Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגלל זה אני משתמש בממגבונים ללא אלכוהול,מניח אותו על הקקי ולאט לאט מנגב,וזורק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי, השיטה המהירה והנוחה ביותר היא להשפריץ קצת ONR על הקקי, לקחת כמה ריבועי נייר טואלט שתמיד יש לי ברכב, לשים על הקקי ולתת עוד כמה השפרצות של ONR כדי להספיג אותו. אחרי כמה שניות הקקי מתרכך ופשוט אוספים אותו עם הנייר וזורקים לזבל.

 

פורסם

השאלה אם ריבועי נייר טואלט (לאחר ריסוס ONR), או מגבונים לחים ללא אלכוהול (ללא ONR) אינם שורטים את הצבע...

פורסם

אם אתה מנגב (מגבונים) בעדינות אז לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים.

היום ירדתי לרכב וראיתי קקי של ציפור אבל לא בקטנה אלא כמות מכובדת כאילו הציפור הייתה בעצירות חודשיים.

בגלל אילוצי זמן לא יכולתי להשתמש ב onr שלי אז הורדתי את זה עם מים ומאלית מיקרופייבר חד פעמית, אבל נשאר כתם כזה של הצורה של הקקי.

כמובן שכשראיתי את זה עזבתי הכל, אירגנתי שפריצר עם כמות נכבדה של onr ירוק ומטלית וניסיתי להוריד אבל הכתם עדיין נשאר.

 

יכול להיות שבגלל כמה שעות של קקי ושמש הלקה נפגעה ואין מה לעשות עם זה? למישהו יש פתרון אחר? תודה.

פורסם (נערך)

תצלם את הצורה של הקקי, פלסטלינה עדינה והכל יורד.

עדיף

כפפת פרקלה.

עריכה אחרונה על ידי d300
פורסם
תצלם את הצורה של הקקי, פלסטלינה עדינה והכל יורד.

עדיף

כפפת פרקלה.

 

מה אתה רוצה לעשות על זה מבחן רורשאך?!

מחפש צורות בכתם הקקי... חח

 

עכשיו ברצינות, היה לי מקרה דומה לפני מספר ימים,

גם נשאר כתם חלש לאחר שטיפה. קצת ווקס על זה הסיר את הכתם כמעט לחלוטין.

פורסם

מה הסיכוי שיש פה מישהו מהצפון (חיפה והקריות) שיש לו את החומרים האלה זמינים ויוכל לעזור לי עם הוקס? אפילו בתשלום...

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

חדש בפורום, נרשמתי במיוחד עבור נושא הנ"ל.

רכשתי I-30 שנת 2010, כנראה האישה שרכשתי ממנה הייתה עצלנית כי לא הייתה מנקה את הרכב לעיתים קרובות.

לאחר שעבר טיפול ניקוי יסודי (מול "גחלים" בדור אלון בראשון לציון למי שמכיר) שמאמין שכלל קיטור, פוליס ווקס וכל היוצא בזאת, עדיין יש הרבה כתמים דמויי "לבנים דביקים" על הפגוש הקדמי באופן בולט ומכוער במיוחד תחת השמש, שאני מאמין שנובע מלשלשת ציפורים שלא נוקתה במשך זמן רב.

שרכשתי את הרכב הייתי בטח שאלו כתמים שירדו והזנחתי את העובדה הזו.

הצבע של הרכב כפי שנרשם ברישיון הוא אדום מטאלי, בפועל הוא יותר דומה לבורדו לא כהה ולא בהיר במיוחד.

 

אשמח לשמוע עצות איך מטפלים בכך, אני מוכן להשקיע אבל לא בצורה מוגזמת.

 

תודה לכל העונים

 

עידן

פורסם

צריך לעשות פוליש, מומלץ עם מכונה.

היה לי משהו דומה על המכסה מנוע, ירד עם מגווירס אולטימט קומפוננד ומכונה של מגווירס.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
צריך לעשות פוליש, מומלץ עם מכונה.

היה לי משהו דומה על המכסה מנוע, ירד עם מגווירס אולטימט קומפוננד ומכונה של מגווירס.

 

 

סליחה התבלבלתי במונחים, התכוונתי למכסה מנוע כמובן...

מהי העלות והיכן ניתן לבצע זאת? (המלצות לאיזור המרכז אם אפשר)


×
×
  • תוכן חדש...