Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 405 לבחור בן 21 עם נשמה של בן 60


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים , מעוניין להתייעץ לגבי פג'ו 406 מנוע 1600 גיר ידני הרכב שנת 94 זה קרבורטור או הזרקה? כמה כוח סוס ? הרכב עשה 160,000 שזה די שמור לשנה שלו יד 2 ... שמעתי שהוא רגיש למי ברז מה עוד חוץ מזה ?

והכי חשוב , איך יסתכלו עליי ברמזור ? עד כדי כך גרוע ? :roll:

Tuning:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה אכפת לך איך יסתכלו עליך ברמזור? תנהג על מה שאתה רוצה כל עוד אתה יכול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יש סיבה למה דווקא 405 ?

חולה צרפתיות וזאת צרפתיה שלא היתה לי עדיין , ומתאימה לי במחיר ושמורה ומעניינת יותר מהשאר

Tuning:lol:

פורסם

אם זכרוני אינו בוגד בי, זאת השנה שלאחר מתיחת הפנים. המנוע מצויד בהזרקת דלק פשוטה (חד-נקודתית) וההספק היה 89 כ"ס (לעומת 92 כ"ס בדגם המוזן ע"י מאייד). למכונית היו ביצועים סולידיים ולא מעבר לכך (הדגם עם המאייד הרגיש "בריא" יותר).

 

איכות הפלסטיקה שופרה במצורה משמעותית לאחר מתיחת הפנים. מעבר לכך, שלדה והגה שלא עושים כאלו יותר.

 

המנוע אכן רגיש מאד למי ברז, אך לפי הנתונים של הרכב, אני מניח שהוא טופל באהבה.

 

האמינות הבסיסית של המכונית די טובה, מערכת החשמל היא החוליה החלשה (כמו ברב הפיג'ו הישנות).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אם זכרוני אינו בוגד בי, זאת השנה שלאחר מתיחת הפנים. המנוע מצויד בהזרקת דלק פשוטה (חד-נקודתית) וההספק היה 89 כ"ס (לעומת 92 כ"ס בדגם המוזן ע"י מאייד). למכונית היו ביצועים סולידיים ולא מעבר לכך (הדגם עם המאייד הרגיש "בריא" יותר).

 

איכות הפלסטיקה שופרה במצורה משמעותית לאחר מתיחת הפנים. מעבר לכך, שלדה והגה שלא עושים כאלו יותר.

 

המנוע אכן רגיש מאד למי ברז, אך לפי הנתונים של הרכב, אני מניח שהוא טופל באהבה.

 

האמינות הבסיסית של המכונית די טובה, מערכת החשמל היא החוליה החלשה (כמו ברב הפיג'ו הישנות).

כן זה מתיחת פנים ו89 כ"ס היה בשנת 94 ואת מערכת החשמל מכיר כמו כף היד כל חיי ידעתי צרפתיות , למישהו יש כאן את הרכב או סתם לרכב ויכול לספר לי איך הנסיעה והאיכות שלה ? ואיך הרכב ב"במפרים"? לא מרגיש אותם כמו רוב הפג'ו?

Tuning:lol:

פורסם

אם לא הבנת ממה שכתבתי בהודעה הקודמת ("שלדה והגה לא עושים כאלו יותר") - למכונית שלדה מעולה עם נוחות מעולה (בהנחה שהיא אכן מצוידת בבולמי הזעזועים המקוריים אשר ייוצרו ע"י פיג'ו בעצמם) והיגוי ברמה של מכונית ספורט (של פעם).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מה אכפת לך איך יסתכלו עליך ברמזור? תנהג על מה שאתה רוצה כל עוד אתה יכול.

+1

אם אתה לא קונה את הרכב עבור אלה שברמזור, אלא עבור עצמך - זה לא צריך להטריד אותך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שאל את יבגני (lesles), הייתה לו מזמן אחת כזאת. אני חושב שהוא היה בערך בגילך כשהוא רכש את הרכב הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היי

 

אני מבין את הרצון שלך ל 405, גם לאבי הייתה 96 בין השנים 01-08.

רכב נח, שלדה מצוינת, מזגן חזק.

 

הזמן עשה את שלו, גם אני גדלתי והתחתנתי.

היום אני בבעלותי 2 רכבים מסוג 406 ידניות !!!

 

אם אתה נעול על ידנית, סביר להניח שיהיה לך קל יותר למצוא 405.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
המושבים הכי נוחים שישבתי עליהם מעולם (וישבתי ברכבים...)

 

אחלה רכב

+1

היתה אחת לחבר לפני כחמש שנים, ואני עדיין זוכר את הנוחות המהממת של המושבים, לגבי במפרים אני לא זוכר משהו מיוחד (זאת עדיין לא סיטרואן), אבל אמינות זה לא משהו שהחבר זכה בו, הרכב היה מתקלקל לו כל שני וחמישי, פעם משהו בחשמל, פעם ראש מנוע, פעם גיר, ועוד פעם ראש מנוע.

בסופו של דבר הוא היה די מרוצה ממנה, כי זה רכב שעולה גרושים, ואם מטופל טוב אז נותן תמורה מצויינת לכסף.

פורסם

הפעם הראשונה בה ראיתי את ה-405 היתה בסוכנות פיג'ו בשדרות האליזה בפריז. אכן היתה חדשנית לזמנה וזכתה גם בתואר מכונית השנה 1988 במס' שיא של קולות.

 

היתרון הגדול שלה הוא שבעוד שנה תוכל לעשות exit אם ימאס לך...

 

אגב באירן ה-405 עדיין מיוצרת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם ימאס לך...

 

ואם תוכנית הגריטה לא תופסק/תוקפא/תחולט/תעוקל. שכחת שלתוכנית הגריטה יש אמינות פחות טובה מרכב צרפתי בדרך לגריטה? :-)

פורסם
חולה צרפתיות וזאת צרפתיה שלא היתה לי עדיין , ומתאימה לי במחיר ושמורה ומעניינת יותר מהשאר

 

אם כבר צרפתיה אמיתית במחירים האלו אני הייתי מחפש סיטרואן קסנטיה.

 

לאבא שלי היתה אחת (ידנית) במשך 10 שנים , הנוחות לא פחות מחלומית והאמינות היתה טובה בהרבה ממה שחושבים.

 

לדעתי טובה יותר מה 405 בכל פרמטר ( אולי חוץ מצריכת דלק בכל זאת מכונית מנהלים עם מנוע 1800 ) ובטח הרבה יותר צרפתיה ומפנקת .

×
×
  • תוכן חדש...