Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם החרא מספיק זמן על הציפוי,הוא צורב את הציפוי ואם המצב ממש קשה הוא גם חודר את הציפוי.

אין קשר הידרופובי או לא,זו חומצה.

לא יודע, הייתי בחו"ל כמעט שבועיים והיה על הרכב, לא יודע אם זה מאותו יום שחזרתי מחו"ל או מהיום שטסתי. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם החרא מספיק זמן על הציפוי,הוא צורב את הציפוי ואם המצב ממש קשה הוא גם חודר את הציפוי.

אין קשר הידרופובי או לא,זו חומצה.

 

זה שאצרתי על כך שהוא הידרופובי זה כדי להגיד שאחרי שנה וחצי הציפוי עדין מחזיק על הרכב , מבחינת הצואה גם היום אחרי כמה ימים שלא נוקתה עדין לא השאירה שום סימן אז לא ניראה לי שהיא חדרה משהו...

פורסם

אני מחזיק חבילת מגבונים ברכב למקרים כאלו

בלת"ק - האם זה תקין לנקות עם מגבונים על בסיס מים את הלשלשת?

פורסם

תלוי מה אתה מחשיב תקין, בגדול, לא.

כי אתה למעשה מגרד עם המגבון את הלשלשת על הצבע, ומים לא מפצה על החומציות, התקין זה ספרי דיטייל שמכיל ווקס ועם מטלית מיקרופייבר לטפוח על הלשלשת ולא למרוח.

פורסם
תלוי מה אתה מחשיב תקין, בגדול, לא.

כי אתה למעשה מגרד עם המגבון את הלשלשת על הצבע, ומים לא מפצה על החומציות, התקין זה ספרי דיטייל שמכיל ווקס ועם מטלית מיקרופייבר לטפוח על הלשלשת ולא למרוח.

חומר מומלץ?

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כבר שבועיים לא שטפתי את הרכב מאז הטיפול שעשיתי, חוץ מאבק על הגג הרכב מאוד נקי.

 

היום התגלה בפני מתחת לאבק לשלשת קטנה שכנראה התבשלה כבר, לקחתי onr ומגבת מיקרופייבר השפרצתי על המפגע הנחתי את המגבת על הלשלשת והרמתי בלי לשפשף את הנזק.

לאחר שייבשתי עם מגבת מיקרופייבר אחרת התגלו סווירלים על האזור שניקיתי!!! ועם זה לא הכל הלשלשת השאירה כתם צרוב על הלכה אז לקחתי פוליש והורדתי את זה בקלות למזלי, אבל מאיפה הגיעו הסווירלים? הם לא היו שם לפני..

 

קצת פרטים שתבינו יותר לעומק:

האזור עם הלשלשת היה הגג, הצבע שלו שחור jet black הידוע בצבע רך כמו חמאה.. אפילו רוח עושה לו סווירלים נראה לי.

 

מי שיודע למה ניהיה לי סווירלים אני אשמח לעזרה..

 

*אני מוכר את הONR הכחול שלי, נמאס לי ממנו הוא רק נזק עושה לי. מי שרוצה שידבר איתי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN


×
×
  • תוכן חדש...