Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי. רציתי לשאול:

יש לי ציפוי נגד שריטות על המכסה מנוע, ולמזלי חרבנה לי ציפור על הציפוי...היום כאשר הורדתי בשטיפה את הצואה, נשאר מן כתם צהוב כזה על הציפוי,ממש קטן,הוא נראה טוב לעין כי הרכב בצבע לבן.

השאלה שלי היא האם יש דרך קלה (ללא שימוש בבעלי מקצוע) להעלים את הכתם הזה ?

אני לא רוצה להוציא על דבר שכזה כסף מיותר, כי בסה״כ זה לא פח הרכב, והציפוי יוסר גם ככה מתישהו, למרות שזה נראה עוד רחוק...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים,

קניתי פורד פיאסטה לא מזמן ויש כתמים מלשלשת של ציפורים.

עשיתי פלסטלינה נקודתית על הכתמים, לאחריה פוליש עדין אך ללא תוצאה :[

למישהו יש רעיון איך לטפל בכתמים? אגב מדובר בצבע מטאלי אני מפחד לעשות פוליש שלא ירד הברק.

 

אעלה תמונה בהמשך...

פורסם

לעתים ניתן להסיר כתמים כאלו רק בעזרת שלייף סבון ופוליש רב שלבי, ולעתים לא ניתן להסירם כלל כי חדרו עמוק מדי לשכבת הלכה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אמיתי אבל הפתרון הכי טוב לנקות תחרא של היונים הוא מנקה חלונות ומגבונים, נותנים לפחות שפריץ על השלשלת והיא פשוט נושרת מהצבע, עם המגבון מנקים את השאריות.

פורסם
אמיתי אבל הפתרון הכי טוב לנקות תחרא של היונים הוא מנקה חלונות ומגבונים, נותנים לפחות שפריץ על השלשלת והיא פשוט נושרת מהצבע, עם המגבון מנקים את השאריות.

פתרון גרוע. החומרים שיש בספריי לניקוי חלונות לא בריא לצבע הרכב, ועם המטלית אתה לא עושה כלום חוץ מלמרוח את הלכלוך.

כמו שנאמר עדיף מיקרופייבר, וכמובן שבמקום ספריי חלונות משתמשים בONR מדולל או בתרסיס QD כלשהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אמיתי אבל הפתרון הכי טוב לנקות תחרא של היונים הוא מנקה חלונות ומגבונים, נותנים לפחות שפריץ על השלשלת והיא פשוט נושרת מהצבע, עם המגבון מנקים את השאריות.

 

מצטרף למה שנאמר ע"י דור

לרוב ספרי לניקוי חלונות מכיל כמות מסויימת של אמוניה...מה שאינו בריא כלל ללכה ומוריד גם שכבות הגנה(אם יש)

בכמו כן מגבונים יגררו את הליכלוך על הפח ויגרמו ליותר סווירלים, אל תשכח שלציפורים יש נטיה לפעמים לבלוע אבנים קטנות וכו'.

פורסם

מה יותר כדאי, לקנות חומר יעודי להורדת הלשלשת וגופות חרקים כמו הgtechniq bug remover למשל או שלקנות onr ולדלל כqd? ידוע שהonr משתלם פי כמה וכמה עקב דילול של החומר ועלותו של המוצר המרוכז, אך השאלה האם הפעולה תעשה באותה אפקטיביות?

פורסם

לבאג רמובר יש יכולות ניקוי מעט טובות יותר, אבל את תתפוס אותי במילה, אני אישית מחזיק ברכב תמיד ONR בדילול QD לכל מיקרי החיים וגם APC וכמה מגבות מיקרופייבר פשוטות


×
×
  • תוכן חדש...