Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שפעם שניה בתוך שלושה חודשים לשלשת ציפורים משאירה זיכרון כואב, פעם אחת על מכסה המנוע (פרסמתי כאן) ופעם נוספת על גג הרכב, ועוד כמה סימנים קטנים שככול הנראה נוצרו מאבנים קטנות, הבנתי את הרמז.

 

מבקש המלצה על סוג טיפול נכון שיוכל איך שהוא להגן על צבע הרכב (אדום).

אשמח גם להמלצה על מקום מומלץ. אני מאשדוד אבל מוכן להרחיק עבור מקום ראוי.

 

תודה.

קרדיט ל- misterb על התמונה

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגדול, מומלץ להחזיק תרסיס קוויק דיטיילר ברכב עם מטלית מיקרופייבר בדיוק למטרה הזו (כדי שתהיה היכולת לנקות את המפגע בשנייה הראשונה שאתה מבחין בו).

מעבר לזה, בשביל להוסיף שכבת הגנה נוספת לצבע וללכה של הרכב מומלץ ליישם אוטם צבע.

כלומר, מנקים את הרכב טוב טוב (רצוי בשיטת 2 הדליים עם הציוד הנכון)

פלסטלינה על כל הרכב

אוטם

 

כמה הציוד יעלה? כמה מאות שקלים (נגיד 300-400. 500 אם ממש תרצה להיסחף)

כמה עבודה? שעתיים וחצי בערך

תוכל לחזור על התהליך בכל זמן שתרצה. הציוד שקנית יחזיק לך תקופה מאוד מאוד ארוכה.

 

אם בכל זאת תרצה שמישהו אחר יעשה זאת בשבילך תתכונן להיפרד מסכום גבוה בהרבה אחת לתקופה (חצי שנה במקרה הטוב ביותר)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם (נערך)

שלום לכולם,

לפני מספר ימים שמתי לב למספר כתמים במכסה מנוע של הרכב שלי- מצורפות תמונות, (כנראה מלשלשת יונים או ציפורים) ניסיתי להסיר עם מיים וסבון ללא הצלחה,נכנסתי גם לתחנת דלק ומרחו לי פוליש עדיין ולא עזר- אני לא בטוח עם הנזק חדר את הצבע והלקה- אשמח לייעוץ בנושא.תודה

https://drive.google.com/file/d/1cmuBlxyomiB7h2yMMZOKTBTmwe9O0-n-/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1esO2Oioib_Hcib7vy8322TYKuR0v8OBg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1ieqEXJLpCPTbsHzbAu_NKFaEI8hoZOFM/view?usp=sharing

עריכה אחרונה על ידי ag80
פורסם (נערך)

לפני כשבועיים נתקלתי במקרה בסניף ACE החדש בפתח תקווה בתרסיס ניקוי הזה מסיר חרקים וזפת https://www.alexsander.co.il/product/10738/meguiars

 

השתמשתי בו לניקוי "יריקות" של עטלפי פירות ולשלשת ציפרים . המוצר עובד יפה, גם על כתם שהיה בן יותר ממספר שעות (אני לא מאלו שממתנים ימים עד השטיפה הבאה :roll: ) הרכב שלי לבן, לכן קשה להבחין אם נותר סימן אחרי ההסרה, אבל ממה שהצלחתי לראות בעזרת תאורה חזקה,זה אכן לא משאיר כל סימן.

אגב המחיר ב ACE היה זול יותר מאלכסנדר, יתכן בגלל מבצע פתיחת הסניף.

 

הנה דוגמא:

 

להמחשה - אותו המוצר באריזה קצת שונה

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אחרי כמה לילות תחת עץ חשוד הופיעו סימנים ע"ג הרכב, מאז עברו כמה חודשים והצבע איבד חיות, הוא מט ומחוספס למגע.

