Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חד משמעית ONR

יותר חסכוני,יותר זול,ועושה את העבודה בלי צעצוע ורעש של המותגים כמו CG

וכשאתה אתה קונה את הONR תעדיף את הירוק,הוא עם ווקס

זה למה בין היתר הפורום זה הדרדר ונשאר ריק מאנשים...

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע שהוא לא פופלרי פה אבל אני משתמש בQD של מגוואירס ומאוד מרוצה, אני האמת מדלל אותו מעט אבל הוא מפרק לשלשלת ציפורניים בשנייה וחצי ומשאיר את האוטו עם ברק

לא ניסיתי ONR אף פעם כי התעצלתי להשיג מיכל ריסוס אבל עם כל ההמלצות פה אני אהיה חייב מתישהו לרכוש

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8-OPT-NO-RINSE-Shine-32oz.html

 

האם זה זה?

פורסם

"התעצלת" לרכוש מרסס בעשרה שקלים שמוכרים בכל פינת רחוב?

מקווה שאתה יותר נמרץ בשאר הדברים.

 

גם לי עומד להיגמר החומר הממכר ONR. את האחרון מכרתי לחבר פורום נחמד

שרק הגיע לקחת ווקס מסוים. אין מנוס אזמין שוב גלון. (חבל שאין יבוא סדיר של המוצר)

פורסם

חחח לעשות פלסטילנה גלייז אוטם ו-ווקס לא התעצלתי

אבל לחפש מרסס כן) מודה שאני בעייתי קצת- מאיפה קנית אתה מרסס? ושל כמה אני צריך לחפש?

מאיפה אתה מזמין ?

פורסם
חחח לעשות פלסטילנה גלייז אוטם ו-ווקס לא התעצלתי

אבל לחפש מרסס כן) מודה שאני בעייתי קצת- מאיפה קנית אתה מרסס? ושל כמה אני צריך לחפש?

מאיפה אתה מזמין ?

מה להזמין מיכל ריסוס ב10 שקלים? כל חנות חומרי ניקוי מחזיקה את זה, מניח שגם באוטוסטור יש ותמיד אפשר לשמור מיכלים של ספרי חלונות שנגמרו.

פורסם

WTF? סהכ רשמתי את המילה לשלשת בשרשור וכבר שילבו לי אותו עם השרשור הזה? מה נהיה פה?

פתיחת שרשור עולה לפורום כסף? אני גם נתחיל לצמצם תווים בהודעה?

 

תודה לחברים פה על התגובות, אני אלך על ONR אם לאף אחד אין ניסיון עם החומר של CG.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

 

מישהו מכיר איש מקצוע איכותי באזור אשדוד שיודע לתקן נזקי צבע כתוצאה משלשלת ציפורים? כיצד ניתן לשמור על הצבע מפני שלשלת ציפורים בלי לשים כיסוי רכב?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן, הייתי בחול לשבועיים וכשחזרתי ראיתי את הרכב שלי עם כמות חרא של סוס מעופף על השמשה מכסה מנוע ועל הגג.. לקחתי את האוטו לשטיפה אך לצערי לאחר השטיפה בדיוק באותם איזורים של החרא, יש מן "כתם" כזה שלא ירד בשטיפה, אני משער שזה מהחומצה שנמצאת שם בקקי של היונים, זה ממש מפריע לי אסטטית והשאלה האם יש דרך להוריד את זה מלבד צביעה מחדש של הרכב?

מדובר באיביזה שחורה..תודה לעוזרים:)

פורסם

יורד עם פוליש

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

כן, יש דרך, כעיקרון אם החימצון לא עבר את שכבת הלכה, ניתן ללטש קלות ולהחזיר את הברק באמצעות פוליש עדין. אבל כדי לאבחן את עומק החדירה של הלשלשת ולקבוע את רמת נייר הלטש יש לראות בעין את הרכב (תמונה לא תעזור)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

ניקיתי לאחרונה לשלשת ציפורים מהרכב שלי שעמד כחודשיים ללא תנועה. אני מניח שהלשלשת היתה על הרכב לפחות חודש כי נשאר סימן לאחר הניקוי (הספגתי את הלשלשת היבשה במים למספר דקות, ולאחר מכן ניגבתי אותה).

 

ניסיתי לנקות את הכתמים שנותרו (בגודל כ-3X3 ס"מ) עם משחת פוליש ישנה שמצאתי בבית, אך זה לא עזר. האם מדובר כנראה בפגיעה בצבע או שיש טעם לגשת למישהו עם מכונת פוליש ולנסות לנקות אותם? (הרכב בן 10 שנים אבל אני משתדל לעשות ווקס פעם בשנה וחונה לרוב בצל כך שמצב הצבע טוב מהממוצע).

 

הכתמים אינם בולטים במיוחד, ונראים בעיקר במבט מזווית על הפח כאשר האור משתקף עליו.

spot2.jpg

spot1.jpg


×
×
  • תוכן חדש...