Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אין טעם, ההפרשים מספיק משמעותיים.

אישית KSP נפטון רימונים (שהוחלף בתרשיש בו לא הייתי עדיין) או KSP לגונה.

את סניף התיירות לא ניסיתי ואת הטיילת אני לא אוהב.

 

 

מה? לא*

 

*אלא אם כן קנית יבוא מקביל שנותן האחריות היא החנות, והחנות אינה רשת

האמת שקניתי בksp, ב2014, ואני זוכר שכשניסיתי להפעיל אחריות אמרו שאין אפשרות. אם אני זוכר נכון גם הראו לי את זה כתוב בתעודת אחריות. 

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

חברים,
הגיעה תגובת החיילת: אכן הטלפון מגניב ומתאים (בעיקר כשהיא עכשיו עדיין על S6...), אבל בהחלט יכול להיות שהגודל עלול להפריע (היא אגב מודה לכם דרכי, על המאמץ שלכם...).

היא הזכירה לי שהיא תצטרך גם כיסוי נייד רציני וזה מגדיל עוד יותר את המכשיר.
יש פתרון קצת קטן יותר בסדרת ה- A אבל עדיין ברמה גבוהה?
ביררתי קצת מידע: היא לא מריצה משחקים, אבל בהחלט נמצאת הרבה ברשתות החברתיות למיניהן, רואה סרטונים, וואטסאפ כמובן וכו'.

תודה ושבת שלום.

פורסם

רשתות חברתיות וכו', זה שימוש קל. שימוש כבד זה עריכת וידאו, משחקים, אולי קצת עיבוד תמונה מתקדם, שם מרגישים הבדל במעבד.

אין סדרה A קטנים, אלא אם הולכים על טלפונים מאוד חלשים.

 

כאמור, צריך לעלות בתקציב.

אם מוכנה לוותר על סמסונג (לשימושים שלה כל טלפון זה אותו הדבר... ולא נראה שהיא עושה משהו עם פיצ'רים שיש רק לסמסונג), ויש מי שיביא מחו"ל, אז Pixel 4A הוא המלך של הטלפונים בגודל לא מוגזם (350 דולר). אחרת... לטפס בתקציב.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מרוצה מאוד מ S9, אבל גם כאשר קניתי אותו לפני שנה וחצי, זה כבר היה מכשיר לא חדיש .

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם זה משהו ש מעניין אותך, קיבלתי במתנה מכשיר חדש אז אין לי שימוש במכשיר הקודם, Google pixel 3a 

הוא עדיין באחריות יצרן, במצב מעולה, 

ל דעתי הוא מכשיר שמאוד יתאים לבת שלך , וסתם נמכר במחיר שערורייתי בתור חדש

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה, אבל לא מדובר בבת שלי והיא רוצה רק סמסונג.
כרגע נבדק גם הכיוון של ה- A51. אני לא רואה הבדל גדול בינו לבין ה- 71, למעט גודל פיזי.
כאמור ה- 51 עדיף לה מבחינת הגודל שלו (סליחה, קוטן).

 

אשמח אגב לשמוע דעתכם לגבי מכשיר זה (A51).

פורסם

מכשיר בסדר גמור.
קניתי אותו לבת שלי לפני 3 חודשים.
לא מוצאים שום פגם בשימוש רגיל, גם המעבד ממנו היו חששות בגלל ביקורות ומבחנים מתפקד מצויין.
סוללה טובה מאוד, מצלמה טובה, מסך בסדר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחסור על שכתבתי קודם - הבן הצעיר שלי (סטודנט) מרוצה מאד מה-51 בו הוא מדתמש מזה כחצי שנה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 שעות, ירחמיאל כתב:

תודה, אבל לא מדובר בבת שלי והיא רוצה רק סמסונג.
כרגע נבדק גם הכיוון של ה- A51. אני לא רואה הבדל גדול בינו לבין ה- 71, למעט גודל פיזי.
כאמור ה- 51 עדיף לה מבחינת הגודל שלו (סליחה, קוטן).

 

אשמח אגב לשמוע דעתכם לגבי מכשיר זה (A51).

 

ההבדל בגודל בין המכשירים לא מהותי. אם מתעקשים על סמסונג לא גדול וגם על סאני כיבואן, אז S10. 

אם היא מחליפה מכשיר כל 4 עד 5 שנים, זו קנייה הגיונית. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

טוב, ניג'וס אחרון אני מקווה בנושא זה, החיילת תצא שבת הבאה ואמא שלה רוצה לסגור ת'פינה:

בדינמיקה המחיר הרבה יותר זול מאשר באילת:

 

https://www.dynamica.co.il/items/2670199-galaxy-A51

 

יש קץ'? משהו שאני לא שם לב אליו?

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
פורסם

ניסיתי לדבר עם סאני - אי אפשר. האפשרות לא קיימת.
ניסיתי לדבר עם סמסונג אילת - המחיר שלהם הוא בסביבות ה- 1500 וגם אין עם מי לדבר מעבר לזה...
אז - האם הגיוני הדבר? 1100 אצל דינמיקה?

×
×
  • תוכן חדש...