כיצד נכון לטפל בעניין? האם פלסטלינה תעשה את העבודה ? :roll:

 

WhatsApp Image 2019-06-03 at 09.45.22.jpeg

עריכה אחרונה על ידי MoonKnight
נסיון כושל להוריד תמונה לא רלוונטית :(

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

על פניו נראה שטחי, מקווה שלא אכל את הלכה. להבא, תסיר במידיות את השלשלת. ( לא לשפשף, אלא עם הרבה מים, או ONR ומטלית)

 

נסה פלסטלינה בשילוב פוליש.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפני כמה ימים חזרתי מחול ומצאתי את הרכב מלא בחרא של יונים.

ישר רצתי לשטוף את האוטו ובמקום איפה שהיתה הלשלשת מצאתי סימן בצבע.

20190922_105029.jpg

 

האם זה נזק לצבע או שפוליש יכול להוריד את זה?

אם זה נזק קבוע לצבע יש איך לתקן את זה בלי לצבוע מחדש את החלק?

 

מדובר ברכב חדש ואם לשלשת של יונים עושה דברים כאלו אז אין לי מושג איך לשמור על הרכב.

פורסם

לפי איך שזה נראה, כנראה חדר לעומק הלכה עד הצבע. (בלתי הפיך)

אך התמונה לא ברורה מספיק. נסה להעלות תמונה נוספת.

פורסם

אין לי דרך להעלות תמונה ברורה יותר מאחר והצבע מטלי והמצלמה לא מתפקסת כמו שצריך.

 

האם לדעתך זה יגרום לקילוף של הצבע או שפשוט להשאיר את זה ככה בלי לטפל?

ואיך אפשר לתקן את זה בלי לגרום ליותר נזק לצבע?

 

 

הפחד שלי שהצבע או הלקה יתחילו לתהקלף באזור ואז נשאר רק לעשות צביעה לרכב שפחות משנה על הכביש.

פשוט הזוי. ועוד הרכב היה מצופה בווקס ולא עזר כלום.

פורסם

ציפוי נאנו או לא ציפוי היו לנו 4 רכבים במשפחה בחיים לא נתקלתי בדברים כאלו.

יש כתמים ואפילו קילוף לקה אבל רק ברכבים ישנים יותר ולא ברכב שפחות משנה על הכביש.

ולאף רכב לא שמנו ציפוי אוטם.

 

יש עצות כיצד לתקן את הנזק? להשאיר אותו ככה או לפנות ליבואן או לפחח עלמנת לתקן?

אני מפחד שהצבע יתחיל להתקלף ואז זה לא יגמר.

פורסם

בשום פנים ואופן לא להשאיר ככה, זה רק ילך ויחמיר עד לנקודה שהצבע יתקלף.

יש כמה אפשריות, 1. פוליש ליישור האזור, מעבר עם צבע תואם ולסיים עם לכה. 2. מעבר רק עם צבע לכיסוי הפיצוצים. (זה לא יחזיק הרבה זמן) 3. צביעה מקומית, כלומר צובעים רק את האזור הפגוע.

 

מה שתרם לנזק זה צבע מיטלי, צבע אחר לא היה נפגע בצורה כזו. ראיתי הרבה פעמים שלשלת שצרבה את הצבע, אך לא פיצוצים כאלו על צבע/רכב חדש. הצבע מיטלי מאוד רגיש למפגעים.

פורסם

עברתי על האיזור עם פלסטלינה וסבון ומסתבר שזאת היתה לקה.

מחר בבוקר אבדוק את הנזק יותר מקרוב אבל כניראה הלקה נאכלה ועכשיו או שיש חור בלקה או שיש מדרגה בלקה.

 

לפנות לדיטיילר או לפחח?

אשמח להמלצות לפחח איכותי באזור המרכז.

 

לא בוטח בפחחים סתם מהרחוב, עשו לי מספיק נזק לרכבים אחרים.


×
×
  • תוכן חדש...