Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הremover למיניהם חזקים מידי ופוגעים גם ביכולת ההגנה שעל הפח מהניסיון שלי.

Onr הוא פיתרון טוב

גם אם הוא בא אחרי מגבונים או מה שזה לא יהיה.

עדיף שחומר עדין יתן את המילה האחרונה.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לקקי יונים זה מה שאני עושה. מחזיק ברכב תמיד גליל נייר טואלט ו ONR מדולל. במידה ויש לשלשת יונים, לוקח פיסת נייר טואלט, מניח על הלשלשת ומשפריץ ONR. כך הנוזל נספג בנייר, לא נוזל על הרכב ומרכך טוב יותר את הקקי. נותן לו חצי דקה לעבוד ואז פשוט אוסף אותו עם נייר הטואלט הרטוב.

 

פורסם

חבל שאתה משתמש בנייר טואלט (גם אם ספוג ב-ONR),

 

אני כותב את המלצתי שוב:

 

בקבוקון שפריצר קטן עם Eco Smart או ONR ומטלית מיקרופייבר בבגז׳ תמיד, לא צריך להגיע למצב שבו הוא נוזל,

 

אצלי למשל עם Eco Smart מספיק ריסוס אחד וניגוב - מוריד הכל

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

אצלי יש 2 מגבות מיקרופייבר איכות מדיום (עלו לי 45 לאחת אני חושב)

וחומר לניקוי לא חזק במיוחד, שמכיל גם ווקס... של מגווירס, עם אחת אני טופח על הלכלוך לאחר השהייה של דקה בערך, ועם המגבת השניה אני מנקה את שאריות החומר בעדינות

תצלום של חבר כנופיה מסתורי עושה הסבה לדיטיילינג עם החומר המדובר

*המגבת שבתמונה היא ל אות אחת שמשמשת אותי במצבים אלו, זו סתם מגבת של שקל לכל מיני נקיונות מסביב

 

835b54de645bae7da7d433016bd73778.jpg

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לפורום הנכבד,

לפני כחודשיים קניתי גולף שנת 2013 בצבע שחור מטאלי.

 

לאחר שטיפה של האוטו גיליתי כי על הגג ועל מכסה המנוע יש כמה כתמים, כשמסתכלים ממש מקרוב ניתן לראות שהצבע כאילו מעט אכול (כמו בועיות מזעריות כאלה). בהתחלה חשבתי שזה לכלוך, אבל לאחר שניסיתי לנקות גיליתי באמת שהאיזור מחוספס והצבע מעט אכול.

יש לציין שזה לא נראה כל כך נורא, מה שכן פחדתי שאלו נקודות תורפה בהן הצבע יכול לההרס ואולי אפילו שתיווצר חלודה.

 

לאחר חיפוש באינטרנט ראיתי שממליצים על ווקס לרכב, קניתי ווקס מסוג QMI וביצעתי טיפול בווקס לרכב. עכשיו הכתמים יותר בולטים (מכיוון שהצבע הלבן של הווקס לא הצליח להתנקות מהאיזור של הכתמים מה שיוצר איזור מחוספס ומעט לבן.

 

השאלה שלי היא קודם כל האם באמת החששות שלי נכונים וזה יכול לגרום לנזק גדול יותר בעתיד. והאם יש איזשהו טיפול שאני יכול לעשות לרכב על מנת שהכתמים האלה יהיו פחות מורגשים ?

 

תודה מראש,

אופיר

פורסם

תופעה מוזרה. תמונה יכולה לעזור.

 

לא הייתי מנסה לעשות כלום עד ברור על מה מדובר. כדי לא לעשות יותר נזק.

 

בכל אופן ווקס זה לא הפתרון. (לא מבין מי כותב דברים כאלו) יש משהו יותר עמוק לפי התיאור שלך.

פורסם

כן חשבת...

 

נראה כמו חומר חריף (אפילו ביצים יכולות לעשות נזק כזה במידה ולא מנקים ישר) שנשפך על הרכב.

שווה לנסות פוליש/פלסטלינה -לדעתי זה אמור להוריד את הנזק. לאחר מכן תדאג לעשות טיפול דיטיילינג

שיש בו יכולת למנוע חלק מהנזקים שיגיעו בעתיד -לצערי.

פורסם

תודה רבה על התגובה !

אכן צילמתי את התמונות כבר לפני חודש, אבל לא חשבתי על להעלות אותן לכאן :)

 

אני צריך לבקש במיוחד פוליש\פלסטלינה ממכוני שטיפה ? או שזה משהו ידוע ?

 

כן חשבת...

 

נראה כמו חומר חריף (אפילו ביצים יכולות לעשות נזק כזה במידה ולא מנקים ישר) שנשפך על הרכב.

שווה לנסות פוליש/פלסטלינה -לדעתי זה אמור להוריד את הנזק. לאחר מכן תדאג לעשות טיפול דיטיילינג

שיש בו יכולת למנוע חלק מהנזקים שיגיעו בעתיד -לצערי.

פורסם

לרכוש לבד, כאן למשל:

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91.html

 

וללמוד דרך המדריכים שיש כאן בשפע איך עושים. או במידה ואתה לא רוצה להתעסק בזה?

לפנות לאחד הדיטיילרים שיעזרו לך תמורת תשלום.

 

בשום פנים ואופן לא ללכת למכוני שטיפה כדי לעשות "פוליש ווקס" כי הסיכוי שתצא משם עם יותר נזק מאשר תועלת.

פורסם

לא אחראי על התוצאה שתקבל

אבל שווה להעזר בסרטון הבא

 

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני מחפש מוצר לQD, נקיון מדי פעם של לשלשת ציפורים, או לפעמים כשאני עצלן מדי לעשות שטיפה, אני מנקה לדוגמא רק את המכסה מנוע ומחדש הגנות, סתם כעוד שיכבה.

עד עכשיו הייתי משתמש בONR כחול, והוא עומד להיגמר לי, למישהו יש מוצר מומלץ מהמבחר פה ?

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9.html

 

המוצר של CG נשמע טוב, רשום גם שהוא מספק הגנה מקרני UV, לא יודע עד כמה זה אמין אבל אין ספק שזה בונוס חשוב מאוד. מה דעתכם בנושא?

פורסם

חד משמעית ONR

יותר חסכוני,יותר זול,ועושה את העבודה בלי צעצוע ורעש של המותגים כמו CG

וכשאתה אתה קונה את הONR תעדיף את הירוק,הוא עם ווקס


×
×
  • תוכן חדש...