Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

אני סקרן לדעת למי בת הזוג שלו קוראת "השטן"

 

כנראה שאלה לקוחות פוטנציאליים מרושעים שבמקום לרוץ למשכן את החיים שלהם בתמורה לאוטו חשמלי שמחותן חתונה קתולית עם בטר פלייס, עןד מעיזים להרים את הראש, ולהגיד שלא מתאים להם...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברכבים שהמירו אותם לחשמליים יש תיבת הילוכים ובחלקם גם קלאצ'.

כעקרון רכב כמו טווינגו (ראיתי הסבה לחשמלי!) עם מנוע שמגיע ל12000 סל"ד עם 70KW וגיר מקורי בכיף יכול להגיע ל220 קמ"ש.

 

אפשר לוותר על הגיר עם מנוע שמגיע לסל"ד כזה אבל בהמרות שמשתמשות במנועים עם סל"ד נמוך יותר לא כדאי.

 

אם לפלואנס החשמלית היה גיר ידני, אני מאמין שהטווח היה גדל לכמעט כפול.

 

שום רכב לא יגיע ל220 קמ"ש על 70kW (שזה 95 כ"ס).

זה פשוט לא מספיק כדי להתגבר על הגרר האווירודינמי. (אני מניח רכב נורמלי, לא משהו שנראה כמו פורמולה1 שנוהגים בשכיבה)

לא קרוב אפילו.

לא קשור לגיר.

 

והפלואנס לא תרוויח כלום מגיר.

אולי קצת יותר כח בגבוהות.

לא מהותי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שורה תחתונה, חוץ מתדמית ירוקה הם לא מכרו שום דבר שאין. מניעים של איכות הסביבה מוכרים פחות ממניעים כלכליים.

איזו סיבה יש למישהו שמחפש להינצל ממחירי הדלק לרכוש רכב שבגדול עלות אחזקתו זהה לרכב בנזין ועוד כזה שצריך לשלם מראש על חבילה כדי לנסוע בו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם טווינגו בנזין רגילה עם 56 כ"ס מגיעה ל155 קמ"ש (והיא באמת מגיעה לזה!) בסל"ד שכבר לא יעיל בכלל, אין סיבה שאותו רכב בגרסה חשמלית ויותר כוח לא יגיע ל220 בטווח סל"ד יעיל ומומנט יותר גבוה.

 

ברור לי שהגרר הוא גם לא ליניארי אלא ריבועי (עריכה: תוקן מאקספוננציאלי) אבל מנוע חשמלי עם 30KW נהנה מביצועים כמו של רכב בנזין עם 50KW.

זה תלוי במומנט, לא רק כוחות סוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

ריבועי, לא אקספוננציאלי. ויעילות המנוע באה לידי ביטוי בעיקר בתאוצה (מומנט גבוה בסל"ד נמוך) לא במהירות הסופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היו שמים נורה שאומרת מתי להעביר הילוך או איזשהו ייצוג ויזואלי, היו רכבים חשמליים עם טווח של 300 ק"מ ויותר כי יש להם גיר ידני.

 

כבר לפני 112 שנים:

lohner-porsche-hybrid-3109507970682024234.jpg

 

יש כאן הכול - מנועים חשמליים בתוך הגלגלים, סוללה שבניסוי הראשון הספיקה ל-110 ק"מ, בהמשך הוסיפו טעינת סוללות ממנוע בעירה פנימית.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב: בריבוע (בחזקת שתיים)

צודק לגבי המהירות הסופית : נקבעת בעיקר מההספק המירבי (עם יחס העברה מתאים, היה לא מזמן אשכול בדיוק בנושא הזה !)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אקדים ואומר שחברת רנו העולמית רצתה לפתוח בישראל מפעל למכוניות חשמליות בבית שאן. תתארו לכם לו זה היה קורה עד כמה זה היה מוזיל את עלות הרכב לצרכן. כמו כן, כמה עבודות זה היה מביא לאזור. חברת רנו התחייבה להכול, להקים את המפעל, להכשיר את העובדים, לפתוח פס ייצור והכל. כל מה שרנו רצתה ממדינת ישראל זהו עירבון בסך 400 מליון פאקינג שקלים. מדינת ישראל סירבה ורנו פתחה את המפעל בטורקיה.

