Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כתוב באיזשהו מקום השם של היבואן? 

 

נ. ב. אין מצב שהייתי משלם עוד 400 שקל על 'יבואן רשמי'...

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 3.9.2020 בשעה 23:38, Talgaz כתב:

האמת שקניתי בksp, ב2014, ואני זוכר שכשניסיתי להפעיל אחריות אמרו שאין אפשרות. אם אני זוכר נכון גם הראו לי את זה כתוב בתעודת אחריות. 

 

אם היבואן הוא KSP - אין בעיה להפעיל אחריות בסניף אחר

אם היבואן הוא הרשמי - אין בעיה להגיע ישירות אליו ולהפעיל אחריות

 

הבעיה היחידה היא כשהיבואן (יהיה זה חנות או יבואן מקביל וכו') יושב באילת, רק באילת.

 

לפני 13 שעות, ירחמיאל כתב:

תגידו, רשת דינמיקה היא מורשה של היבואן? של סאני?

 

עקרונית כן גם כתוב "שירות ואחריות יבואן רשמי".

אבל לצורך העניין דינמיקה שייכת לסלקום, שגם הם יבואנים רשומים של סמסונג, כך שאם קונים מהם בשביל שהאופציה של הקלטת שיחות תהיה דלוקה - היא כמעט בטוח תהיה דלוקה

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפני כחצי שנה שילמתי באילת 1200 ש"ח (A51).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא לא שאל מחיר, אלא על אחריות. 

 

לא הייתי עושה עניין גדול ממכשיר שעולה 1500 ש"ח. את רוב המכשירים שלי קניתי באילת בקי.אס.פי

לשמחתי לא הזדקקתי לשירות תיקונים עד כה. בכל אופן מעדיף לרוב יבואן רשמי, למרות שלכל מכשיר יש אחריות יצרן. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני מדבר על יבוא רשמי של סאני. אאל"ט רכשתי בבסט מובייל.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, ירחמיאל כתב:

תודה,
רק מבלבל אותי עוד יותר...

הבנתי שלפעמים דינמיקה תתקן אצל מעבדות סלקום, ולפעמים אצל סאני?
לא חושב שזה משנה ללקוח משהו, בסופו של יום.

 

לא ממש אמור לשנות לך, הם יתקנו אצל סלקום מכשירים ביבוא סלקום עם קושחה של סלקום, ואצל סאני מכשירים ביבוא סאני עם קושחה נקייה (יחסית) מה שנקרא בסמסונגית ILO או IL0

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ביקורת קצרה אחרי 3 שבועות של שימוש על ה-ONEPLUS NORD, ובין היתר השוואה מול הפיקסל 3A שהיה לפניו.

 

דברים לחיוב: 

מסך אמולד 1080P איכותי עם רמת בהירות טובה ו-90 הרץ, מה שמקנה חלקות טובה יותר באנימציות או סתם גלילה. -יותר טוב מהפיקסל שאצלו רמת הבהירות המקסימלית היא מספיקה בקושי ובחוץ עם שמש חזקה, קרוב לודאי לא תיראה מספיק טוב.

 

מצלמה טובה, אני לא צלם דגול או שזה מעניין אותי במיוחד, אבל היא מצלמת סבבה לגמרי.- מול הפיקסל , לפעמים הפיקסל מצלם יותר טוב, ולפעמים הוואןפלוס. הצילום לילה אצל הוואןפלוס הרבה יותר טוב. 

 

אופציות הקסטומיזציה של וואןפלוס הם פשוט מצויינות. המון אופציות לשינוי ולא בצורה מסורבלת כמו לאנצ'רים של יצרנים אחרים.

 

סוללה מעולה - אחרי שימוש בינוני במהלך היום +שעתיים של ניווט/יו טיוב בנהיגה, ואני מגיע הבייתה עם 70 אחוז סוללה. אצל הפיקסל הייתי באותו מצב חוזר עם 35-40 אחוז סוללה.

