Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה, הבנתי שאם אני מבטל הצתה של צלינדר אחד(לצורך העניין אשים חוט הצתה פקטיבי לצורך הבדיקה); אז המנוע יפלוט פחות CO2.

זה נכון???

ובאותו הקשר יש גם את התוסף המאוד פופלארי שמבטיח מעבר של מבחן זה.

אני אישית מפחד מכל תוסף שהוא, אבל נגיד שמישהו רוצה לרמות במבחן מה עושה פחות נזק:תוסף לפני או החלפה של חוט הצתה לחוט פקטיבי לפני כניסה למכון הטסט עד סוף הטסט?

תודה לעונים.

פורסם

הטריק הזה היה נכון לימים שהיו בודקים רק CO והערך המותר היה גבוה

כיום בודקים גם למדה אז זה רק יחמיר את המצב אם תנתק צילינדר

פורסם
אהלן חברה, הבנתי שאם אני מבטל הצתה של צלינדר אחד(לצורך העניין אשים חוט הצתה פקטיבי לצורך הבדיקה); אז המנוע יפלוט פחות CO2.

זה נכון???

ובאותו הקשר יש גם את התוסף המאוד פופלארי שמבטיח מעבר של מבחן זה.

אני אישית מפחד מכל תוסף שהוא, אבל נגיד שמישהו רוצה לרמות במבחן מה עושה פחות נזק:תוסף לפני או החלפה של חוט הצתה לחוט פקטיבי לפני כניסה למכון הטסט עד סוף הטסט?

תודה לעונים.

 

הסכוי שתשרוף סליל הצתה , בתרגיל פקטיבי ולא ברור זה , הוא בטוח יותר, וגם תגדיל את הסכוי להכשל בטסט, בגלל הנתון שמסר ידידי , דן ידין.

השימוש בתוסף עדיף יותר, ובנוסף נסיעה מאומצת מיד לאחר השימוש בתוסף, והגעה עם מנוע חם לטסט, לפחות 80 מעלות, ולא לכבות את המנוע בעת המתנה לתורך בטסט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אפשר לקצר את הפלג ואז לא ישרף כלום אבל כמו שאמרתי זה נכון לזמנים של ימי אנו באנו
אנו באנו ארצה לבנות ולהבנות בה !

הגיע דור חדש, וטוען אנו באנו ארצה, לרצות להתחכם בה(לקמבן).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הסכוי שתשרוף סליל הצתה , בתרגיל פקטיבי ולא ברור זה , הוא בטוח יותר, וגם תגדיל את הסכוי להכשל בטסט, בגלל הנתון שמסר ידידי , דן ידין.

השימוש בתוסף עדיף יותר, ובנוסף נסיעה מאומצת מיד לאחר השימוש בתוסף, והגעה עם מנוע חם לטסט, לפחות 80 מעלות, ולא לכבות את המנוע בעת המתנה לתורך בטסט.

בברכה

צביקה

לדעתי עמידה ממושכת בתור לטסט עם מנוע דולק בסל"ד סרק יכולה להגדיל את רמת הזיהום.

פורסם

עמידה בתור עם מנוע פועל שומרת על הממיר קטליטי בטמפרטורת עבודה.

 

אם אתה ממתין עם מנוע כבוי ורק מניע כל כמה דקות בשביל להתקדם כמה מטרים, הממיר מתקרר ויעילות שלו פוחתת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...