מעניין מאוד כמה פעמים מדינת ישראל זרקה 400 מיליון שקלים על שטויות כאלה ואחרות אבל לא הייתה חכמה להשקיע את זה בתעשיית הרכב החשמלי.

 

לא מבין מה היא רוצה. שהמון אנשים היו חכמים יותר וראו את הכשלון הזה מראש וחבר שלה לא?

אני צפיתי את הכשלון הזה מראש, צפיתי. לא ציפיתי לו. הלוואי וזה היה מצליח, ומוכיח אותי אחרת, אבל הוא לא. הרעיון עצמו מקולקל מהיסוד לדעתי האישית.

אנשים לא באמת רוצים להיות כבולים למרחק של 100-120 ק"מ עלובים. אני אישית עושה 80 ק"מ ביום לפחות, ואין לי שום תחנת החלפה של BP בדרך. אם אני רוצה לעבור בתחנת BP, אני צריך לעמוד לפחות חצי שעה בפקק ולצאת מהדרך שלי.

 

אני לא צריך להתאים את עצמי לרכב ולשיטה החדשה. היא צריכה להשתלב אצלי ביום יום בצורה כמה שיותר חלקה.

 

למה לא? אחותי נוסעת כל יום 90 ק"מ הלוך וחזור לעבודתה. דווקא זה היה מתאים לה מאוד להטעין את הרכב. אם זה יוצא יותר זול בטווח הארוך אז למה לא. אני מאמין שלמנוע חשמלי ישנן פחות הוצאות ממנוע בנזין מבחינת תחזוקה. כמובן ככל שהיו קונים יותר מכוניות כך אולי השירות היה משתפר.

 

אחרי שהשתעממתי מספיק, וכן קראתי את הכל, אני יכול לומר בפה מלא - לא רק שאפשר לא להסכים איתה, אי אפשר להסכים איתה.

אני לא בא אליה בטענות, אבל הצגעת החברה הזו כאיזה מפעל אלטרואיסטי היא מגוחכת. מה הקטע בלנסות לדחוף "ערכים" לכל מקום? שי אגסי רצה להרוויח. זהו. כמו להרבה אנשים אחרים, גם לו זה לא הצליח. לפי הגישה הילדותית שלה, כולנו היינו אמורים לרוץ ולקנות מכוניות של בטר פלייס כדי לתחזק את החברה, כי אחרת מפוטרים עובדים. לפי ההגיוןה זה, אני צריך לקום מחר בבוקר ולפתוח חברה משלי, שתמכור גושי חרא לכל המרבה במחיר, לגייס אלי מאות אנשים ואז כולכם תהיו מחויבים לקנות ממני, כי אחרת "יפוטרו אנשים".

חוץ מזה, היא כותבת כמו ילדה בת 15.

 

הבן אדם הזה הקריב מהונו וזה אפילו עלה לו בחיי הנישואין שלו. קצת קרדיט לבן אדם. הוא הפסיד הון תועפות בחלום שהוא האמין. אני מאמין שהוא רצה לשנות כאן משהו. עם כל המאות מיליונים שהוא הפסיד הוא היה יכול לחיות כמו איזה עשיר מפונק אבל הוא פעל אחרת. הוא האמין במשהו.

 

אני תמיד טוען שעם המרחק ופריסת נקודות ההחלפה היה אפשר להסתדר. אבל תעשו לי טובה. למה שאקנה פלואנס חשמלית עם החסרונות הנ"ל כשיש פלואנס דיזל עדיפה או בערך עוד עשרות רכבים אחרים במחירים טובים יותר?

בתקופה בה הרבה מהרכבים שיוצאים מהיבואנים עולים 80-90 אש"ח בממוצע אי אפשר להחדיר רנו חשמלית יקרה עם עתיד מוטל בספק, בטח שלא לבקש מהלקוח לענות את טבעת הנישואין של בטר פלייס ולשלם תשלום חודשי.

