Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

מה משנה לי עדכון גרסה?
המכשיר עובד טוב שנה וחצי. אני לא מחכה לשום עדכון שעלול לשבש לי GPS/ BT ועוד.

 

האמת שלא ממש חשוב, אבל לפעמים דווקא משפר לך את ה-BT/GPS.

בעדכון אנדרואיד האחרון הכניסו gestures, שזה דווקא פגז.

לפני כשעה, arco1 כתב:

אגב אחרי השדרוג אני יכול לציין שכדאי לקחת מכשירים עם יותר מ-60 הרץ ריענון מסך. רק מעצבן שבסמסונג אי אפשר לשלב 120 הרץ ורזולוציה QHD+. הכי הזוי שגם בנוט20 אולטרה שיצא עכשיו זה ככה.

 

להגיד שכדאי זה בעייתי, זה אלו מכשירים יקרים ואם שברת את המסך... אז בכלל. וגם, כמה עדיף 120 על 90?

ולמה בכלל זה טוב?
ורזולוציה +QHD... זה באמת מהמיותרים במסך כ"כ קטן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

עד אנדרואיד 10 הסיבה הכי חשובה לקבל עדכוני מערכת זה העידכוני אבטחה, למיטב זכרוני מ-10 הסיפור השתנה ועדכוני האבטחה כבר לא חלק מובנה בעידכוני המערכת, משמע אפשר לקבל עדכוני אבטחה בנפרד מעדכוני המערכת, אפילו דיברו על עדכוני האבטחה דרך הפלייסטור בלי תלות ביצרן הטלפון.

לא יודע מה מכל זה הגיע למימוש, אבל אם הגיע למימוש, אז מספיק לי שיתנו לי אנדרואיד 10 ומשם רק עדכוני אבטחה, אני אולי אפסיד פיצ'ר ורבע, אבל לא עדכוני אבטחה

 

נראה שזה הגיע למימוש:

ציטוט

Project Mainline, allows core OS components to be updated via the Google Play Store, without requiring a complete system update[259]

 

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פיצ'ר יכול להיות זניח ויכול לשנות את הדרך בה אתה עובד עם הסלולרי לגמרי. במקרה של gestures, זה נוח לי ברמות אחרות, בטח אם עובד עם יד אחת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פיצ'ר כמו כל פיצ'ר בכל מוצר בעולם, יכול להיות תפור בשבילי ויכול להיות מיותר בשבילי.

אבל אני יכול להחליט על דעת עצמי האם הפיצ'ר הזה מספיק חשוב לי כדי לקנות טלפון חדש שמכיל אותו, או לא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ברור. קשה לי לדמיין פיצ'ר שאקנה בשבילו טלפון, אבל בהחלט אשדרג גירסה...

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, falou כתב:

 

להגיד שכדאי זה בעייתי, זה אלו מכשירים יקרים ואם שברת את המסך... אז בכלל. וגם, כמה עדיף 120 על 90?

ולמה בכלל זה טוב?
ורזולוציה +QHD... זה באמת מהמיותרים במסך כ"כ קטן.

 

אצל הסינים זה גם במכשירים פחות יקרים, כדאי לבדוק באיזה מכשירים יש לפני הרכישה. זה טוב לגלילה חלקה יותר למשל (אני רואה את ההבדל בעין). טוב גם למי שמשחק בטלפון, עד השנה סמסונג היו די גרועים בזה, יחד עם ריענון מסך גם touch sensing השתפר מאוד. 90 הרץ אוכל פחות סוללה מ-120, אבל עדיין יותר חלק מ-60, אז אולי זו האופציה המושלמת. אני לא ראיתי איך זה עובד, אז לא יכול להגיד מנסיון.

 

QHD+ מיותר או לא, ב-S7 הפעלתי את זה על מסך שהוא קטן משמעותית מה-S20 הנוכחי.. אז הייתי מעדיף שיהיה לי את זה. אצל סינים בואנפלס 8 פרו יש את האפשרות, מה מנע מסמסונג לעשות את זה עד עכשיו? לא ברור. כנראה שיכניסו את זה רק ב-S21, אבל לי כבר לא איכפת, אני עם אותו טלפון 3-4 שנים.

 

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

עד אנדרואיד 10 הסיבה הכי חשובה לקבל עדכוני מערכת זה העידכוני אבטחה, למיטב זכרוני מ-10 הסיפור השתנה ועדכוני האבטחה כבר לא חלק מובנה בעידכוני המערכת, משמע אפשר לקבל עדכוני אבטחה בנפרד מעדכוני המערכת, אפילו דיברו על עדכוני האבטחה דרך הפלייסטור בלי תלות ביצרן הטלפון.

לא יודע מה מכל זה הגיע למימוש, אבל אם הגיע למימוש, אז מספיק לי שיתנו לי אנדרואיד 10 ומשם רק עדכוני אבטחה, אני אולי אפסיד פיצ'ר ורבע, אבל לא עדכוני אבטחה

 

אני קיבלתי עדכוני אבטחה ב-S7 עד שהוא מת פחות או יותר. והיה לו אנדרואיד 8.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
לפני 30 דקות, arco1 כתב:

אני קיבלתי עדכוני אבטחה ב-S7 עד שהוא מת פחות או יותר. והיה לו אנדרואיד 8.

 

קיבלת עדכוני אבטחה בתור עדכון מערכת.

 

בלי להיכנס לעומק של ניהול תצורת קוד וכו', זה מכביד מאוד על היצרן.

