Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פי מבנה הכיתום הפגיעה נראית בטווח פני השטח העליון, נראה לי ש P1500 יפתור את הבעייה וגם אם לא, אז לפחות ישפר מאוד את הנראות, אם אתה מאזור המרכז, תקפוץ אלי ביום ששי, אנסה לעזור לך ללא חיוב. 0503636404

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

 

יש לי רכב בצבע בורדו מטאלי שספג לאורך הזמן כמה צריבות כאלו של לשלשת ציפורים שאני רוצה להסיר. יש לי בבית meguiars uc ופד כתום ל"חיתוך" שהוזמן מאוטוסטור ומשום מה אני לא מצליח להסיר את הכתמים ותוהה מה לא נכון...

התהליך שאני עושה:

1.מנקה את האוטו.

2. בפעם האחרונה שעשיתי השתמשתי גם בפלסטלינה אחרי שלא נעשתה תקופה.

3. עושה פריימינג קצת לפד ואז שם 3 טיפות על הפד ומפזר בהתחלה בצורה שווה על האזור לפוליש.

4. משפשף על האוטו מספר שניות בחוזקה.

 

מאחר והמליצו לי על uc ציפיתי שהכתמים ייעלמו אך הדבר לא קרה...

 

מה עשוי להיות לא נכון בתהליך? כמה זמן אני אמור לשפשף כדי שכתמים ייעלמו?

 

תודה..

פורסם

וואלה... ובהנחה והאוטו נשטף אחת לשבועיים ותמיד מיושם עליו אוטם/וקס /bsd? מה הסבירות שזה הגיע לרמה כזו?

פורסם

יש סבירות טובה, אצל חבר יש לו פאביה שחורה, הייתה לשלשת על הרכב שעתיים שלוש בשמש(בזמן שהיינו בים) פוליש ידני עם מנזרנה 400 לא הוריד לו את הסימנים,רק טישטש. אצלי באוטו, חדש שוחרר לפני שלושה חודשים נשטף ידנית כל שבועיים עם אוטם ועם כל שטיפה יושם בנכבדות BSD+V7 אחרי עשרים דקות אכל לי הלכה, בגלל שהרכב לבן קשה להבין עד כמה נאכל לעומק אך המקום נהפך למט :\

פורסם

כן, היצורים המעופפים האלה מביאים לי תמיד עצבים, אצלי מעל החנייה יש כבלים של חשמל,כל יום אני יוצא מהבית עם רוגטקה להוריד כמה כדי לפתם כמה חתולים.

במצבים כאלה רק קיפוי קשיח יכול להגן

פורסם

לפי ניסיון יש מקרים שיוצא 100%

תלוי בהרבה גורמים וכמוון מסוג הפוליש והניסיון עם ידע

זאת דוגמה:100% 20228245_10213573292710425_7905548263626442843_n.jpg20046321_10213573293510445_734280169485096803_n.jpg

ועוד דוגמה בוידיאו 95%

לפני

אחרי

בהצלחה לכולם

יעקב

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן חבר'ה.

קניתי לפני כמה ימים רכב חדש בשבילי, וכשקניתי האוטו לא היה 100% שטוף (רק מים) אז הייתי בטוח שהסימנים האלה ירדו עם פוליש. היום עשיתי שטיפה יסודית (שמפו + פוליש) והסימנים לא ירדו :(

יש דרך לטפל בזה? מצורפת תמונה של הבעיה (ועוד תמונה סתם ליופי :) ).

תודה רבה לעוזרים. 359c1afdba18df1510b8b3c4e94f1c04.jpg19b0d3ee61d7c01a0b454c81260d8e8c.jpgc89587e5b74a942ee6ed43282579e4ef.jpg

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

יש מצב שקווי המתאר מסביב ללשלשת שניקית, הם למעשה חורים בלכה. בעיה שהמון רכבים סובלים ממנה,

 

ואני שואל, איך זה שאין מצב שיצרני הרכב לא עושים משהו בנידון ומפתחים לכה חזקה ומאוד עמידה?!

 

למרות שיש פה ושם יצרנים או רכבים משנתונים שונים שהלשלשת לא מותירה שום סימן צריבה בלכה!

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי את הרכב לפני יומיים

היום בערב כשסיימתי לעבוד ראיתי שיש קקי של יונה על המכסה מנוע. שמתי מגבון רטוב עם מים שהוספתי על הקקי ונתתי לזה להתרכך.

אחרי שהורדתי ללא מאמץ, אני רואה שנשאר סימן.

אפשר לעשות משהו ?

20180204_193425.jpg

 

תודה לעוזרים,

שבוע טוב !


×
×
  • תוכן חדש...