Jump to content

דונלדטראמפהמקורי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של דונלדטראמפהמקורי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה iliahrom ו-Car-Lab. אני מאזור השרון ולרוב לא מגיע לגוש דן, אז אנסה לברר לגבי פוליש עדין באזור מגורי.
  2. שלום, ניקיתי לאחרונה לשלשת ציפורים מהרכב שלי שעמד כחודשיים ללא תנועה. אני מניח שהלשלשת היתה על הרכב לפחות חודש כי נשאר סימן לאחר הניקוי (הספגתי את הלשלשת היבשה במים למספר דקות, ולאחר מכן ניגבתי אותה). ניסיתי לנקות את הכתמים שנותרו (בגודל כ-3X3 ס"מ) עם משחת פוליש ישנה שמצאתי בבית, אך זה לא עזר. האם מדובר כנראה בפגיעה בצבע או שיש טעם לגשת למישהו עם מכונת פוליש ולנסות לנקות אותם? (הרכב בן 10 שנים אבל אני משתדל לעשות ווקס פעם בשנה וחונה לרוב בצל כך שמצב הצבע טוב מהממוצע). הכתמים אינם בולטים במיוחד, ונראים בעיקר במבט מזווית על הפח כאשר האור משתקף עליו.
×
×
  • תוכן חדש...