Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלה מכירת GOLF GTI ידנית ( באופן סדיר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמוותר על הפרקטיות של 5 דלתות, מן הסתם לא יחפש גולף כאופציה ראשונה. בוודאי מי שמחפש מראה מושך יותר. בדרך כלל, להערכתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מדויק.

בדור 6 הידנית הוצעה רק ב-3 דלתות וה-DSG רק ב-5 דלתות.

 

בדור 5 היה את ארבעת האפשרויות כמו שיש עכשיו, אז הייתי מציע לבדוק נתוני יד שנייה של הדגם הזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יש לך את נתוני המכירות לפי תצורה דלתות/גיר ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אל תשכחו שעם השנים והדורות, הפכה הגולף GTI מקומפקטית חמה וספרטנית יחסית, ל GT במובן הקלאסי של המילה.

כמובן שהיכולות עלו, אך הפן הספורטיבי נטו ננצא בנסיגה מתמדת, ולכן הביקוש הגבוה יחסית לדגמים עם DSG.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לא מדויק.

בדור 6 הידנית הוצעה רק ב-3 דלתות וה-DSG רק ב-5 דלתות.

 

בדור 5 היה את ארבעת האפשרויות כמו שיש עכשיו, אז הייתי מציע לבדוק נתוני יד שנייה של הדגם הזה.

אם כבר בענייני דיוק אז בדור 6 :

DSG - בחמש דלתות וגם בשלוש דלתות ברמת אבזור גבוהה יותר [עור, קסנון, ג'אנט 18]

ידנית - בשלוש דלתות.

פורסם
לא מדויק.

בדור 6 הידנית הוצעה רק ב-3 דלתות וה-DSG רק ב-5 דלתות.

 

בדור 5 היה את ארבעת האפשרויות כמו שיש עכשיו, אז הייתי מציע לבדוק נתוני יד שנייה של הדגם הזה.

לבדוק נתוני דור 5 [עד 2009 למיטב זכרוני] זה כבר לא כ"כ רלוונטי.

אחרי 5 שנים טעם הקונים והדרישות השתנו סביר להניח.

פורסם

נו, ומישהו יודע כמה GTI 3 דלתות נרכשו? כמה מהן ידניות? דור 6...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מי שמוותר על הפרקטיות של 5 דלתות, מן הסתם לא יחפש גולף כאופציה ראשונה. בוודאי מי שמחפש מראה מושך יותר. בדרך כלל, להערכתי.

 

נו, איפה הכפתור הזה של +1?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מארק תהיה לי בריא. :-)

 

ובתור קונה פוטנציאלי, מה מפריע לי? (מעבר להתנהלותו הכללית של היבואן) ומה חסר לי היום?

ובכן, ברכב שיש לי היום חסר לי גיר ידני (בהנחה שאשתי היתה מוכנה לקבל כזה) וקצת מרווח מאחור. את שני אלה ה- GTI מספקת.

חשבתי שהקורולה שלך ידנית :-D

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אגב, בעניין המחיר לידני.

208K לפני מיקוח וימי מכירות = 198K ואולי פחות לקניה כולל טסט.

בהשוואה למגאן, S1, פוקוס [במידה וקיימת עדיין בסוכנות] המחיר לא רע והרכב קטלני.

עזבו אותכם מקסנון, ג'אנט 18 [5K כולל הצמיגים בטרייד בכל פינה למי שמתעקש] ויש כאן עסקה לא רעה בכלל.

הבעיה היחידה - ירידת ערך גדולה משמעותית בהשוואה לרובוטית.

 

שאלת השאלות : כמה זמן אחרי הקניה מכרת אותה ומה היה המחירון באותה עת ?

אם ניסית למכור רכב בן שנה שנתיים אז המחירון היה בשמיים ולכן גם ברור למה הורידו אותך.

אני אישית כשחיפשתי הייתי מוכן לשלם הרבה כסף מעל המחירון גם על ידנית וגם על DSG דור 6... העיקר למצוא אחת.

 

אגב , דווקא לאחר שמכרתי MK5 ידנית 3 דלתות וראיתי את כמות האנשים שהציעו לי למכור להם את האוטו ואת הסכומים שעפים באוויר ,יחד עם עוד מספר עסקאות שעשו חברים / חברי פורום - הגעתי למסקנה שהשוק של הידניות משולשות הדלתות הוא מטורף ! (וגם מחומשות דלתות)

המחירים בהם הן נסחרות פנומנליים , עשרות רבות של אחוזים מעל המחירון (אין לי אינטרס- אני כבר מכרתי)

לעומת זאת רכבי DSG של דור 5, שוכבים בלוח תקופה ארוכה יחסית ולא ממריאים הרבה מעל המחירון.

 

מוזר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...