Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אתמול התקנתי לחבר רדיו דיסק באוטו ישן (סופר לנסר 95)

לא זכור לשתינו עם התאורה בסקאלה פעלה לפני או שלא (אנחנו משערים שכן מיכוון שעכשיו כששוכחים אורות ומוציאים סוויטץ' האוטו לא מצפצף...

 

מה יכולה להיות הבעיה ?.... חשוב לציין שכשאין סווטץ' והפלוס מינוס של הרדיו דיסק (לא הפלוס של הסווטיצ' ) נוגעים אחד בשני יש חשמל באוטו....

 

עיקר השאלה היא מה אפשר לעשות ומה הבעייה עם התאורה בסקאלה של הרכב שלא פועלת עכשיו?....

פורסם

שמע דבר ראשון זה פיוזים,אוליי בזמן ההתקנה קיצרתם פלוס לגוף והפיוז נשרף.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

הרדיו דיסק עובד והאור בסקאלה לא?

 

לפי מה שידוע לי, בחלק מהרכבים הם עובדים על אותו פיוז אז קשה לי להאמין שזה בעיה בפיוז.

 

למען הסר ספק תבדוק על טבלת הפיוזים שנמצאת על מכסה בית הפיוזים אם אני צודק או לא.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
למה כשאני מחבר פלוס מינוס הכל פועל???? גם וישרים גם אור בסקאלה

 

מה זות אומרת + - והכל פועל?

 

תסביר טוב יותר אולי נוכל לעזור,בכל זות תבדוק את הרלה של הוא נמצא ליד הפיוזים אוליי הוא דפוק.

לדוגמא אצלי היה רלה דפוק ולא היה לי חשמל בוישרים ובמנוע מאורר במזגן, אולי אצלך הווישרים והאור בסקלה מחוברים בדוק בכל מקרה.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

בקיצור הצמה באוטו הזה היא על הפנים!!!! מאיפה אני יכול לקחת פלוס של סוויטץ'?

 

את הסקאלה סידרנו

×
×
  • תוכן חדש...