Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלה מכירת GOLF GTI ידנית ( באופן סדיר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השרשור עוסק בגולף GTI ידנית' date=' לא בסופר-לנסר 94'. בחייך, זאת מכונית לביצועים, לא לשודים.[/quote']

 

למה, אין רכבי מילוט בצבעים מטאליים ועם תאורת קסנון?.....

:)

 

בקיצור- שטויות,

 

אין בעיה עם החיבה שלך למותג אבל המכונית מגיעה לארץ באיבזור כל כך עני שזו בדיחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבזור ומחירו הם חשובים מאוד בכל רכב, במיוחד ברכב יקר שהלקוח מצפה שיגיע עם פריטים מסוימים שיש היום גם ב-I30. חבר שלי ביטל קניית GLK ועבר למתחרה (בארה"ב) משיקולים של אבזור ועלות אופציות. הבחור אמיד למדי, יכל גם לרכוש GL מאובזרת אם היה רוצה בכך (למעשה גם יכל לרכוש פרארי מאובזרת), אבל עדיין המחיר שרצו במרצדס על ציוד שנראה לו מובן מאליו ברכב ברמה הזאת, הקפיץ לו את הפיוז.

פורסם

ובתור בעל משפחה, אני מעדיף חלונות כהים מאחור, כדי לא לשים איזה סוכך מטופש כשהילדים יושבים שם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מרצדס אכן יותר חמדנים כשזה מגיע לתוספות בהשוואה למתחרה הבווארית.

 

במאמר מוסגר זה גם מוחשי היום יותר מפעם עקב שינוי הגישה של ב.מ.וו שנותנת היום יותר איבזור כבר בסטנדרט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אגב, הוסיפו גם גרסת קומפורטליין ל-1.4TSI בתוספת 15,000 שקלים, מעניין מה היא כוללת בנוסף לטרנדליין וחבל שבמחיר הזה לא מביאים אותה עם מנוע חזק יותר.

 

כן, זו בכלל הפלצה שלא תיאמן. בשביל גולף 1.4 עם ג'נטים ופנסי ערפל ("קומפורטליין") + נניח גג, צריך לשלם.... אתם יושבים? 175K לפני טסט, צבע מטאלי, חיישנים וכו'. מה המילה שאני מחפש? אה - הזוי!

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם המחיר נראה הזוי, מצאתי פתרון קל - קנו מכונית אחרת.

יש עוד כמה מכוניות בשוק, הגולף לא לבד.

ובקשר ל GTI - ברמה שה DSG פועל ועזרי השליטה שלו, הגירסה הידנית די מיותרת, לפחות לדעתי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

השתגעת? מכונית אחרת?!

אלפא - מחלידה, "לדוד שלי הייתה 75 שהחלידה לגמרי!"

רנו/פיז'ו - מתקלקלת, "לגיסי הייתה רנו לגונה שבילתה במוסך כל הזמן"

פורד - פח דק, "סבא שלי קנה פעם פורד אנגליה וכמעט נהרג בתאונה!"

וולבו - כבדה, "חיים מהמכולת קנה 240 סטיישן ולקח את כל הילדים לים בשבת, איזו עגלה"

במוו - של עבריינים, "למושיקו הביריון הייתה 318 קופה וכל היום הוא עשה חרקות בשכונה"

 

רק VAG! פח עבה! טכנולוגיה גרמנית! איכות!

 

תקרא את השרשורים שנפתחים כאן של אנשים שנעולים על VAG. אני משער שגם בצ'מפיון קוראים את הדברים ומבינים שאין טעם להתאמץ.

פורסם
ובקשר ל GTI - ברמה שה DSG פועל ועזרי השליטה שלו, הגירסה הידנית די מיותרת, לפחות לדעתי.

 

מסכים איתך שב-GTI ה-DSG עובד מצויין, יחד עם זאת זו מסוג המכוניות שאני חושב שיכולה להיות מהנה יותר עם גיר ידני קונבנציונלי בהשוואה לתפעול ידני באמצעות מנופים מההגה.

