Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היה לי ציפוי, היה לי אוטם.. מן הסתם אני ימרח בשטיפה הבאה שוב על האזור הזה. הייתי חייב לעשות על הקטע הקטן הזה מאשר יהיה כתם של לשלשת.

איך onr עושה נזק? לפי דעתי הוא לא מרים את הלכלוך טוב, לכן נוצרו הסווירלים..

יש סיבה אחרת שהם נוצרו?

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טעות כואבת כמו שאריק אמר,

הסברה הראשונה, שפשפת חזק מדי עם המטלית ובכך יצרת סווירלים

סברה שנייה, המטלית לא הייתה לחה מספיק.

וההסבר הסביר האחרון, זה שעצם הצריבה של הלשלת יצר את הסווירלים, אפשרי לחלוטין.

אל תשכח בלשלשת מעבר לחומר החומצי שבה, יש גם מעין גרגירים שורטים כאלו.

פורסם

asto, כמה דברים:

 

1. לא שפשפתי בכלל, השפרצי על המפגע ואז הנחתי את המגבת ועליה גם השפרצתי מלמעלה חומר כדי שיהיה לח ואז רק הרמתי..

לאחר שהאזור היה רטוב וללא המפגע לקחתי מגבת אחרת וייבשתי את האזור שהוא 10 ס"מ מרובע בערך. (כי אי אפשר להשפריץ רק על נקודה קטנה זה מתיז על כל עבר אז חייבים להגדיל קצת את האזור המטופל..)

2.המטלית הייתה לחה כמו שאמרתי

3. יכול להיות, אבל הלשלשת רק בגודל 2 ס"מ בעוד שהסווירלים שנוצרו הם על כל האזור (10 ס"מ).. אז זה לא רק הצריבה אשמה.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

כמובן, המגבת הייתה ספוגה בonr ורק לאחר חצי דקה - דקה הרמתי אותה והלכלוך יצא.

 

אפילו השתמשתי בהרבה מאוד חומר יחסית למה שצריך לאזור כזה קטן כי אני מאוז זהיר בקטעים האלו..

 

אבל הסווירלים בשלהם.. נוצרו כאילו השתמשתי בברזלית

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

בתאוריה נשמע שעשית הכול כמו שצריך, בפועל משהו השתבש, עצם זה שקוטר הסווירלים רחב יותר משמעותית מהלשלשת לא משאיר מקום ליותר מדי ספקות ומוביל לייבוש וכדומה שבוצע.

 

אבל זה הכול ספוקלנטי מאוד, לא ראינו ואין שום זווית ראיה מלבד התיאור שלך, לא חושב שאפשרי לתת תשובה ודאית.

פורסם

אני יעלה תמונות בהזדמנות, לפי דעתי זה בגלל שכל האזור מסביב היה גם עם מלא אבק ובטוח היה אזור יבש שנתפס במגבת או משהו בסגנון. בכל מקרה אני יעשה פוליש על האזור הזה זה לא כזה נורא פוליש ידני יספיק כאן.

 

דרך אגב יש מצב שהמגבת שהשתמשתי פשוט גרועה? זה workhorse של כימיקל גייז

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

מחר אני באוטוסטור אני יקנה את המגבת happy handing היא רכה, ועוד שלל מוצרים :twisted:.

 

יש לי גם את המגבת ״פרימיום״ שלהם שהיא קצת יותר רכה (צהובה עם קצוות שחורים)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

בזמן הניגוב במגבת הנוספת נוצרו סווירלים - כי היה באזור חול או אבק.

אין מצב שזה נוצר מ - ONR. (אני מוכן לקחת אותו בכיף אם אתה גר קרוב)

פורסם

*אני מוכר את הONR הכחול שלי, נמאס לי ממנו הוא רק נזק עושה לי.

 

איש מכירות לא תהיה

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
איש מכירות לא תהיה

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

דווקא זה אחד הדברים שאני מצטיין בהם, אני פשוט יודע שזה מוצר שלא משנה כמה אני ירד עליו כולם (חוץ ממני) אוהבים אותו. אני עושה פירסום שלילי והמוצר ממשיך למכור ממש כמו סיגריות :-).

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ברשותי יונדאי I-20 כסופה מטאלית מודל 2012. יונים חרבנו לי על הגג של האוטו ועל מכסה המנוע, אך במשך כמה ימים לא ניקיתי את הלשלשת וכשניקיתי נותרו בכמה מקומות על הגג וגם על מכסה המנוע סימני קילוף (זה לא שרואים עכשיו את הפח אלא מין צבע לבן כזה כאילו שכבת ביניים בהירה יותר מהצבע הכסוף המטאלי של האוטו). האם יש דרך לתקן את זה? פוליש יכול לעזור או שכבר מאוחר? אולי באמצעות צביעה של המקומות במכחול דק או שזה דווקא יצור הבדלי גוונים ביחס לצבע המקורי ורק יעשה את זה ויזואלית יותר גרוע? אשמח לעצה, תודה.


×
×
  • תוכן חדש...