Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן גיי ודומותיה לא עזר?

אם אינך רווק שגר לבד, עיסוי עוזר מאוד. בנ/ת זוג, אמא, אבא, מי שמוכן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מחכים עד שזה עובר. יעיל בערך כמו שאר השיטות שתוארו, למרבה הצער.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מקלחות חמות+ משחות אלחוש+ זמן+ המשך פעילות מתונה.

הזרמת דם היא הזרז הטוב לשחרור שריר תפוס.

מתחדשת*

פורסם

שמע, אני לא מאמין בלסבול סתם.

 

קפוץ לרופא משפחה שירשום כמה אתופנים, אחרי יומיים גג יעבור. מניסיון!

 

עופר

פורסם

תגובת השנה כבר על היום הראשון. מרשים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אם יש בת זוג, תן לה לשתות ליטר וחצי מים פושרים, ואחרי זה שתכוון את הזרם החם לנקודה שכואב.

נ.ב

שים ניילון על הסדין.

 

יכול להיות שיש אצל זוגתך בעיה רצינית.

טמפ' היציאה של המים צריכה להיות קבועה ללא קשר לטמפ' הכניסה.

ראה שרשור מקביל העוסק בנושא, אולי תוכל לבצע שדרוג לחלקים לא תקינים, או להגדיר מחדש.

 

:lol:

מתחדשת*

פורסם
אם יש בת\בן זוג, תן לה\ו לשתות ליטר וחצי מים פושרים, ואחרי זה שי\תכוון את הזרם החם לנקודה שכואב.

תיקנתי לך.

פורסם

כאבי גב זה שם מאוד כללי לכל מיני בעיות שונות ומשונות.

כמו כל פציעה, מנוחה זה 90% מהריפוי. אז אם כואב עכשיו מאוד, קודם כל לנוח ולתת למקום להרגע.

 

אח"כ אפשר לגשת למישהו שמומחה בטיפול בגב, קרי אוסטיופט (פנה בפרטי, יש לי מומלץ בתל אביב) או כירופרקט, ולנסות לראות מה עובד בשבילך.

אני מקופת חולים טרם קיבלתי עזרה מועילה. גם איש המקצוע שאני מכיר עובד עם הקופה, רק שבמסגרת הביטוח אתה מקבל טיפול מקוצרר.

אני מעדיף 4-5 סשנים אפקטיביים בתשלום מלא.

 

פעם גם שלחו אותי לפיזיותרפיה מטעם הקופה. גם אצל אורטופד הייתי. אולי זה כי הבעיה לא היתה אקוטית מספיק ליחס מאורטופד (אין מה לפתוח ולחטט בפנים), אולי נפלתי על אנשי מקצוע לא משהו, אבל אפילו לאפיין את מקור הבעיה לא הצליחו (הגעתי עם צוואר תפוס, אבל הבעיה בכלל בחולייה מסויימת בגב. בזבזו לי שעות במזמוז הצוואר...).

 

דבר אחרון, התעמלות שיקומית כתחזוקה מונעת. פילאטיס זה מצויין. גם יוגה (אני שוחה פעמיים בשבוע לפחות, אבל צריך לשחות נכון כדי שיהיה אפקטיבי או אפילו שלא יזיק יותר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כשאתה אומר "אמצע גב" אתה מתכוון לאזור שסמנתי באיקס בתמונה?

המקום הזה תפוס לי כמעט באופן כרוני, הרגשה הזאת שבא לך להוציא "קליק" אבל הוא לא קיים.

לפעמים זה גם נתפס ממש חזק וכואב יומיים, שום דבר לא עוזר.

בדרך כלל תוקף אותי אחרי שינה (לא משנה איפה או על איזה מזרון או כרית).

רעיונות?

20131206_161257.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...