במקרה יצאתי אתמול לנהיגה עם חבר במהלכה החלפנו רכבים ובעצירה נכנסנו בדיוק לאותו דיון עם חבר שלישי שהתלווה אלינו והעלה את השאלה האם לא היינו מעדיפים גיר ידני.

 

שנינו היינו תמימי דעים לגבי זה שברכבים שלנו גיר ידני יהיה מיותר אבל דווקא במכוניות ספורטיביות מושחזות ולא חזקות במיוחד הגיר הידני בהחלט נותן ערך מוסף.

לדעתי ה-GTI זה מקרה קלאסי של רכב שגיר ידני יכול להיות בו ממש מהנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ובתור בעל משפחה, אני מעדיף חלונות כהים מאחור, כדי לא לשים איזה סוכך מטופש כשהילדים יושבים שם.

 

גם אני. ואני בכלל עם המשפחה ברכב אחר. לטעמי זה גם נאה. אילו הייתי שוקל GTI, הייתי רוצה חלונות אחוריים כהים.

 

ובקשר ל GTI - ברמה שה DSG פועל ועזרי השליטה שלו, הגירסה הידנית די מיותרת, לפחות לדעתי.

 

אתה צודק שה DSG פועל מעולה. עדיין הנאה מנהיגה היא מכלול שאצל כל אחד מגיע מסיבות שיכולות להיות שונות. אני למשל, מעדיף ברכב כזה גיר ידני. או בקיצור, ממש לא מיותרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מעניין איפה רועי. אני זוכר שבעבר היו לו תובנות מעניינות על תמחורי הרכבים האלו.

 

ושוב, הגולף לא חורגת מגבולות הגזרה במחיר שלה. הגיוני או לא - זה לא שהג'ולייטה או הפוקוס או המגאן זולות יותר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

גולף 1.4 קומפורטליין 122 כ"ס, 165 אלף ש"ח "שינויים ותוספות ברמת הגימור":

- ג'אנטים 16 דגם TORONTO

- עיטורי כרום במתגי אורות ומתגי כיוון מראות

- מושבי COMFORT קידמיים

- משענת יד אחורית

- כיוונון לגובה של שני מושבים קידמיים (מדהים שאין את זה בלי הגימור הזה)

- מגירת אחסון מתחת למושב הנוסע

- תאורת קריאה מלפנים ומאחור (גם מדהים שאת זה אין)

- מראות מוארות בסוככי השמש הקדמיים

- מחשב דרך מורחב

- שקע 12V בתא המטען

- פנסי ערפל

 

מפרט כזה רק מדגיש את המפרט האנמי שהגולף טרנדליין מגיע איתו.

פורסם

איזה רכב מדהים הגולף הידנית פשוט לחבק ולישון איתה כפיות.

 

תקפצו לאולם התצוגה של צ'מפיון בכדי לחזות ולהתרשם מרכב פשוט מדהים ביופיו.

 

אם היו לי 160K שקלים בהחלט הייתי קונה את הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מארק תהיה לי בריא. :-)

 

ובתור קונה פוטנציאלי, מה מפריע לי? (מעבר להתנהלותו הכללית של היבואן) ומה חסר לי היום?

ובכן, ברכב שיש לי היום חסר לי גיר ידני (בהנחה שאשתי היתה מוכנה לקבל כזה) וקצת מרווח מאחור. את שני אלה ה- GTI מספקת.

אבל, אם בעבר מכרו GTI ידנית 3ד ב- 180 וקצת, ומאז היורו רק ירד, השאלה שלי היא WTF? ועוד צריך להוסיף כסף על אבזור בסיסי.

ומצד שני, הגולף ה"יקרה" אחריה היא לא גולף 160/180 נניח, אלא גולף 122, באבזור שכל קורולה בסיסית או מזדה3 מגיעה איתו, אבל אצל צ'מפין עולה לך יותר. הרבה יותר. רוהצ לאמר - היו מביאים את מנוע ביניים, באבזור של לאון - הייתי מוכן לשלם קצת יותר מאשר על הלאון, עבור עיצוב נעים יותר לעיין.

אז מותר לנו להרים גבה על התמחור, גם אם היינו רוצים לחבק את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...