Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

5 אנשים מבוגרים בנוחות זאת בעיה במשפחתיות.

 

אתה צריך לדעת נתוני רוחב של המושבים ולא נראה לי שמישהו מספק כזה דבר.

בכל מקרה,

סיטרואן C4 פיקסו,פיז'ו 5008, פורד SMAX ודומיו יתנו לך את מה שאתה מחפש.

פורסם
אאודי a6 משנות 2000. מומלץ בחום ולא יקר.

רכב מצויין. אבל מה עם אחזקה במוסך?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תראה מה המשפתית הכי נמכרת בהולנד(ממוצע גובה הכי גבוה בעולם),ותקבל את התשובה שלך :)

לדעתי קרייזלר 300 תבלע אותם דיי טוב.

Porsche 944 turbo

פורסם

עבור ישיבה נוחה מאחור ל-3 אנשים גבוהים זה ממש לא קל.

היום יש לי פורד מונדאו, נותן פתרון חלקי, לא הכי נח למי שיושב במרכז, בנסיעות ארוכות.

בגלל זה אני שוקל לרכוש את ה-S-MAX.

 

מנסיוני לגבי פורד, אין בעיות תחזוקה, עלויות לא גבוהות. לא נתקלתי בבעיה ב-4 שנים שיש לי את הרכב, פרט לטיפולים תקופתיים.

פורסם
אתה יכול להביא AUDI A6 אבל מהישנות, אפשר גם BMW סדרה 7

אם לproxima יש בין 20-40K לזרוק בנוסף לעלות הרכב במוסך על האחזקה, אחל'ה אופצייה. אני מקווה שאתה מציע לו על A6 או סדרה 7 מניסיון אישי.

בקיצר מכוניות מאוד לא מומלצות למטרה שproxima רוצה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא קיבלתי הודעה פרטית (מניח שאתה צריך מינימום כמות מסויימת של תגובות כדי שתוכל לשלוח פרטית). בכל אופן אם השאלה קשורה לרכבים ספציפיים, אני מניח שאתה יכול לשאול אותה גם בפורום כי זה יכול לעניין אנשים נוספים.

 

אני רק רוצה להתיחס לעוד נקודה שקשורה לרכבי יוקרה ישנים והנקודה היא זה שרכב נעשה זול לרכישה, הוא לא נעשה זול יותר לאחזקה, אלא להיפך. במקרה של בימר סדרה 7, זה רכב יקר לאחזקה שכל חלק קטן עולה הרבה מאוד כסף ואם בכלל אין מזל והלך חלק גדול כלשהו, למשל מנוע אז מדובר על עשרות אלפים. היה לי סדרה 7 ואחזקה הייתה כ20K בשנה. דגם שלי היה יחסית זול לאחזקה ופשוט, דגם מתקדם יותר אני יודע בודאות שהרבה יותר יקר (דיברתי עם בעלים של אחד כזאת ומכיר מוסך אחד הטובים שמטפל ברכבים האלו).

מצב עם רכבי אודי A6/A8 לא הרבה יותר טוב. כך שסכומי אחזקה שרשמתי בהחלט הגיוניים. הרכבים מדהימים כשהם תקינים, אבל אסון כלכלי כאשר מתחילו הבעיות. ולרכב ישן יהיו ה-מ-ו-ן בעיות.

 

ודבר נוסף. לרוב ברכבי יוקרה מאחור בנוחות יכולים לשבת שני אנשים ולא 3. כדי להסיע הרבה מבוגרים דרוש מיניבוס או SUV אמריקאי :)

ובכלל להסיע 3 מבוגרים על בסיס קבוע ברכב פרטי רגיל זה בעייה לא רק כי יושבים כמו סרדינים, זה בלאי גדול למתלים ונסיעה קבועה בעומס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מצטרף להמלצה על טויוטה קאמרי. היא מאוד מרווחת, ועלויות הטיפולים / חלפים סבירות לחלוטין (צריכת הדלק קצת פחות).

פורסם
לא קיבלתי הודעה פרטית (מניח שאתה צריך מינימום כמות מסויימת של תגובות כדי שתוכל לשלוח פרטית). בכל אופן אם השאלה קשורה לרכבים ספציפיים, אני מניח שאתה יכול לשאול אותה גם בפורום כי זה יכול לעניין אנשים נוספים.