 

אדוני, כל ליטר סולר שאתה חוסך פירושו פחות כסף לסעודים, לאיראנים ושאר "אוהבי" ישראל. הסעודים הם חרא של אנשים. ההבדל היחידי בינם לבין אחרים זה שהם הבינו שהמוצר שלהם שווה כסף והמון כסף. כמה ששונאים בסעודיה את ארה"ב הם בהחלט אוהבים דולרים ירוקים. ואיך שאומרים , מאני טאלקס, בולשיט וואלקס.

חוץ מזה שמנוע חשמלי הוא בעל נצילות גבוהה יותר ממנוע בנזין. עדיף שמכוניות יסעו על חשמל שמיוצר בתחנות כוח, עדיף שתחנות כוח יזהמו בכך שהם מייצרות חשמל למכוניות חשמליות מאשר מכוניות יסעו על בנזין. יבוא יום, בעוד 2 דורות שמכוניות עם מנועי בערה פנימית יעלמו מהעולם. גם אם הייתה היום מכונית חשמלית מושלמת אנשים לא היו קונים אותה. מי לא מכור לרעש של בוכנות, לריח הבנזין ולכל מה שיוצא בזה. כאמור, אולי עוד 2 דורות אנשים יעברו לחשמל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי, מי שיש לו חלום שהוא מאמין בו, לא שולח נציגים בשקל עם ידע אפסי, כדי לנסות למכור שטויות לאנשים כאן בפורום. מי שיש לו חלום שהוא מאמין בו, יפעל כדי שהחלום יתממש, גם אם זה אומר למכור במחיר נמוך (קרא: הוגן). מאחר והחלום היחידי שלו היה לזמבר את אזרחי ישראל וליצור עוד מונופול, הוא נכשל. וטוב שכך.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ריבועי. באמת חזקה שלישית.

 

רכב עם 125 כ"ס סוגר ~200 פחות או יותר.

בשביל לסגור 400 (כפול מהירות) צריך פי 2 בשלישית הספק - בוגאטי ויירון עם 1000 כ"ס.

 

בשביל 220 קמ"ש צריך בערך 165 כ"ס, פלוס מינוס.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדוני, כל ליטר סולר שאתה חוסך פירושו פחות כסף לסעודים, לאיראנים ושאר "אוהבי" ישראל. הסעודים הם חרא של אנשים. ההבדל היחידי בינם לבין אחרים זה שהם הבינו שהמוצר שלהם שווה כסף והמון כסף. כמה ששונאים בסעודיה את ארה"ב הם בהחלט אוהבים דולרים ירוקים. ואיך שאומרים , מאני טאלקס, בולשיט וואלקס.

חוץ מזה שמנוע חשמלי הוא בעל נצילות גבוהה יותר ממנוע בנזין. עדיף שמכוניות יסעו על חשמל שמיוצר בתחנות כוח, עדיף שתחנות כוח יזהמו בכך שהם מייצרות חשמל למכוניות חשמליות מאשר מכוניות יסעו על בנזין. יבוא יום, בעוד 2 דורות שמכוניות עם מנועי בערה פנימית יעלמו מהעולם. גם אם הייתה היום מכונית חשמלית מושלמת אנשים לא היו קונים אותה. מי לא מכור לרעש של בוכנות, לריח הבנזין ולכל מה שיוצא בזה. כאמור, אולי עוד 2 דורות אנשים יעברו לחשמל.

 

כמו שהסעודים אוהבים ירוקים, ככה גם אגסי. כול המנטרה הזאת(גם אם היא מוצדקת) נועדה אך ורק להפחיד אנשים על מנת שיקנו מוצר במחיר מופקע. אם אגסי היה כזה אידיאליסט ואקטיביסט, הוא היה מוריד את המחירים שלו. אבל כמו שאמרת: מאני טאקס, בולשיט וולקס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לפני 112 שנים:

lohner-porsche-hybrid-3109507970682024234.jpg

 

יש כאן הכול - מנועים חשמליים בתוך הגלגלים, סוללה שבניסוי הראשון הספיקה ל-110 ק"מ, בהמשך הוסיפו טעינת סוללות ממנוע בעירה פנימית.

 

מדהים!

לא מאמין שאנחנו עם מסכי טאץ' ועדיין אין סוללה שמספיקה ל-1000 ק"מ. עצוב.

ואני מאוד גאה בעם ישראל שלא קנה ולא נפל בפח, בטר פלייס ז"ל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...