זה אומר שמחזיקים את הקוד של אנדרואיד 8 ל-S7 נניח, כשיוצא עדכון של אנדרואיד 9 ה-S7 לא מקבל אותו (הקוד של S7-Android8 לא מתעדכן), אחריו יוצא עדכון אבטחה שמבוסס מן הסתם על אותו אנדרואיד 9.

עכשיו המתכנתים של סמסונג צריכים לשבת, לאסוף את החלקי קוד בין השינוי של האנדרואיד 9, ובין האנדרואיד 9 עם העדכון, לקחת את החלקי קוד האלה ולהשתיל אותם בקוד של S7-Android8 ולקוות שהכל מנגן יפה.

 

Mainline אמור לפטור את היצרן מהסיפור הזה, עדכוני אבטחה עוברים בצינור שלא נוגע ליצרן ולא מעניין אותו בכלל.

סמסונג יתרכזו בלהתאים את האנדרואיד 9 ל-S7, דרייברים, OneUI ואפליקציות שלהם, לא בחיבור חלקי קוד לעדכוני אבטחה בשביל מכשירים ישנים.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 56 דקות, arco1 כתב:

 

אצל הסינים זה גם במכשירים פחות יקרים, כדאי לבדוק באיזה מכשירים יש לפני הרכישה. זה טוב לגלילה חלקה יותר למשל (אני רואה את ההבדל בעין). טוב גם למי שמשחק בטלפון, עד השנה סמסונג היו די גרועים בזה, יחד עם ריענון מסך גם touch sensing השתפר מאוד. 90 הרץ אוכל פחות סוללה מ-120, אבל עדיין יותר חלק מ-60, אז אולי זו האופציה המושלמת. אני לא ראיתי איך זה עובד, אז לא יכול להגיד מנסיון.

 

 

לגבי משחקים, מניח שמשמעותי. לגבי גלילה... who gives a fuck?!

בטח לא שווה זמן סוללה/עלות החלפת מסך.

וואללה, ה-Realme מגיע עם מסך 90hz

אבל, מסך גדול

 

  

לפני 56 דקות, arco1 כתב:

 

QHD+ מיותר או לא, ב-S7 הפעלתי את זה על מסך שהוא קטן משמעותית מה-S20 הנוכחי.. אז הייתי מעדיף שיהיה לי את זה.

 

זה לא סיבה. בטח ב-S7 לא רואים הבדל. זה פשוט קטן מדי כדי להיות משמעותי. נתון מספרי נטו.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

^^^

אני מעדיף להנות ממה שהמכשיר נותן לי במקום לחסוך בסוללה. מה גם שהמכשיר הנוכחי עם 120 הרץ שורד מעט יותר מהקודם. ומה הקשר להחלפת מסך?

פורסם

מסך עם יותר רזולוציה וקצב רענון גבוה יותר, עולה יותר.

ושוב, אתה לא נהנה, לא רואים הבדל ברזולוציה.

לגבי הרענון, מה באמת כ"כ משנה שהגלילה "חלקה"?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, falou כתב:

מסך עם יותר רזולוציה וקצב רענון גבוה יותר, עולה יותר.

ושוב, אתה לא נהנה, לא רואים הבדל ברזולוציה.

לגבי הרענון, מה באמת כ"כ משנה שהגלילה "חלקה"?

ומה כ"כ משנה מנוע רטט איכותי יותר? ומה משנה גימור מתכת וזכוכית?
ואם גלילה חלקה לא מעניינת אותך, היית מוכן להיות עם מסך 30hz?

פורסם

רטט איכותי אולי כן משנה, עוזר בהקלדה, אני חושב. נדמה לי שהפיקסל טוב יותר בזה.

גימור זה באמת משהו שהייתי שמח שיחסכו עליו, תמורת מחיר טוב יותר ומשקל קל יותר. הפיקסל שלי עשוי פלסטיק, זה מעולה. גב סלולרי מזכוכית זה טיפשי (ואז שמים על זה מגן פלסטיק). מסך מתעגל, זה טיפשי. אין לזה שום יתרון מעשי, רק חיסרון מבחינת עמידות.

לא יודע איך נראית גלילת 30hz, אולי זה היה מפריע, אולי לא. גלילה ב-60Hz נראה מצויין. למשחקים ברור למה רענון משנה.

 

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קצב הרענון של העין הוא כ-25 הרץ. מן הסתם קצב רענון איטי או דומה ךזה עלול לגרום ריצוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 14.8.2020 בשעה 10:31, falou כתב:

גימור זה באמת משהו שהייתי שמח שיחסכו עליו, תמורת מחיר טוב יותר ומשקל קל יותר. הפיקסל שלי עשוי פלסטיק, זה מעולה. גב סלולרי מזכוכית זה טיפשי (ואז שמים על זה מגן פלסטיק). מסך מתעגל, זה טיפשי. אין לזה שום יתרון מעשי, רק חיסרון מבחינת עמידות.

 

מדויק לחלוטין, מלחמת תראו את הטלפון שלי.

כאילו שטלפון סלולרי זה לא בערך המוצר הכי נופל בעולם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מי אמר שפלסטיק יותר עמיד מזכוכית? גורילה גלאס 6 עמיד לנפילות מעד 1.6 מטר גובה. ויקטוס החדש שבנוט20 אולטרה הגדיל את המספר ל-2 מטר (נתוני יצרן). יש בכלל סימוכין כלשהו לגבי פלסטיק שלא יתרסק מגובה כלשהו?

×
×
  • תוכן חדש...