Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

רציתי להתייעץ איך להוריד קקי של ציפורים מהרכב.

עד עכשיו השתמשתי בONR וזה עבד מעולה.

מה התחליף של SONAX לONR?

יש דרך טובה יותר?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אני שומר בקבוקון ספריי קטן של 30ml עם CG Eco Smart ומטלית מיקרופיייבר תמיד בבגאז׳...

 

שני שפריצים על הקקי וזה יורד בשניה (גם אלה שכבר ישבו קצת זמן על האוטו)

 

בכל אופן ממש לא עם מגבון

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

שזה עדיין טרי? אפשרי עם מעט מים עדיף חמימים. שזה כבר יבש? אתה חייב חומר "ריכוך" שימיס את

המשקעים כדי ליצר מינימום חיכוך עם הצבע. (חיכוך= סווירלים) ועדיין לא הזכרנו את הנזקים של החומצות לשכבת הצבע/לכה.

פורסם
אני שומר בקבוקון ספריי קטן של 30ml עם CG Eco Smart ומטלית מיקרופיייבר תמיד בבגאז׳...

 

שני שפריצים על הקקי וזה יורד בשניה (גם אלה שכבר ישבו קצת זמן על האוטו)

 

בכל אופן ממש לא עם מגבון

למה אסור להשתמש במגבון?

פורסם

ירון עם הפוני צודק לחלוטין.

 

ecosmart יכול להיות פיתרון מעולה, הבעיה היא שהבקבוק עולה לא מעט, ויש פתרונות זולים יותר וקשה לי לכוון לקניה של המוצר הזה.

אם החומר ניתן לדילול, חצי נחמה, כדאי לקרוא מעט בפורומים בחו"ל.

בכל מקרה - אולי נשאר בקבוק קטן של onr אצל המשווקים, שווה לבדוק.

"יאללה בירי".

פורסם

בקבוק חצי ליטר מרוכז של Eco Smart עלה לי 170 שקל כולל משלוח באמזון...

מבקבוק של חצי ליטר מרוכז מקבלים 16 בקבוקים מוכנים.

ככה שיוצא בערך 10 שקלים לבקבוק שזה כלום

שימו לב תמיד שצריך לערבב ממש טוב כי ב-Eco smart יש רכיבי ווקס ששוקעים לתחתית

SEAT ATECA Style Plus

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז אחרי ביצוע פלסטלינה לרכב, התגלתה הזוועה על מכסה המנוע ..

איזה פתרון יש?

f3202527f423b083226e5fa729f9125d.jpgc5ffd1df310d899fbfd26fe92eae4a10.jpg4fb4ac19b9cd0cd13630e7c02c6099e6.jpg

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

לחיות עם זה? לא מומלץ, כי זה רק ילך ויחמיר.

נסה RestorFix למזער נזקים. אולי לא יצא מושלם אבל לפחות ישמור על הצבע מקילופים נוספים.

 

אגב, לצבוע מכסה מנוע עולה הרבה פחות - גם צביעה איכותית.


×
×
  • תוכן חדש...