Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחליף ראוי לDropbox


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שירות ענן אמין ברמה גבוהה, כמו של דרופבוקס, אבל עם כמות לא עלובה (כמו בדרופבוקס) של מקום זמין?

אני צריך לפחות 15-20 ג'יגה.

(יש את הבחור ההוא שירד למחתרת והקים את מגה, לא סומך על זה שלא יורידו אותו שוב עוד שנה שנתיים).

 

יש גם לא מעט אפליקציות שמאחדות את כל החשבונות בענן במקום אחד, לא יודע עד כמה זה נוח ו/או אמין, יש למישהו ניסיון עם אחת מהן?

פורסם
יש שירות ענן אמין ברמה גבוהה, כמו של דרופבוקס, אבל עם כמות לא עלובה (כמו בדרופבוקס) של מקום זמין?

אני צריך לפחות 15-20 ג'יגה.

(יש את הבחור ההוא שירד למחתרת והקים את מגה, לא סומך על זה שלא יורידו אותו שוב עוד שנה שנתיים).

 

יש גם לא מעט אפליקציות שמאחדות את כל החשבונות בענן במקום אחד, לא יודע עד כמה זה נוח ו/או אמין, יש למישהו ניסיון עם אחת מהן?

 

נסה את ONEDRIVE של מיקרוסופט.

מקבלים 15 GB בחינם.

הממשק נוח מאוד ואין בעיה בקריאת אקסל/וורד ישירות מהענן.

בנוסף, אני משלם 18 ש"ח לחודש, ויש לי 200GB לאכסון.

את האפליקציה שהזכרת אני לא מכיר, ואשמח אם מישהו יגיד את שמה.

פורסם

יש גם את אתר COPY המצויין , אם אני זוכר נכון - מקנים לך 15-20 ג'יגה ישר עם ההרשמה החינמית, יש להם אפליקציה לסלולרי והממשק מעולה .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גוגל דרייב, כמובן. מהיר מאוד, אינטגרציה עם יתר שירותי גוגל. אני משתמש גם בדרייב וגם בדרופבוקס, הדרייב מהיר פי כמה. ממליץ לך לפזר מידע חשוב בין שני שירותים או יותר, שלא יעלם מחר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

את האפליקציה שהזכרת אני לא מכיר, ואשמח אם מישהו יגיד את שמה.

 

יש כמה כאלה, דוג' לאחת: https://www.multcloud.com

 

את קופי אני מכיר, הממשק שלו במחשב לא ממש נוח - צריך לנחש כמה אחוזים הושלמו מהעלאה..

 

אני בעיקרון מגבה תמונות, מהטלפון נייד, זה בעיקר הצורך.

פורסם

אפרופו דרופבוקס.. שרותי הגיבוי האחרים עובדים כמו זה?

כלמר יש נוכחות תמידית של הקבצים על הכונן הקשיח של המחשב בכל מחשב שמחובר?

אני משלם חודשי על דרופבוקס 10$ לחודש ל-100G, לפני חודש הם הקפיצו את זה ל-1000.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

קודם כל, אתה יכול להיעזר ב https://www.fiverr.com/ כדי לשלם למישהו 5 דולר, והוא ידאג להעלות לך את הנפח בדרופבוקס למקסימום האפשרי בחינם.

הוא מייצר בוטים שנרשמים עם הקישור האישי שלך, ואתה מקבל 250MB תוספת על כל אחד.

 

שנית כל, גוגל דרייב - כמו שהציעו, וגם BOX.

 

לגיבויים אני אמליץ על CRASHPLAN. אני משלם 4 דולר בחודש, ויש לי אינסוף, כן כן, אינסוף שטח גיבוי בענן.

תמונות ספציפית אני מעלה לפליקר. טרה בייט חינם.

!AWDSOME

פורסם
אפרופו דרופבוקס.. שרותי הגיבוי האחרים עובדים כמו זה?

כלמר יש נוכחות תמידית של הקבצים על הכונן הקשיח של המחשב בכל מחשב שמחובר?

אני משלם חודשי על דרופבוקס 10$ לחודש ל-100G, לפני חודש הם הקפיצו את זה ל-1000.

 

גם בגוגל דרייב וגם בדרופבוקס אתה יכול לבחור מה יסונכרן למחשב ומה ישאר רק בענן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אם יש לך סמארטפון של סמסונג, ואתה מתקין אפליקציה של דרופבוקס, אתה מקבל 50GB.

 

יש גם את GOOGLE DRIVE

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ב box.com חילקו 50 גיגה חינם למי שהוריד את האפליקציה לסמארטפון, אני ממש אוהב אותך השירות שלהם

לתמונות ו camera backup יש לי את ה onedrive, יש לי כבר 20 גיגה שם אחרי כל הבונוסים

 

את ה GDRIVE אני שונא, ממשק לא נוח לדעתי

לזבל ולקבצים גדולים יש לי גם את mega.co.nz

פורסם (נערך)
אם יש לך סמארטפון של סמסונג, ואתה מתקין אפליקציה של דרופבוקס, אתה מקבל 50GB.

 

יש גם את GOOGLE DRIVE

הבעיה היא שזה רק לשנתיים.

אני משתמש בתוספת 50GB הזו בזכות הגלאקסי 4 שלי,ומפחד מהיום שאחרי,שהחבילה תגמר לי ואצטרך לחפש שירות ענן איכותי אחר כמו הדרופבוקס.

 

עקרונית,אני נוטה להאמין שהדרייב זה המקום הכי אמין (אחרי דרופבוקס) משום שהדרייב שייך לגוגל,ולא יעזור כלום-גוגל זו החברה הכי יציבה היום והסיכוי שמחר בבוקר תקום בלי הקבצים שלך הוא אפס.

הממשק למחשב באינטרנט-שמיש,הממשק למחשב כשמורידים את התוכנה שלהם-אחלה,הממשק לטלפונים-לדעתי לא טוב בכלל בגלל העדר האופציה לסנכרן את כל התמונות שאתה מצלם כמו בדרופבוקס.

עריכה אחרונה על ידי WonderDin

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
ולא יעזור כלום-גוגל זו החברה הכי יציבה היום והסיכוי שמחר בבוקר תקום בלי הקבצים שלך הוא אפס.

 

כן אה...

 

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1361334/Googles-email-service-wipes-entire-accounts-150-000-Gmail-users.html

 

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2548010/Has-Gmail-lost-YOUR-emails-Glitch-causes-thousands-users-accidentally-delete-messages-report-spam.html

פורסם

עקרונית,אני נוטה להאמין שהדרייב זה המקום הכי אמין (אחרי דרופבוקס) משום שהדרייב שייך לגוגל,ולא יעזור כלום-גוגל זו החברה הכי יציבה היום והסיכוי שמחר בבוקר תקום בלי הקבצים שלך הוא אפס.

 

כן אה...

זה מה שחשבתי לעצמי כשהשתמשתי בשירות השני הכי טוב של גוגל, Reader.

ואז יום אחד הם החליטו להרוג אותו.

 

לכן, בלי קשר, תמיד מומלץ שיהיה גיבוי קשיח גם איפשהו של הכל.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...