Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלה מכירת GOLF GTI ידנית ( באופן סדיר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

GTI ידנית אמורה להיות רכב מאוד, מאוד, מוצלח. אם היתה כזו כשהחלפתי את ה156 ייתכן מאוד שהייתי קונה כזו לפני ארבע שנים. הDSG לא עשה לי את זה, זו פשרה כמו כל גיר רובוטי רק קצת יותר חלק בהעברות, וגם יותר מהיר (מה שלא מעניין, את ההקפות בכוכב יאיר מודדים בעשיריות, לא באלפיות). אני לא אגיד שהיא מושלמת כי אין דבר כזה, רכב מושלם זה אחד שבלחיצת כפתור יעבור ממצב "שקט, רגוע, בוטח, עושה מה שאתה רוצה בדיוק, בכל מהירות" כמו הגולף הזו, למצב "פרוע, רועש, עצבני, ובעצם קצת ילדותי" כמו האבארט. המחיר לגמרי פרופורציונלי לשוק הישראלי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק VAG!

 

גם במצב כזה עדיף בהרבה לאון 1.8 TSI לדעתי על גולף "מאובזרת" 1.4.

פורסם
מה עם פולו GTI ידנית?

 

תוצע בעולם הנאור רק בשנה הבאה... ואגב, תחושתי האישית שדווקא לה זה פחות חסר מלגולף.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

היו לי GTI דור 6 ידנית ורובוטית. הרובוטית נמכרה תוך יומיים שלושה במחירון +. עם הידנית נתקעתי לחודשיים/שלושה

ונטחנתי במחיר כמו שצריך. כרגע אוחז בדור 7 רובוטית, הייתי מעדיף ידני אבל יש כאן שיקול כלכלי לא מבוטל.

תראו איך המגאן RS נטחנת במכירה ותבינו שלרכב ספורט ידני ולא זול יש שוק מאוד מאוד מוגבל !

פורסם

אגב, בעניין המחיר לידני.

208K לפני מיקוח וימי מכירות = 198K ואולי פחות לקניה כולל טסט.

בהשוואה למגאן, S1, פוקוס [במידה וקיימת עדיין בסוכנות] המחיר לא רע והרכב קטלני.

עזבו אותכם מקסנון, ג'אנט 18 [5K כולל הצמיגים בטרייד בכל פינה למי שמתעקש] ויש כאן עסקה לא רעה בכלל.

הבעיה היחידה - ירידת ערך גדולה משמעותית בהשוואה לרובוטית.

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי, בדור 6 הידנית נמכרה בגירסת 3 דלתות בלבד - לדעתי זה מה שגורם לקושי במכירה ולא הגיר הידני. היופי ב-GTI שהיא חבילה ורסאטילית, מכונית ספורטיבית אך בו-זמנית משפחתית מצויינת לא פחות. ומשפחתית אמיתית צריכה 5 דלתות...

 

זאת גם הבעיה של המגאן לדעתי.

 

בדור 7 הם מוכנים להביא את הידנית גם ב-5 דלתות, ואני מאמין שבמכירה עתידית יהיה קל יותר למכור אותה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
היו לי GTI דור 6 ידנית ורובוטית. הרובוטית נמכרה תוך יומיים שלושה במחירון +. עם הידנית נתקעתי לחודשיים/שלושה

ונטחנתי במחיר כמו שצריך. כרגע אוחז בדור 7 רובוטית, הייתי מעדיף ידני אבל יש כאן שיקול כלכלי לא מבוטל.

תראו איך המגאן RS נטחנת במכירה ותבינו שלרכב ספורט ידני ולא זול יש שוק מאוד מאוד מוגבל !

 

מעניין מה שאתה כותב.

 

האם להתרשמותך הרכב הידני היה נמכר היטב אילו היה רובוטי? כלומר - האם הרגשת שהגיר הידני הוא דיל-ברייקר?

 

עד היום הייתה לי תחושה שדווקא ידני ספורטיבי יימכר טוב יותר.

 

 

אשמח אם תרחיב מעט מניסיונך.

פורסם
אם זכרוני אינו מטעה אותי, בדור 6 הידנית נמכרה בגירסת 3 דלתות בלבד - לדעתי זה מה שגורם לקושי במכירה ולא הגיר הידני. היופי ב-GTI שהיא חבילה ורסאטילית, מכונית ספורטיבית אך בו-זמנית משפחתית מצויינת לא פחות. ומשפחתית אמיתית צריכה 5 דלתות...

 

זאת גם הבעיה של המגאן לדעתי.

 

בדור 7 הם מוכנים להביא את הידנית גם ב-5 דלתות, ואני מאמין שבמכירה עתידית יהיה קל יותר למכור אותה.

בדור 6 הידנית אכן הגיעה בשלוש דלתות והרובוטי בשלוש ובחמש.

אבל אתה אומר בעצמך וזה נכון לגמרי שה-GTI אמורה להציע שילוב של מכונית ספורטיבית/משפחתית.

תנסה לבדוק כמה מכוניות משפחתיות נמכרות עם גיר רגיל ופה בדיוק הבעיה.

בכלל, תבדוק כמה מכוניות עם גיר רגיל מכל סוג במחיר של 120K ומעלה נמכרות בארץ מתוך סך כל מכירות של כ-220000 יח' בשנה.

מדובר על מאות בודדות [בעיקר למורי נהיגה וציי רכב פה ושם].

עכשיו תבדוק כמה מכוניות עם גיר רגיל מכל סוג במחיר של 200K ומעלה נמכרות בארץ, מדובר על עשרות בודדות !!

אגב, אישית הייתי מעדיף GTI ידנית [ואז גם אשתי לא תיגע לי באוטו..] אבל ברצינות, הנושא הכלכלי מטריד וחוץ מזה ה-DSG6

הוא חלופה לא רעה ואינו בר השוואה בכלל ל-DSG7 שמוצע בליאון ובפולו GTI, כך שהפשרה נסבלת.

הערה לסיום. כרגע יש לי דור 7 רובוטית 3 דלתות. הרכב פשוט ה ר ב ה יותר יפה מאשר ה-5 דלתות.

פורסם
אם זכרוני אינו מטעה אותי, בדור 6 הידנית נמכרה בגירסת 3 דלתות בלבד - לדעתי זה מה שגורם לקושי במכירה ולא הגיר הידני. היופי ב-GTI שהיא חבילה ורסאטילית, מכונית ספורטיבית אך בו-זמנית משפחתית מצויינת לא פחות. ומשפחתית אמיתית צריכה 5 דלתות...

זאת גם הבעיה של המגאן לדעתי.

בדור 7 הם מוכנים להביא את הידנית גם ב-5 דלתות, ואני מאמין שבמכירה עתידית יהיה קל יותר למכור אותה.

 

זו גם דעתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...