 

אני רק רוצה להתיחס לעוד נקודה שקשורה לרכבי יוקרה ישנים והנקודה היא זה שרכב נעשה זול לרכישה, הוא לא נעשה זול יותר לאחזקה, אלא להיפך. במקרה של בימר סדרה 7, זה רכב יקר לאחזקה שכל חלק קטן עולה הרבה מאוד כסף ואם בכלל אין מזל והלך חלק גדול כלשהו, למשל מנוע אז מדובר על עשרות אלפים. היה לי סדרה 7 ואחזקה הייתה כ20K בשנה. דגם שלי היה יחסית זול לאחזקה ופשוט, דגם מתקדם יותר אני יודע בודאות שהרבה יותר יקר (דיברתי עם בעלים של אחד כזאת ומכיר מוסך אחד הטובים שמטפל ברכבים האלו).

מצב עם רכבי אודי A6/A8 לא הרבה יותר טוב. כך שסכומי אחזקה שרשמתי בהחלט הגיוניים. הרכבים מדהימים כשהם תקינים, אבל אסון כלכלי כאשר מתחילו הבעיות. ולרכב ישן יהיו ה-מ-ו-ן בעיות.

 

ודבר נוסף. לרוב ברכבי יוקרה מאחור בנוחות יכולים לשבת שני אנשים ולא 3. כדי להסיע הרבה מבוגרים דרוש מיניבוס או SUV אמריקאי :)

ובכלל להסיע 3 מבוגרים על בסיס קבוע ברכב פרטי רגיל זה בעייה לא רק כי יושבים כמו סרדינים, זה בלאי גדול למתלים ונסיעה קבועה בעומס.

 

שלום לך !!

כן אתה צודק שמתי לב לזה עכשיו, תוכל לענות לי פה על השאלות בבקשה?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430580

 

ותגיד אתה יודע איך לפרסם הודעה מהירה ?

פורסם

1. סיטרואן גאמפי - הוכיחה את עצמה.

2. הונדה HRV - שזו הונדה עם 6 מקומות ישיבה.

3. קיה קרניבל - יונדאי טרגאט.

4. פיאט מולטיפלה - לא יפה אבל אופה.

5. ניסן קארגו - הרכב בקושי זז, אבל יש מקום בפנים.

6. פגיו 3008.

 

לדעתי למכוניות הפרימיום כגון ה7 של BMW והאודי A6 יש גם מחסור באותו המושב באמצע, כיוון שמה שיש שם זה יותר משענת ליד של היושבים מהצדדים, מאשר מושב נוסע באמת, אותו הדבר גם בקאפה.

אולי בכל הסגמנט בכלל זו בעיה רצינית.

פורסם

davidpur, לצערי אני לא מכיר את היגואר. הוא די חדש ויש מאט מאוד ממנו בארץ. הדבר היחיד שאני יכול להגיד אליו שיש לו עיצוב יפה, אבל זה לא ממש יתן לך אינפורמצייה לגביו. אפילו בKML אין עדיין פרטים לגבי צריכת הדלק האמיתית שלו:

http://www.kml.co.il/Car/%D7%99%D7%92%D7%95%D7%90%D7%A8_XF_%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94-2008_9755

 

כאן יש פורום תמיכה טכנית, שאלות ותשובות בנושא תפעול הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=11

 

 

MiT5, מצטרף להמלצה על ג'אמפי.

ב5 אני מניח שהתכוונת לניסאן לארגו? כלומר רכב כזה:

largo.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי, אם רוצים לשבת ממש בנוח, כדאי לחשוב ברצינות על טרנספורטר/קרוול או מרצדס ויאנו.

 

כמובן אפשר גם לקחת בחשבון טויוטה סייאנה שהיא מכונית מאוד נוחה לאנשים גבוהים.

 

מי שרשם לעיל שאפשרי לקנות אודי אי 6 שנת 2000, צריך לקחת בחשבון אחזקה יקרה, גיר שעשוי להיות במצב קרוב לשיפוץ ועוד שפע של נזקים כלכליים של ממש.

פורסם

לאף אחד אין נסיון עם 5 גבוהים במשפחתיות מהרשימה שחשבתי עליהן ?

 

אוקטביה, רומסטר, פלואנס, C5, סאאב 9-5, לנצ'יה קאפה, פיאט מולטיפלה.

הפריוויה הקראוול והג'אמפי עם כל הסימפטיה בובלבוסיות מגודלות מידי, ולא משתוות למכונית סדאן סטיישן מרווחת.

ממה שהבנתי יצרני הרכבים היוקרתיים ויתרו לפני שנים רבות על נוסע שלישי במושב האחורי, וניתבו את הקהל הלא מאותגר אנכית

למיניוואנים מגודלים, אז או שיש תשובה במכוניות חדישות למעמד הפועלים או בישנות של פעם.


×
×
  • תוכן חדש...