Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PIONEER AVH-X4500BT


mordahari
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים !

קניתי יונדאי איי 30 2009 והחלטתי לשדרג את המערכת..

החלטתי להזמין מחול את המערכת מולטימדיה הזאת רק שיש לי כמה שאלות

1. הבנתי שיש איזושהיא בעיה עם תדרי הרדיו..אפשר בבקשה הסבר ?

2. המערכת אחרי בדיקה באמאזון וקניה דרך BUY2USA תעלה לי 1750 ש"ח לעומת 3400 בארץ !! השאלה אם זה שווה או שעדיף לקנות בארץ כדי למנוע בעיות כלשהן ? האם מישהו קנה דרך BUY2USA ויכול להמליץ על זה או מנגד ??

 

בנוסף אשמח לקצת הכוונה...יש לי קומפוננטים של MB QUART 50-100 RMS וסאב של רוקפורד 12' ואני רוצה לקנות בשבילם את המגבר של פיוניר GM6500 F ארבעה ערוצים...מנגד הרבה מנסים למכור לי את המגבר של אנארגי או V15

מה יש לכם להגיד בעניין ? כמה צריך לעלות לי בערך קיט התקנה לכל זה ומה סביבות עלויות של התקנה ?

 

תודה רבה לכולם !

פורסם

הדבר העיקרי שמטריד אותי זה שהרדיו ראיתי באמת שהוא אי זוגי

מישהו מכיר את המערכת או יודע אם זה משהו שאפשר לשנות כשמעדכנים חומרה ?

פורסם

הייתי בסרט הזה לפני חודשיים.

בארה"ב כול הדגמים מסתיימים ב - BHS ולא BT.

 

הם לא עובדים בארץ כי התדר באמת אי זוגי.

עוזי רדיו לא יכולים לעשות כלום עם זה. הם עומרים שפער מחירים לא כול כך גבוהה, אבל בפועל זה פי 2 יותר יקר.

 

אני רכשתי מערכת ( 8500 ) מגרמניה. התכתבלי עם חנות והם הורידו לי מע"מ מקומי. בגרמניה זה 21%.

 

כאן בכניסה לארץ שילמתי סביב 35% מיסים. ועדיין יצאתי פי 2 יותר זול מהארץ.

פורסם
הייתי בסרט הזה לפני חודשיים.

בארה"ב כול הדגמים מסתיימים ב - BHS ולא BT.

 

הם לא עובדים בארץ כי התדר באמת אי זוגי.

עוזי רדיו לא יכולים לעשות כלום עם זה. הם עומרים שפער מחירים לא כול כך גבוהה, אבל בפועל זה פי 2 יותר יקר.

 

אני רכשתי מערכת ( 8500 ) מגרמניה. התכתבלי עם חנות והם הורידו לי מע"מ מקומי. בגרמניה זה 21%.

 

כאן בכניסה לארץ שילמתי סביב 35% מיסים. ועדיין יצאתי פי 2 יותר זול מהארץ.

 

מאיזו חנות אחי ? יש לך קישור ?

×
×
  • תוכן חדש...