קונצרן, אחזקה יקרה מאוד בעיקר לVW ובתקציב שלך לא כדאי במיוחד.

מאזדה 323 רכב מוצלח אבל זולל דלק ומיושן מאוד.

וסוזוקי אלטו לא תכנס לך בתקציב.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

פיאט גרנדה פונטו 1.2 גיר רגיל שנת 2007-2008

רכב אמין יחסית שמטופל כמו שצריך וחסכוני בדלק

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...