 

לשלילה- 

המכשיר מרגיש לא אפוי מספיק. אולי מול יצרנים אחרים זה בסדר אבל לא מול הפיקסל. המסך עובד ב-90 הרץ רוב הזמן, אבל במקומות מסויימים הוא חוזר לעבוד ב-60 הרץ, במיוחד בדפדפן שאינו כרום. למה זה קורה? אין לי מושג. 

 

לפעמים ההקשה פעמיים להדלקת מסך מפספסת. מה שלא זכור לי שהיה קורה בפיקסל

 

אני מקליד מהר, והסיכוי לטעויות פשוט גבוה יותר מאשר בפיקסל(או באייפון לצורך העניין). 

 

המצלמה היא מעניינת. היא טובה מאוד, אבל לפעמים לא עקבית. בתנאי תאורה בעייתיים אפשר לצלם תמונה והיא תהיה מעולה לגמרי. אחרי שניה לצלם תמונה בדיוק באותו מקום באותו פוקוס והיא תהיה פחות טובה משמעותית. משהו בעיבוד תמונה שם לא עקבי. 

 

בקיצור לשימושים שלי שהם יחסית מתונים, ונותנים עדיפות לגודל פיזי קטן יותר. למרות היתרונות הטובים של הוואןפלוס, עדייף הייתי מעדיף את הפיקסל 

 

 

 

 

פורסם

לא הייתי מייחס למצלמה או למעבד את העובדה שהתוצאה לפעמים לא יוצאת כמצופה. גם במצלמות מאוד פשוטות, עם אוטומציה הכי משוכללת שיש, אם הצלם לא יודע כלום (למשל, מאיפה למדוד אור), אז אין איך לפצות על זה (עד שלא ימציאו מצלמה שקוראת מחשבות...)

 

לגבי ה-90hz, אני עוד לא הצלחתי להבין אם יש כאן יתרון מעשי או שזה סתם יפה יותר לעין?

 

לגבי הבהירות של ה-3a, אני מוצא אותה מספקת תמיד. גם זמן הסוללה לא בעייתי לי. מה שכן, בחו"ל כבר יש 4a, שהוא גם קטן יותר פיסית וגם מסך עדיף, אממה... לא יודע איך אני מתגבר על הקטע של חור מצלמה במסך, כאילו, מה היתרון של שוליים צרים? מה זה בדיוק נותן? שימו לו "מצח" עם מצלמה וזהו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 56 דקות, falou כתב:

לא הייתי מייחס למצלמה או למעבד את העובדה שהתוצאה לפעמים לא יוצאת כמצופה. גם במצלמות מאוד פשוטות, עם אוטומציה הכי משוכללת שיש, אם הצלם לא יודע כלום (למשל, מאיפה למדוד אור), אז אין איך לפצות על זה (עד שלא ימציאו מצלמה שקוראת מחשבות...)

 

לגבי ה-90hz, אני עוד לא הצלחתי להבין אם יש כאן יתרון מעשי או שזה סתם יפה יותר לעין?

 

לגבי הבהירות של ה-3a, אני מוצא אותה מספקת תמיד. גם זמן הסוללה לא בעייתי לי. מה שכן, בחו"ל כבר יש 4a, שהוא גם קטן יותר פיסית וגם מסך עדיף, אממה... לא יודע איך אני מתגבר על הקטע של חור מצלמה במסך, כאילו, מה היתרון של שוליים צרים? מה זה בדיוק נותן? שימו לו "מצח" עם מצלמה וזהו...

 

90 הרץ זה נטו יפה יותר. אולי במשחקים שתומכים יש יתרון, אבל אני לא משחק ככה שאני לא באמת יודע.

לפני 2 שעתיים, outnex כתב:

הנורד נמכר בארץ?

 

נמכר בחנויות שמוכרות יבוא רשמי.

×
×
  • תוכן חדש...