Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לאשתי טלפון חדש. כרגע היא עם שיומי רדמי 4 או 5, אני כבר לא זוכר.

 

הדרישות:

א. איכות שיחה טובה. זה הכי חשוב.

ב. חיי סוללה ארוכים

ג. מצלמה סבירה לפחות. אם היא טובה באמת זה כבר בונוס.

ד. זכרון פנימי 128

 

תקציב: 800-1200

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

קנה לה שיאומי רדמי נוט 8 פרו, או עדיף מי 9 טי. שניהם יעלו פחות מהרף העליון של התקציב שלך, ההבדלים העיקריים, הם מסך אמולד מול lcd

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

תודה

 

אם מישהו רואה דיל טוב לאחד משניהם, אשמח לקישור

 

כמובן שאני יכול לחפש לבד, אבל אני לא אדע מה דיל הוגן ומה לא, לא מכיר כיום את המחירים / אחריות / יבואן / אביזרים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ראיתי שיש 2 רמות לmi9t רגיל ו"pro"

פער של כ300 ש"ח

 

מה ההבדל ביניהם? לא הצלחתי למצוא

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ההבדל הוא המעבד sd 730 מול 855,ויכולת צילום 60 fps ב 4k. אם אתה לא גיימר לא תרגיש הבדל. צד שני ההבדל במחיר קטן.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

לשים 300 שח יותר על אותו מוצר, זה כמו לשרוף אותם סתם ככה...

 

מי צריך 4K בסלולרי...?!

זה סתם תופס מקום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש עוד הבדלים, למשל טעינה מהירה יותר בפרו. יש לפרו גם גרסה עם 8 GB RAM ו-256GB אחסון. אבל זה עוד יותר יקר.

כמו כן עוד הבדלים קטנים, כמו סוג זכוכית אחורית, פוקוס, מסך, GPS, לא יודע עד כמה משמעותי.

פורסם

הגיע הזמן להחליף את A7 2017, בעדכון תוכנה האחרון התחיל לזוז ממש לאט והוא רק בן 2.5... לרוב זה לא מגיע בשלב כזה מוקדם.

הרכישה תתבצע באילת, והתקציב נע על כ1.2K

 

אני מחזיק מכשיר כ3 שנים בממוצע, לא מריץ משחקים ולו הפשוטים ביותר על המכשיר, לא מצלם סלפי, לא מעמיס באפליקציות כבדות, בגדול, טלפון עבודה.

מה כן? מיילים, וואטספ נון סטופ, פייסבוק נון סטופ, שיחות נון סטופ (הרבה מהם על רמקול כך שחשוב שיהיה איכותי) שימוש אינסופי במצלמה קדמית (מצלם מוצרים ללקוחות, האיכות חשובה) רצוי מעבד חזק כדי שהכל ירוץ מהר וחלק בלי תקיעות, מעדיף כפתור "בית" פיזי, וסוללה שתתמודד עם יום עבודה ארוך שהטלפון לא נח לשנייה, ורצוי גודל שלא עולה על הA7 הנוכחי.

 

לאחר שבזמנו החלפתי את הS5 לA7, הבנתי שסדרת הA הרבה יותר תואמת לצרכים שלי, ואני מניח שגם היום כל דרישותיי יענו על ידי סדרת A, המצלמות השתפרו, המעבדים התחזקו, הבטריות גדלו (ואני מניח שגדילת המסכים תשאיר אותו עם זמן שימוש זהה בסופו של יום) ובגדול אני מקבל את המכשיר הטוב והאהוב בגרסא חדשה יותר.

 

אך פה כבר מתחיל להסתבך עם עצמי, בעבר היה A5 \ A7, הבחירה הייתה יחסית קלה, היום המשפחה היא A10-20-30-50-70-80-90 ולחלקן אפילו יש S בשם אם זה משנה משהו. לא מצליח להבין מה ההבדלים בין המכשירים הרבים בסדרה, מה גם שהמכשיר "המשודרג" של הדגם הנוכחי שלי, הA70, גדל משמעותית וגם איבד את הכפתור הפיזי... מבאס.

 

בין היתר, על אף שאני חסיד של סמסונג, אמרו לי להשים עין על מכשירי שיאומי, בפרט רדמי נוט 8 פרו, שגם קולע לתקציב וגם נותן יותר מכשיר בפחות כסף.

 

על איזה מכשיר הייתם ממליצם לדרישות שלי?

פורסם

אין כפתורים פיזיים יותר לצערי במכשירים מודרניים. אני עם S7 וממש מקוה שהוא לא ימות לי לפני שייצא איזה טלפון שימשוך אותי ממש, כי אני לא רוצה לוותר על כפתור הפיזי וגם לא לקנות טלפון שהוא פשרה. אולי זה יהיה פולד2 של סמסונג..)

 

אם ה-A7 הישן סיפק אותך מבחינת צילום, בטח כל טלפון חדיש שנכנס לתקציב יעשה את העבודה. תבחר אחד עם סוללה הכי גדולה לדעתי כדי שזמן מסך עם וואטאפ ופייס לא יגמור לך את הטלפון מהר. תנסה את שיומי, מה יש לך להפסיד, לפי מה שרשום ב-GSMARENA, הזמן סוללה שלו מצוין..) כנראה יעלה לך 900 ש"ח, פחות מהתקציב המקסימלי.

פורסם

חוזר וממליץ על וואןפלוס 5. מכשיר מעולה . יש אותו לחבר, ואני תמיד נגנב כמה המכשיר הזה מהיר וחלק.

 

מלבד העיצוב שהוא מיושן, הוא פשוט מכשיר טוב יותר בהרבה מכול הגלקסי A חרטא.

 

באילת - 950 שקל.

פורסם
ההבדל הוא המעבד sd 730 מול 855,ויכולת צילום 60 fps ב 4k. אם אתה לא גיימר לא תרגיש הבדל. צד שני ההבדל במחיר קטן.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

תודה על התגובה ההבדל בשבילי לא קיים, ואלך על הזול יותר.

 

עכשיו אני רואה שקיימת גם גרסת lite

במה היא משונמכת מהרגיל?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...