Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב שהפיקסל 4A יתחיל להמכר באוקטובר ומנסיון עם הפיקסל 3A, לקח לו 3 חודשים עד שהוא התחיל להמכר גם בארץ. זאת אומרת, אם אין אפשרות לקנות מחו"ל, אל תצפו שהוא יגיע לפני דצמבר-ינואר. 

פורסם

בוקר טוב,

 

מחפש לרכוש איפון 11 128 גיגה במחיר שפוי יותר מ 3400 שקל...

נכון שניתן לרכוש מיבוא מקביל ואו אז אתה מקבל מכשיר באריזה פתוחה כאשר כל התכולה מוחלפת ואתה מקבל מטען \ כבל נתונים שאינו מקורי , ובאם תרצה מקור תגיע למחיר יבואן רשמי.

ירידה לאילת אינה אופציה, וכן מבקש לפרוס לתשלומים.

מי מכיר \ יודע  על מקום שבו ניתן לרכוש את המכשיר במחיר טוב יותר ?

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם 150-200₪ גם משמעותיים מבחינתך ,
תבדוק בחנות "סים פרי " אור יהודה.
הם מפרסמים יבואן מקביל ב 2763₪ עם אופציה למכשיר סגור בתוספת תשלום. לא יודע כמה צריך להוסיף לאייפון, אבל לסמסונג 10 הם לוקחים 250₪.
כמובן, המחיר הסופי תלוי במספר התשלומים שתבחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שאלה כללית: האם לדעתכם מומלץ לקנות מכשירים עם יכולת  5G או עדיין להסתפק ב-4G?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי בצרכים, בשימושים, בתקציב, ובאלטרנטיבות.

 

בנושא זה חברת פלאפון הודיעה שתפעיל את רשת הדור ה-5 לכל היותר ב-1/9/2020. ואם יקבלו אישור לפני כן אז גם לפני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הסיבה שאנשים מתאכזבים מTWS היא בגלל שלא מבינים שעדיין ה200 דגמים של הסינים פשוט לא שם. הדגמים היחידים שלא תזרקו למגירה אחרי חודש הם
אירפודס/פרו
גלאקסי באדס (פלוס אם מתכננים לשלב עם IOS)

פיקסל באדס

 

ו.. זהו. 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

תוסיף לרשימה את ה-Anker SoundCore Liberty Air2.

 

איך הגענו לנושא TWS?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תלוי בצרכים, בשימושים, בתקציב, ובאלטרנטיבות.

 

בנושא זה חברת פלאפון הודיעה שתפעיל את רשת הדור ה-5 לכל היותר ב-1/9/2020. ואם יקבלו אישור לפני כן אז גם לפני.

ופרטנר כבר מפרסמת 5G בטלויזיה, אם כי עדיין לא ראיתי תאריך השקה.

 

בינתיים ראש העיר שלנו עורכת ישיבות כדי לברר כמה ה-5G מסוכן והאם להרשות הקמת האנטנות בעיר - אבל היא הזויה באופן כללי, למשל מטפחת חזירי בר. אני מקווה שמשרד התקשורת יציב אותה בפני עובדות, שכן ה-5G הזה נראה לי תשתית חיונית. אם באיזור שלי תוצב אנטנה אשמח להעביר את הבית לתשתית כזו במקום החיבור הלא יציב של הוט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, yotams4 כתב:

הסיבה שאנשים מתאכזבים מTWS היא בגלל שלא מבינים שעדיין ה200 דגמים של הסינים פשוט לא שם. הדגמים היחידים שלא תזרקו למגירה אחרי חודש הם
אירפודס/פרו
גלאקסי באדס (פלוס אם מתכננים לשלב עם IOS)

פיקסל באדס

 

ו.. זהו. 

 

שו?!

יש לי את אלו:

https://www.scarbir.com/tws/soundpeats-truedot-review

 

עובד פגז. משתמש בהם כל יום, כל היום, כבר שלושה חודשים.

זה כמו טלפונים סלולרים, הטכנולוגיה כבר גנרית. אין יותר תמורה לכסף במותגים המובילים. היתרונות שלהם לא שווים את הפער במחיר.

 

נ.ב. הכמויות שהאוזניות האלו נקנות כבר מסדרות מספיק פידבק בשביל לדעת מה עובד ומה לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

ופרטנר כבר מפרסמת 5G בטלויזיה, אם כי עדיין לא ראיתי תאריך השקה.

 

בינתיים ראש העיר שלנו עורכת ישיבות כדי לברר כמה ה-5G מסוכן והאם להרשות הקמת האנטנות בעיר - אבל היא הזויה באופן כללי, למשל מטפחת חזירי בר. אני מקווה שמשרד התקשורת יציב אותה בפני עובדות, שכן ה-5G הזה נראה לי תשתית חיונית. אם באיזור שלי תוצב אנטנה אשמח להעביר את הבית לתשתית כזו במקום החיבור הלא יציב של הוט.

 

זאתי Piece of work, לא האמנתי שאנשים יתגעגעו ליהב.

מקסימום חיפה תהיה העיר היחידה בלי תשתית 5G ונראה אם היא תיבחר לקדנציה נוספת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לי זה היה ברור לגמרי. שאל את מה אמרתי בחדר הכושר ב-6 בבוקר למחרת הבחירות.

 

היו החלטות שלו שמאוד לא אהבתי אבל היה ברור לי שקליש תהיה נזק.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

תוסיף לרשימה את ה-Anker SoundCore Liberty Air2.

 

איך הגענו לנושא TWS?

 

בדיוק היום הגיעו לי והחליפו Mi True Wireless Earphones 1

 

עולם אחר, הן נהדרות והאפליקציה הנלוות אליהן מצוינת גם כן. שוות כל דולר מה-80 ששילמתי עליהן.

  • אהבתי 1
פורסם
 
שו?!

יש לי את אלו:
https://www.scarbir.com/tws/soundpeats-truedot-review
 
עובד פגז. משתמש בהם כל יום, כל היום, כבר שלושה חודשים.
זה כמו טלפונים סלולרים, הטכנולוגיה כבר גנרית. אין יותר תמורה לכסף במותגים המובילים. היתרונות שלהם לא שווים את הפער במחיר.
 
נ.ב. הכמויות שהאוזניות האלו נקנות כבר מסדרות מספיק פידבק בשביל לדעת מה עובד ומה לא.

מיקרו USB, האוזניות עצמן ענקיות וגם הקייס. נראה מוצר פשוט יחסית למתחרות מהשורה הראשונה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

האוזניות קטנטנות וגם הקייס

נראה מה נראה... עובד.

מיקרו USB... אז יש עוד כבל אחד בבית זה לא שצריך לטעון אותן באמצע היום. מחבר כל כמה ימים.

 

עולה רבע.

 

נ.ב.

שוב.

עושה אותו הדבר.

עולה רבע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...