Jump to content

Phantom4

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

הנקודות של Phantom4

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. נשמע מעניין, המון בהצלחה
  2. המשלוחים אצלם הם באמת משהו מיוחד
  3. big_bug2 הרכב נראה מעולה. אני גם משתמש ב fk1000 והוא אוטם מעולה מכול הבחינות
  4. ה 845 גם מעולה, וחורף שעבר עשה עבודה מעולה.
  5. עבודה מדהימה, כול הכבוד. איזה חומר יישמת על הגלגלים?
×
×
  • תוכן חדש...