Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש בת זוג, תן לה לשתות ליטר וחצי מים פושרים, ואחרי זה שתכוון את הזרם החם לנקודה שכואב.

נ.ב

שים ניילון על הסדין.

 

פה הרגת אותי :lol:

 

מה? הייתי רציני :shock:

 

פה עשית לי וידוא הריגה :roflmao:

 

 

 

 

הכל באהבה, כן?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מרשה לעצמי להתעלק על השרשור, לי יש משהו כמו 3 נקודות ספציפיות בגב שבהן השריר תפוס - כבר במשך 5 שנים בערך. אורטופד אמר לי שאני צריך לעשות אמבטיה חמה ולחמם את האזורים כמה שניתן. אמא שלי טוענת שאין מנוס מלעשות מסאז' עם שמנים. אז שיהיה תפוס.:roll:

 

אגב, 99% שזה קרה בגלל ישיבה מרובה על המחשב. בגיל 13-14 הייתי יושב על המחשב כל יום במשך 6-5 שעות לפחות, ובסופי שבוע - גם 12 ויותר.

פורסם
מרשה לעצמי להתעלק על השרשור, לי יש משהו כמו 3 נקודות ספציפיות בגב שבהן השריר תפוס - כבר במשך 5 שנים בערך. אורטופד אמר לי שאני צריך לעשות אמבטיה חמה ולחמם את האזורים כמה שניתן. אמא שלי טוענת שאין מנוס מלעשות מסאז' עם שמנים. אז שיהיה תפוס.:roll:

 

אגב, 99% שזה קרה בגלל ישיבה מרובה על המחשב. בגיל 13-14 הייתי יושב על המחשב כל יום במשך 6-5 שעות לפחות, ובסופי שבוע - גם 12 ויותר.

הה. נסה 11 שעות ישיבה ביום לכל אורך השבוע, עשור וחצי.

פעילות גופנית, גם מתונה וכזו שלא קשורה לגב כגון הליכה ארוכה או ריצה קלה

מאוד עוזרים במניעה.

אמבטיה חמה עשית? אתה מפחד מאמבטיות חמות?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מרשה לעצמי להתעלק על השרשור, לי יש משהו כמו 3 נקודות ספציפיות בגב שבהן השריר תפוס - כבר במשך 5 שנים בערך. אורטופד אמר לי שאני צריך לעשות אמבטיה חמה ולחמם את האזורים כמה שניתן. אמא שלי טוענת שאין מנוס מלעשות מסאז' עם שמנים. אז שיהיה תפוס.:roll:

 

אגב, 99% שזה קרה בגלל ישיבה מרובה על המחשב. בגיל 13-14 הייתי יושב על המחשב כל יום במשך 6-5 שעות לפחות, ובסופי שבוע - גם 12 ויותר.

 

כמו שכתבתי:

 

1. להתחיל לזוז. פילאטיס, יוגה, שחייה (אם אתה יודע לשחות נכון). הישיבה הממושכת היא אבי כל צרה.

 

2. איש מקצוע שמתמחה בגב. קרי, אוסטיופט או כירופרקט. לי יש ניסיון טוב עם הראשון.

 

עצות כמו אמבטיות ושמנים, זה כמו כוסות רוח למת.

הבעיה היא מבנית. צריך להזיז מה שצריך להזיז ולחזק מה שצריך לחזק, ולשמור על תחזוקה שוטפת.

 

נ.ב.

הנה קוריוז. לפני כשנתיים קרעתי בתאונה גיד בכף יד ימין. כתוצאה מכך היא היתה מקובעת, ועברתי להשתמש בשמאל כל הזמן. כתוצאה מכך, מיחושים שהיו לי בכתף שמאל... נחלשו מאוד. פשוט כי התחלתי להשתמש ביד זו באופן בלעדי (וכמובן ישבתי פחות ליד המחשב...).

כאמור, צריך להזיז ולחזק, ובאופן שוטף. הגוף שלנו לא תוכנן להיות סטטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני ממליץ על זה:

1-500x500.jpg

 

מזרן דיקור, לא כואב כמו שזה נראה, גורם להזרמת דם לאזור ובהחלט עוזר ומקל על הכאב ללא צורך בתרופות למינהן.

אני אחד הסקפטים הגדולים בעניני הרפואה האלטרנטיבית (השיער בסדר ברוך השם), אבל אין כמו להודות בטעות אחרי ניסיון אישי.

 

נ.ב - אני בטוח שאיש מקצוע טוב יעזור יותר, מה גם שרבים מהם משתמשים במזרן הזה כחלק מטיפול. אבל זאת דרך זולה וזמינה להקלה בכאבים.

פורסם
אני מעדיף 4-5 סשנים אפקטיביים בתשלום מלא.

 

אנחנו עדיין מדברים על הצעה של מיכאל, כן?

 

וברצינות, מסכים עם עניין התחזוקה.

אם אני מחפף עם תרגילי ההתעמלות לגב, אני מייד מתחיל להרגיש אותו.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

סובל מהתיפסות חוזרת כול כמה שבועות בדיוק איפה שבאיקס האדום .

דווקא הציעו לי ללכת ליוגה , וזה מפי של כמה בעלי מקצוע ( לא חאפרים מקופ"ח! ) .

 

מישהו התנסה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
אני ממליץ על זה:

1-500x500.jpg

 

מזרן דיקור, לא כואב כמו שזה נראה, גורם להזרמת דם לאזור ובהחלט עוזר ומקל על הכאב ללא צורך בתרופות למינהן.

אני אחד הסקפטים הגדולים בעניני הרפואה האלטרנטיבית (השיער בסדר ברוך השם), אבל אין כמו להודות בטעות אחרי ניסיון אישי.

 

נ.ב - אני בטוח שאיש מקצוע טוב יעזור יותר, מה גם שרבים מהם משתמשים במזרן הזה כחלק מטיפול. אבל זאת דרך זולה וזמינה להקלה בכאבים.

 

פופולרי מאוד במזרח. לא ניסיתי אישית, אבל ראיתי אותו הרבה שם.

 

לגבי הנקודה המסומנת על הגב, כואבת גם לי, בעיקר אחרי רביצה בזויות לא נכונות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...